Gość krzych67 Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Kochani pomocy! Zapalam auto i obroty są ok. Na luzie dodaję gazu i wchodzi na obroty a jak włączę bieg i ruszam ledwo ciągnie. Po około minucie wraca mu siła. Testowałem jadąc. Trochę lepiej jest jak odpali się gorący silnik bo szybciej wraca mu siła ale też nie od razu. Tak jakby nie miało to związku z temperaturą. Komputer nie pokazuje błędów. Może ktoś podpowie zanim wywalę masę kasy w serwisie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michalllo Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Kochani pomocy! Zapalam auto i obroty są ok. Na luzie dodaję gazu i wchodzi na obroty a jak włączę bieg i ruszam ledwo ciągnie. Po około minucie wraca mu siła. Testowałem jadąc. Trochę lepiej jest jak odpali się gorący silnik bo szybciej wraca mu siła ale też nie od razu. Tak jakby nie miało to związku z temperaturą. Komputer nie pokazuje błędów. Może ktoś podpowie zanim wywalę masę kasy w serwisie? Tak szczerze to nie mam pojęcia Miałem kiedyś tak przy uno że auto chodziło ok śmigało jak ta lala ale jak się rozgrzało na wyższych biegach przy wyższych prędkościach (np na 5 od około 120 km/h ,a na 3 śmigał do 140 km/h)to zaczynało tracić moc jakby działało jakieś odcięcie po prze gazowaniu (wchodził na obroty normalnie) było jeszcze gorzej. Męczyłem się z tym długi czas w serwisie stwierdzili że wszystko jest ok, aż przyszedł czas na wymianę świec. Problem znikł i się więcej nie powtórzył. Wiem że nie ma to wiele wspólnego z Twoją sytuacją ale czasem problemy biorą się z przyczyn prostych ale które nam do głowy nie przychodzą. ( Do dziś nie wiem dlaczego na niskich biegach się wkręcał do 8 tys obrotów a na wysokich odcinał przy 3,5) Pozostaje mi jedynie Ci radzić sprawdź przewody podciśnieniowe kopułkę palec świece, a z resztą do serwisu. Pozdrawiam. P.S. Auto rozumiem jest bez gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzych67 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 P.S. Auto rozumiem jest bez gazu Jest instalacja gazowa ale to się dzieje na benzynie bo jak przechodzi na gaz to znika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość truszczu Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 A paliwo kiedy ostatnio tankowałeś ? Nie masz jakiegoś starego kilku miesięcznego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość odmulacz1 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Albo komp "przyzwyczaił się do gazu" i trzeba go od nowa "nauczyć" pracy na bęzynie, albo jak kolega wyżej pisał, masz mało paliwa i jest zanieczyszczone lub jakieś stare, jeśli dawno nie tankowałeś (można spróbować dolać do baku do paliwa trochę denaturatu). Ale to tylko przypuszczenia, nie żebym był pewien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzych67 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Benzynę tankuję co kwartał (ok. 30 ltrów) Jak to znika i przełącze na benzynę to już też jest dobrze. To się dzieje tylko po odpaleniu. Dziś własnie odłączyłem na całą noc i zaprogramowałem na luzie jak w opisie na forum. Pierwsza jazda po wystudzeniu była jakby dostał 50 koni więcej, ale po drugim wystudzeniu wróciło to co było wczesniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macallan Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 To nie będzie kwestia paliwa. Mam podobnie i nie mam instalacji gazowej. Próbowałem paliwa z różnych stacji i to samo. Auto po odpaleniu rusza normalnie. Po puszczeniu i ponownym dodaniu gazu nie ma mocy bez względu na to jak mocno naciskam pedał gazu. Puszczam i naciskam i tak po paru próbach zaczyna być ok. U mnie także podczas jazdy potrafi się coś "przytkać". Myślę o zmianie świec lub/i przewodów. Dodatkowo mam wahania wolnych obrotów i na wolnych gaśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzych67 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 (edytowane) Sprawdzałem na nowych przewodach i świecach, i nic nie pomaga. Dobrze było by sprawdzić przepływomierz ale skoro komputer nie pokazuje błedu to chyba dobry. zauważyłem że jak ruszam od razu po odpaleniu to ma siłe a za jakies 30m słabnie i potem po 200 m znowu nabiera siły ?????????????????? Edytowane 28 Października 2009 przez krzych67 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smyndrok Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 zauważyłem że jak ruszam od razu po odpaleniu to ma siłe a za jakies 30m słabnie i potem po 200 m znowu nabiera siły ?????????????????? Warto by zbadać pompkę paliwa, lub urządzenie sterujące powrotem do baku, bo może przepuszczać co jakiś czas i ciśnienie zamiast na wtryski wraca spowrotem do baku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzych67 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 tylko, że potem jak się przełączy na benzynę to wszystko ok to sie dzieje tylko po odpaleniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bober Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Kochani pomocy! Zapalam auto i obroty są ok. Na luzie dodaję gazu i wchodzi na obroty a jak włączę bieg i ruszam ledwo ciągnie. Po około minucie wraca mu siła. Testowałem jadąc. Trochę lepiej jest jak odpali się gorący silnik bo szybciej wraca mu siła ale też nie od razu. Tak jakby nie miało to związku z temperaturą. Komputer nie pokazuje błędów. Może ktoś podpowie zanim wywalę masę kasy w serwisie? Witam. mam pytanko, czy to jest silnkik na gaźniku czy na wtrysku? jeżeli masz gaźnik to z jakiegoś powodu nie załącza Ci się elektryczne podgrzewanie kolektora ssącego (powiązane ze ssaniem...