Gość coyot Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Jakoś nie moglem się zebrać żeby napisać coś o swojej padace ... no ale nadrabiam zaległości MODEL: - Micra K11 1993 3D SILNIK: - CG13DE UKLAD DOLOTOWY: - dolot simoty UKLAD WYDECHOWY: - 2,5" , zakończony przelotowym tłumikiem końcowym ELEKTRONIKA: - jeszcze seria ZAWIESZENIE: - Zestaw koni sport - amortyzatory z reg siłą tłumienia + sprezyny vogtlant (-35mm) - Komplet rozpórek - OMP + WiehersSport, - Regulowany drążek Panharda Whiteline'a - Kpl poliuretanów KOŁA: - Lato - Dotz IMOLA Black edit - 6,5Jx15" + 195/45/15 - Zima - Intra 7Jx13" + 155/70/13 UKLAD HAMULCOWY: - jeszcze seria NADWOZIE: - gril własnej produkcji, - lampy z ciemnym wkładem, - przyciemnione kierunki, - usunięte listwy, - usunięta wycieraczka z klapy bagażnika, - parę nalepek ŚRODEK: - kierownica sparco chrono, - gałka momo, - nakładki na pedały sparco, - ShortShifter, - niebieskie podświetlenie wskaźników, - kubelki od K10 superS i nowa tapicerka CAR-AUDIO: - radio i 3 głośniczki... no i pare fotek ... Na początku było tak: Teraz ... : Lato Zima Co do planów... jakieś są... - większe hamulce z przodu, - jakiś flok w środku, - może ksenony - dalszy przyrost mocy ... graty juz powoli spływają do mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Plawgo Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Bardzo ciekawy projekt.Jakis rok temu sprowadziłem dziadkowi K11 tez 1.3, praktycznie jak Twoja tylko błekitna.Z tym silnikiem ten samochod niezle się zbiera, niejeden Golf 3 został pokonany na światłach:).Z tego co czytałem w innych postach to Twoja ma 90 koni to juz potrafi niezle zamieszać Bardzo ładnie wyszły Ci lampy, czym sklejałeś szkło po pomalowaniu? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 czarny silikon RTV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 niezła bryka .mam nadzieje do zobaczenia na jakimś spocie w Plazie.powodzenia w projekcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Mam nadzieje że "Stonka" kiedyś się doczeka przynajmniej takiego wyglądu. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 No, w końcu się zebrałeś żeby ją wrzucić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Auto mistrz ! Bardzo mi się podoba ! Ps. co do hamulcy to polecam przód od sunnego GTI - pasuje PnP ale na zimę będziesz musiał zostawić koła 14" a no i nie warz się wymieniać seryjnej pompy czy serwa dobrze ci radzę Co do motorowni to jakiś kolektor wydechowy lepszy w planach czy coś jeszcze ? Swoją drogą ciekaw jestem jak te silniki zareagowały by na mojego moda rozrządu Jeszcze taką fajną stronę znalazłem o grzebaniu w twoim silniku: http://www.micra.com.au/community/message.php?messageid=42429 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 No musze powiedziec ze jak narazie auto wyszlo Ci bezblednie Bardzo atrakcyjna i spojna K11 - oby tak dalej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 hamulce beda od sunnego gti ... wiec polerowane zimowki na przyszly sezon beda do sprzedania a co do motorowni... to... zaczyna sie cos dziać... wiecej niedlugo jak graty podochodzą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Wreszcie doszła suszarka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 oj ciiicho... bo sie wyda ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrexxl Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 (edytowane) Coyocie nareszcie udało Ci się zrobić temat o swojej Mikruni. Projekt niesamowity. Auto zmodowane z wyczuciem, bez przesady i ani grama wiejskości. Czekam na dalsze info z prac nad autem.Poza tym i ja się zbieram pomału bo i z moim czarnym diabełkiem coś trzeba zrobić. Plany są. Potrzeba tylko $ i motywacji. W przyszłym roku trzeba się w Czechach pokazać. To kiedy uturbiasz swoje 1,3? Edytowane 30 Października 2009 przez piotrexxl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Bonzo .... a co ja niby wiem ?? piotrek.... po co gadasz ale jak juz wypaplałes ... to jestem w trakcie kolekcjonowania gratów... i od razu pare pytań ... - czy EcuMaster III ogarnie mi moje ustrojstwo? - czy musze zakladać pierscienie z powloka chromowa? - jakie wtryski podejda zeby bylo P&P - ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 No no no, gruby projekt Szczerze zazdroszczę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefino Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Miałem okazję widzieć kilka razy "padake" Coyota- i powiem tak: Kto nie widział niech żałuje bo to nie tylko zadbana Micra, ale także bardzo ładnie zmodyfikowana. Pozdrowienia dla mieszkańca jednego regionu i powodzenia w dalszych planach.! