Gość aron20000 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Witam jestem szczęśliwym posiadaczem Nissana Primery P11-144 2.0DT 2001r. Po wymianie rozrządu (obu pasków, również od strony pompy) troszkę jakby zaczą gorzej zapalać i chciałbym spróbować ją wyregulować. Szukałem na forum ale niestety nie udało mi się znaleźć wiadomości ani potrzebnych danych do tej operacji. Więc chciałbym się poradzić kolegów, czy możliwe jest ustawienie pompy za pomocą czujnika zegarowego, czy ustawia się go jedynie śledząc zmiany kąta wtrysku za pomocą interfejsu i odpowiedniego softa ?? Jeśli za pomocą czujnika zegarowego jakie powinny być wartości regulacji i jak krok po kroku się to wykonuje? Oglądając pompę mam pewne spostrzeżenia ale chciałbym się poradzić, żeby czegoś nie zepsuć. Na zdjęciu poniżej oznaczyłem numerami 1 (chyba śruba po wykręceniu której wkłada się czujnik) i 2 (najprawdopodobniej śruby trzymające pompę). Odnośnie śrub trzymających pompę (jeśli to te oczywiście, są chyba na fasolkach żeby po poluzowaniu można było obracać pompę), doszukałem się dwóch śrub, oznaczone Nr 2 na zdjęciu. Czy jest jeszcze trzecia lub więcej? Jeśli ktoś mógłby mi pomóc to byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Nie mam pojęcia do czego sa te śruby. Ja ustawiałem kąt wtrysku i poprawiałem rozrząd u pompiarza koszt 50 zeta. Miałem przestawiony pasek o jeden ząbek na pompie i kąt był poza zakresem regulacji Ustawiał mi to na czujniku zegarowym, ale wkręcał go zupełnie gdzie indziej, luzował jedynie te śruby od obudowy (nr 2 na fotce ) W manualu jest opis jak się nie mylę pobierz sobie z tematu http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/37837-primera-poradniki-serwisowki-instr-obsugi-katalogi-obd/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 te śruby są do tego jak napisałeś i w manualu jest tak pokazane i opisane że w to miejsce jest podłączany czujnik zegarowy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vengosh Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Jedź do Skrobowa do chłopaków od Wolińskiego. Magicy, tyle powiem. Na prawdę warto. Byłem, widziałem i żałuję że w Lublinie nie robią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aron20000 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Dzięki za info gdzie szukać dobrego fachowca, ale najpierw chciałbym spróbować sam, oni przydadzą się wtedy jak coś nie wyjdzie. Gawa z moim angielskim jest krucho, gdzie mniej więcej w manualu się znajduje ten opis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 (edytowane) Vengosh kolega jest z Biaegostoku Ciekawe czy ty byś gonił 250 km do pompiarza Już biżej do Nadarzyna gdzie też jest genialny pompiarz od Boscha Interesujące cię pliki są w ec_cd20 na 38 stronie tekst wżuć do http://translate.google.com/#, wyjdą trochę bzdury ale idzie się domyśleć z komiksu reszty Ktoś tu kiedyś zamieszczał instrukcję do rozrządu po polsku z autodaty to myślę że i to tam jest też dobrze opisane Edytowane 29 Października 2009 przez and_pec 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Z Autodaty: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ryszardz57 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Potrzebuje jakiejś instrukcji jak podmienić pompe na inna, linki powyzej nie działaja u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Jest napisane ze po wymianie paskow rozrzadu nalezy wyregulowac kat wtrysku. Z wlasnego doswiadczenia wiem ze jesli pompa byla nie ruszana to nie istnieje taka potrzeba. Jesli zaczal gorzej odpalac to jest przestawiony rorzad i tam trzeba szukac przyczyny a nie w ustawieniu pompy. Oczywiscie jesli nie byla ruszana. Koledzy juz podali jak ma byc ustawiony.Natoniast kat wtrysku dla pompy Bosch wynosi 0,89+/-0,08mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość owen1024 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 witam chcialbym oznaczenie znakow do nastaiwenia pompy gdyz urwal mi sie pasek.schemat znakow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Sam schemat masz w poście ulisses Po pierwsze primo http://forum.nissank...k-cd20t-diesel/ a tam Po drugie primo http://forum.nissank...-chce-odpaliae/ Tylko nie pomyl z CD20 bo GAWA wrzucił tam dwa manuale Ciebie interesuje ten od CD20T 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.