exll Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Witam wszystkich klubowiczów!!! Posiadam Almerkę N16 2.2Di, ostatnio wymieniałem w niej filtr oleju i chciałem też po bożemu wymienić filtr paliwa. Ale jak zobaczyłem w jaki sposób jest on obudowany to powiem szczerze, że się przeraziłem. Dlatego też chciałem zapytać czy filtr paliwa w N16 2.2Di w ogóle się wymienia ??? Z góry dziękuję za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Wymienia się i to co jakieś 30000 km - niestety takie mamy paliwa w polsce że czasami trzeba wymienić ten filtr wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 U siebie wymieniam co roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo_ Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Trzeba wymieniać, az takiego problemu z tym nie ma, jest pod maska, a nie jak w niektorych autach w baku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 (edytowane) Ja również wymieniam co roku, przy okazji wymiany pozostałych i oleju. Poniżej zdjęcie mojej 2,2 z zaznaczonym filtrem paliwa. To czarne na górze, to pompka do paliwa Edytowane 27 Października 2009 przez herson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rudy89 Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Ja nie mam dużego doświadczenia z dieslami. Radzono mi wymieniać co roku, zwłaszcza przed zimą. Ale mój znajomy ma Fabię SDI z przebiegiem grubo ponad 200 tysi i nie zmienił jeszcze:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Ja nie mam dużego doświadczenia z dieslami. Radzono mi wymieniać co roku, zwłaszcza przed zimą. Ale mój znajomy ma Fabię SDI z przebiegiem grubo ponad 200 tysi i nie zmienił jeszcze:D Volksvagenowski SDI będzie jeździł na czymkolwiek. Swojego czasu mój brat miał taką w kombi, mimo tylko 65 KM, potrafiła robic niezłe cuda w trasie, spalanie było śmiesznie niskie i jak wspomniałem wcześniej, jeździła na każdym syfie. Z tego co pamiętam, kolejny właściciel, z pewnych względów, zrobił na niej ponad 50tkm na samym opale i nic jej nie było. W Di najlepszym rozwiązaniem jest wstrzelic się w wymianę właśnie przed zimą, żeby uniknąc niespodzianek w postaci wody z paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rudy89 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Ale to są chyba zbliżone zaawansowaniem samochody - mają podobny system wtrysku, tylko 2.2 ma turbo i intercooler. Ja bym wymienił, by mieć spokój. Jeśli chodzi o spalanie SDI to powyżej 5 litrów chyba nie da się spalić, od niedawna mój brat też ma Fabię z tym silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qmpel Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Witam. Tez posiadam Almere n16 2.2Di i właśnie zamierzam zmienić filtr paliwa zanim zaskoczy nas zima. Jakie filtry polecacie i z jakimi kosztami trzeba sie liczyc? Można wymienić samemu czy lepiej oddać do mechanika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 wymiana jest bardzo prosta. Tylko trzeba pamietac o zalaniu nowego przed zalozeniem ropą i podpompowaniu pompka, zeby nie spalic elektroniki pompy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Tak jak Kolega wyżej opisał, ja jeszcze dodam, że w niektórych almerach pompka może być uszkodzona i wtedy nie idzie nią usunąć powietrza z układu. Można pompować do usranej śmierci a i tak nie twardnieje. Wtedy przydaje się mocne płuco albo coś takiego - pełni od razu funkcję zaworu zwrotnego i może być wpięte bezpośrednio w układ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.