Guest mra Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 Witam Posiadam Nissana frontiera z 2006 roku posiadam samochód od nowości , troszkę już w niego zainwestowałem 2 razy wymieniałem tylni most i były to chore koszta , teraz zapaliła mi się lampka service e.. soon , na pomarańczowo na samym środeczku wiec chciałem jak najszybciej zlikwidować ten problemik i okazało się że problemem jest katalizator ! I znów koszta powiedziano mi że to koszt około 5000 zł , i tu chciałbym prosić o pomoc żeby wszystko ładnie działało i żeby było taniej tzn : może ma ktoś dostęp do części używanych lub da się to rozwiązać w inny sposób , BARDZO proszę o pomoc , jestem z Pruszkowa koło Warszawy . pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mra Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 (edited) Ale wiadomo jakie zamienniki ? bo to ja ogólnie wiem że można:) tylko nie wiem czy istnieją i gdzie tego szukać i tym podobne rzeczy . tam jest 4.0 silnik. Błędy oczywiście były już kasowane wielokrotnie problem cały czas się pojawia . Edited October 26, 2009 by mra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jankbkak Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 cześć spróbuj założyć zamiennik zadzwoń do tej firmy i przedstaw swój problem ,mają tam wszystko ;katalizatory ,sondy a na wszystko dają gwarancję ....www.kalinski.pl...można włożyć tylko sondy szybkiego szczytywania koszt jednej około 800zł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest szczureczek Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 Kolego napisz do mnie na priv... W naszych autkach mamy 4 katalizatory, ja wywaliłem już 3 i jeden mi został. Też go wywalę. Na razie mam puszki i lepsze odejście i trochę większe spalanie. Zamówiłem też takie oszusty do tych sond za katami i myślę, że nie będzie mi się świecił check. Trzeba też zamiast puszek wstawić rury przelotki, żeby od puszki nie odbijały się spaliny i nie wracały do silnika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 Ja polecam sportowe katalizaotry metalowe, sporo firm robi chyba najbardziej znana u nas to GOBEX ceny od 400zł - trzeba po porstu dobrać pod średnicę... Zapewni przyrost mocy i będzie cicho beż żadnych rezonansów spalanie także nie powinno ulec zmianie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manchi Posted January 5, 2016 Share Posted January 5, 2016 Ehh mam ten sam problem od kilkuset kilometrów. Wyskoczył mi błąd: P0430: Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 2) Rozwiazaliscie u siebie definitywnie problem? Jak bardzo wzrosło spalanie i przede wszystkim czy są jakieś problemy z silnikiem? Jeżdżę Xterra 4.0 2006r Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted January 5, 2016 Share Posted January 5, 2016 ale co zmieniałeś?? masz tulejki?? nic sie nei dzieje z silnikiem to tylko info dla Ciebie będziesz jeździł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manchi Posted January 5, 2016 Share Posted January 5, 2016 Tanie na razie mam tylko błąd komputera. Powinienem usunąć problematyczny katalizator? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted January 5, 2016 Share Posted January 5, 2016 auto w gazie?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manchi Posted January 5, 2016 Share Posted January 5, 2016 (edited) Tak. Od 30kkm. Wszystko niby ok. Ale błąd nie daje się skasować. Jaki najlepsi sposób na pobycie się go? I gdzie można zakupić oryginalne części Nissana poza ASO? Są jakieś hurtownie albo wysyłka z zagranicy? Cujnik poziomu paliwa 100US a w Polsce ASO powiedziało 1200pln. Edited January 8, 2016 by Manchi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted January 5, 2016 Share Posted January 5, 2016 to wyreguluj gaz na początek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manchi Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 Katalizator trzeba usuwać czy tylko kombinacja z sondami wystarczy? Gaz miałem regulowany 3 tygodnie tu. Ale na 18'tego już się umówiłem. O czym dalej trzeba myśleć? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 a możesz podpiąć scaner pod auto i zobaczyć korekty na PB i LPG?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manchi Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 Nie. Mam tylko zwykłego elma i pełnego torque. Tam chyba nie zobaczę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 zobaczysz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manchi Posted January 8, 2016 Share Posted January 8, 2016 No to mam korektę na benzynie około -5% a na gazie 0,1%. Nie wiem czy na dobre wartości patrzyłem. Ochywiscie to chwilowe na rozgrzanym silniku, ale na wolnych obrotach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted January 8, 2016 Share Posted January 8, 2016 znajdź we wskaźnikach krótka (short) korekta paliwowa i długa (long) korekta paliwowa dla każdego banku i dodaj na blat i powiedz co wskazuje równie dobrze możesz mieć problem z katem ale warto to sprawdzić wcześniej zanim coś będziesz dłubał, ja teraz wywaliłem katy i zgłasza mi błąd P0430 ale dałem tulejkę z za dużym otworem teraz zimno i nie chce mi sie zmieniać ale już leżą nowe, błąd pojawił się tez na PB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manchi Posted January 8, 2016 Share Posted January 8, 2016 Jutro będę trochę jeździł to to ustawię. I gdzie można zakupić oryginalne części Nissana poza ASO? Są jakieś hurtownie albo wysyłka z zagranicy? Cujnik poziomu paliwa 100US a w Polsce ASO powiedziało 1200pln. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted January 8, 2016 Share Posted January 8, 2016 ja ściągam wszytko z USA do swojej ODY, mam gościa, który ma chyba brata w serwisie nissana za wielką wodą jak coś to mogę dać namiar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manchi Posted January 14, 2016 Share Posted January 14, 2016 Jak duże robi narzuty? Warto korzystać z tego kontaktu, czy tylko w przypadkach beznadziejnych? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted January 14, 2016 Share Posted January 14, 2016 zamawiam wszystko co potrzebuję i ceny są OK porównywalne z ebay-em pewnie nie jest filantropem ale w granicach rozsądku ja nie narzekam szybko w miarę możliwości i do domu, np. komplet tarcz wierconych i klocki ceramika (nie Chińczyk) 1300zł komplet świec Denso i cewek nie NoName 1000zł to chyba nieźle zazwyczaj ustalamy co i jak też podpowiada co tam brać a na co uważać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manchi Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 (edited) No to chyba ok. Jakie koszty przesylek? Daj namiary. Katalogowe rzeczy chyba bezpiecznie brać w ten sposób. :-) No i jestem po dużym wyjeździe. Byłem w Szkocji 6640km zrobione w sumie. Lewe oba katalizatory musiałem usunąć przed wyjazdem. Pierwszy się posypał i zapchał drugi. Prawy zestaw jeszcze jest sprawny ale chyba tez długo nie pociągnie :-( Spalanie znacznie wzrosło :-( Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Wywalone oba katalizatory z lewej strony. Prawe jeszcze się ostały ale błąd komputera jest już trwały. Spalanie wzrosło. Moc nie wiem, bo jeżdżę po PL i mi nigdy nie brakowało. Mając auto w gazie da się jakoś automatycznie kasować ten błąd? Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Edited January 14, 2016 by Manchi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.