Guest rysuchom Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Koledzy bardzo proszę pomóżcie,kupiłem nowy przegub zewnętrzny do P11/144 z silnikiem 1.8 z 2001r.Po demontazu starego okazało się że nowy ma zębatkę nieco inną[ma zeszlifowane zęby].ponadto stary ma średnice korpusu 82 a nowy 92 mm,poza tym w starym na frezach wewnętrznych gdzie wchodzi półoś jest rowek na pierścień osadczy a w nowym brak rowka.Sprzedwca twierdzi , że przegub jest właściwy do mojego modelu.Czy istnieją takie przeguby jak ten mój stary i gdzie taki nabyć.Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sten Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Witam. Miałem podobny problem .W sklepach wciskali mi niewłasciwe przeguby mówiąc ze pasuja. Dopiero mój kolega mechanik poszukał na Allegro ale przed kupnem jeszcze upewnił się bo ten koles który oferował przeguby miał numer gg i mój kolega dokładnie mu wytłumaczył o co chodzi i bez problemu dostał włąsciwy.Pamietam tylko ze na kartonie na czerwonym tle był napis JPN Line czy jakos tak .Namiarów na tego kolesia z Allegro też Ci nie podam bo nie pamiętam.Wiem tylko ze był podany numer gg na który można było pisać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rysuchom Posted October 25, 2009 Share Posted October 25, 2009 Nawet dwie takie same primery nie maja takich samych polosi i przegubow dlatego przed zakupem trzeba wymontowac stary i policzyc zeby Bombel sęk w tym, że zęby się zgadzają ale wewnątrz brak rowka na pierścień osadczy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.