Gość ejaskulska Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Dziś wymieniałem w swojej Maxi łączniki stabilizatora i gumowe osłony przegubów, przy okazji wyszły na jaw luzy w przekładni kierowniczej. Mój mechanik mówi, że przekładnia do wymiany lub do regeneracji - wybór należy do mnie. Czy ktoś miał ten problem i sobie z nim poradził? Co polecacie - wymianę czy regenerację? Jak to jest z kosztami? Jeśli ktoś się z tym zetknął i mógłby mi coś poradzić, to proszę o pomoc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Tu masz link do firmy.Czasami warto zregenerować,masz tam podane orientacyjne ceny. http://www.google.pl/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=1&ved=0CA8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fmaglownice.polskareklama.pl%2F&rct=j&q=przek%C5%82adnia+kierownicza&ei=tLDqSsOpNoSInQOQiuiTDw&usg=AFQjCNGvvBzokuVvB-v_9mBQKatWVu_2hw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Grzechu a da sie kupic nowa przekladnie do maximy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.