-na wtrysku tego nie ma)... miałem kiedyś taką wariację w VW Polo, ale nie jestem pewien czy Twój nissanek ma to samo, Jak masz gaźnik to daj znać, a ja napiszę Ci co sprawdzić Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzych67 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 To auto z 2000 roku 16 zaworów, pełen wtrysk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KasiaW Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Kochani pomocy! Zapalam auto i obroty są ok. Na luzie dodaję gazu i wchodzi na obroty a jak włączę bieg i ruszam ledwo ciągnie. Po około minucie wraca mu siła. Testowałem jadąc. Trochę lepiej jest jak odpali się gorący silnik bo szybciej wraca mu siła ale też nie od razu. Tak jakby nie miało to związku z temperaturą. Komputer nie pokazuje błędów. Może ktoś podpowie zanim wywalę masę kasy w serwisie? a ja mam taki problem w p12 diesel może ktoś ma pomysł, nadmienie że juz wtryski wymieniono i dalej to samo. Rano jest najgorzej potem jak się rozgrzeje to da sie jechać , ale szarpie nim i nie można ruszyć na jedynce jak zatrzymam się na światłach, po chwili przechodzi na dalszych biegach jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal244 Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 ... moze przeplywomierz powietrza ...hmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_81 Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 To auto z 2000 roku 16 zaworów, pełen wtrysk Ja miałem ten sam problem....na zimnym silniku auto przez kilka chwil nie miało siły jechać - można było sobie cisnąć gaz a obroty i tak nie szły wyżej - tak jakby się czymś zadławiło. Po około miesiącu tych objawów padł mi rozrząd - najprawdopodobniej strzeliła łyżwa prowadząca łańcuch. Nie znam się za dobrze na silnikach i to pytanie do innych użytkowników. W tych silnikach jest napinacz hydrauliczny więc może to być problemem że przez dłuższy czas po odpaleniu naciąga łańcuch a czego konsekwencją jest to dławienie?? Wiem że u mnie po wymianie rozrządu (i w sumie kilku innych części i remoncie silnika ) problem zniknął. krzych67jaki masz przebieg - słychać jakieś niepokojące dźwięki z rozrzadu? Może to jest przyczyną? Pozdrawiam Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzych67 Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Przebieg ma 160 tys. ale nic nie słychać. Myślisz, że łańcuch nie jest dobrze napięty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_81 Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Przebieg ma 160 tys. ale nic nie słychać. Myślisz, że łańcuch nie jest dobrze napięty? Szczerze mówiąc to mechanik ze mnie żaden ale tak sobie podejrzewam że może to jest przyczyną. W sumie miałem nadzieje że inni bardziej doświadczeni użytkownicy forum wypowiedzą się na ten temat. Ja myślę że to może być problemem w tych silnikach. Może warto podpytać mechanika o taką ewentualność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzych67 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Żeby nie instalacja gazowa, to w serwisie by to zbadali ale marudzą, że jak jest gaz to sie nie dotykają. Znajomy majster rozkłada ręce ale twierdzi, że napinacz to mało prawdopodobne. Gdyby ktoś niedaleko miał takie auto to bym poprosił o godzine czasu i przekładając sprawdził kilka czujników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marszm11 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 sprawdz kolego potencjometr w pedale gazu!!ojciej mial to samo i musial pedal gazu wymienic koszt ok 2000zl!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woro_woro Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 sprawdz kolego potencjometr w pedale gazu Tu nie ma potencjometru, jest zwykla linka. Kiedys z takim problemem pisal ktos, ze wystarczylo wyczyscic przepustnice. Jakas zielona maz mu sie zebrala. Jak przeczyscil - jak reka odjal, samochod od razu po uruchomieniu wkreca sie i nie dusi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marszm11 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 no chyba ze tak!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzych67 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Czy trzeba ją wykręcić do czyszczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_81 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Ja czyściłem przepływke + wymieniłem świece i kable zapłonowe. Nic sie nie zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzych67 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 A jaki masz problem? Jaki silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damvic2 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 prosto i logicznie ,wyczyszcenie i adaptacja przepustnicy,opis masz na forum,pozdrowionka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.