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Jak masz aparat zapłonowy to ECU MAster ogarnie i zapłon i paliwo a co do wtrysków to jak checesz to mogę CI sprezentować za jakiś obiad w MC wtryski z 1,6 o wydajności 170ccm (GA16De). PS. zrób fotkę swojej listwy paliwowej zobaczmy czy są takie same, jak są to niestety nie mają one zamienników i najprostrza metoda na dodanie paliwa to dodatkowy wtrysk którym będzie sterować ECU M... Trzymam kciuki za projekt A co do silnika to mechanicznie nic bym w nim nie zmieniał no poza świecami, dał zimniejsze np. BKR7EY i oliwę zalał bardziej tłustą jakieś 10w60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 spece od turbo mowili zeby przynajmniej pierscionki wymienic... i dac grubsza i metalowa uszczelke pod glowice... jak juz bede bez auta pare dni to przynajmniej bym to zrobil ... oliwka wiadomo sie przerzucim na syntetyk znalazlem na allegro: - wtryskiwacz - http://allegro.pl/item799913668_wtryskiwacz_nissan_micra_k11_1_0_1_4_0280155942.html - listwa - http://allegro.pl/item774883869_wtrysk_wtryski_wtryskiwacz_nissan_micra_1_3_li14.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 za pewne masz wtryski te z drugiego linka czyli z tego co widzę to jest dokładnie to samo co w 1,4/1,6 z rodziny GA... Z pierwszego linka nie będą pasowały - Bosch (takie jak w np. Primerze P11.144). PS. ile zamierzasz dmuchać że sprawny silnik zamierzasz dotykać ? Powiem CI szczerze że jak masz zamiar dmuchać poniżej 1 bara to bym się do niego nie dotykał - szkoda czasu, kasy i roboty, no chyba że CI olej bierze a co do pierścieni to zapewnię cię że nie istnieją lepsze jak oryginalne wykonane ze stali chromowej, wszystkie zamienniki ogólnodostępne to przy nich syf Aaa Jaką suszarkę zamierzasz wsadzić ?? Super moim zdaniem by było wsadzić do Ciebie ball beringowego Garretta z sky line R33 bądź(RB25DET) w tych modelach mają dodatkowo kompozytowe wirniki zimne i ceramiczne gorące no i potencjał do 300KM a i cena i przystępność poczciwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 jak narazie bedziem delikatnie dmuchac i zobacze co z tego wyjdzie ... na poczatek 0,4 bara ma byc przynajmniej 100KM z litra pojemnosci ... tak wiec przy 130+ bym byl zadowolony silnik zdrowizna, oleju nie bierze ani grama, a pierscionki chce dorabiac w tomringu jak mi mocy bedize brakowac ... a to pewnie bedzie.... to bedziemy szli dalej znalazlem jakas stara fote spod maski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słoma79 Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Aż strach pomyśleć,co to maleństwo będzie wyrabiać po zakończeniu modów. 130KM?ja ze swojego 1.4 chciałbym wydobyć 100 ale to też plan do wiosny! Mam nadzieję, że będą jakieś jazdy testowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 wielu omawiało sprawę turbienia k11 na NISSANPOWER TEAM ale ty chyba jesteś pierwszy odważny--gratuluje i czekam z niecierpliwością na wyniki tej modyfikacji--ps.słysszałem że bude trzeba pospawać dobrze bo szybko się --jest mało sztywna karoseria...rozejdzie przy tej mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 wielu omawiało sprawę turbienia k11 na NISSANPOWER TEAM ale ty chyba jesteś pierwszy odważny--gratuluje i czekam z niecierpliwością na wyniki tej modyfikacji--ps.słysszałem że bude trzeba pospawać dobrze bo szybko się --jest mało sztywna karoseria...rozejdzie przy tej mocy no ale nie chyba przy 130 koniach:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 (edytowane) Po fotce widać że wtryski takie same jak w 1,4 i 1,6 z porządną pompą paliwa i po strojeniu może do 130KM wyrobią, najtańsza opcja wspomagająca jak nie chcesz się bawić w rzeźbienie listwy wtryskowej to dodatkowy wtryskiwacz... 130KM to tak jakby trochę cięższe 2.0 pod machą siedziało więc powinno to już się przyjemnie odpychać - byle nie zbyt lagliwie Edytowane 2 Listopada 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 pierwsze zabaweczki doszly narazie skromnie wskazniki cisnienia oleju i doladowania i bov'ik sorka za jakosc ale ... fonem robilem coobcio... a jaka pompe paliwowa bys doradzał ?? albo od czego ... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 (edytowane) kupił bym ją na allegro a mianowicie WALLBRO GS341 lub GS342 - zapas ma spory będzie można nawet za pomocą nastawnego regulatora ciśnienia paliwa podnieść je, myślę że seryjne wtryski z podniesionym ciśnieniem wachy do ok 5 barów do ok 140KM wyrobią... Pompę paliwa będziesz musiał wymienić koniecznie ale nie koniecznie na wallbro ważne byłe by przy wchodzeniu silnika w doładowanie podnosiła ciśnienie, seryjna niestety nie jest w stanie przekroczyć 3 barów i utrzymać je tak wiec coś wydajniejszego jest potrzebne jak ma być taniej to szukaj używek świerzych roczników doładowanych subaru i lancerów... Edytowane 3 Listopada 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.