Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

ciemnooka K11 coyot'a


Gość coyot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jakoś nie moglem się zebrać żeby napisać coś o swojej padace ... no ale nadrabiam zaległości :P

 

MODEL:

- Micra K11 1993 3D

 

SILNIK:

- CG13DE

 

UKLAD DOLOTOWY:

- dolot simoty

 

UKLAD WYDECHOWY:

- 2,5" , zakończony przelotowym tłumikiem końcowym

 

ELEKTRONIKA:

- jeszcze seria

 

ZAWIESZENIE:

- Zestaw koni sport - amortyzatory z reg siłą tłumienia + sprezyny vogtlant (-35mm)

- Komplet rozpórek - OMP + WiehersSport,

- Regulowany drążek Panharda Whiteline'a

- Kpl poliuretanów

 

KOŁA:

- Lato - Dotz IMOLA Black edit - 6,5Jx15" + 195/45/15

- Zima - Intra 7Jx13" + 155/70/13

 

UKLAD HAMULCOWY:

- jeszcze seria

 

NADWOZIE:

- gril własnej produkcji,

- lampy z ciemnym wkładem,

- przyciemnione kierunki,

- usunięte listwy,

- usunięta wycieraczka z klapy bagażnika,

- parę nalepek :)

 

ŚRODEK:

- kierownica sparco chrono,

- gałka momo,

- nakładki na pedały sparco,

- ShortShifter,

- niebieskie podświetlenie wskaźników,

- kubelki od K10 superS i nowa tapicerka

 

CAR-AUDIO:

- radio i 3 głośniczki... :P

 

no i pare fotek ...

 

Na początku było tak:

61b443d067700653.jpg

3bfca155c5aa908amed.jpg

 

Teraz ... :

 

Lato

6ae3c6d00f61c64a.jpg

3f511570251fa926.jpg

IMGP5083.JPG

IMGP6296.JPG

 

Zima

IMGP6514tygh%20copy.jpg

IMGP6506wsd%20copy.jpg

IMGP6470gh%20copy.jpg

IMG_4997.JPG

IMGP7111%20copy.jpg

 

 

Co do planów...

jakieś są...

- większe hamulce z przodu,

- jakiś flok w środku,

- może ksenony :P

- dalszy przyrost mocy ... graty juz powoli spływają do mnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ciekawy projekt.Jakis rok temu sprowadziłem dziadkowi K11 tez 1.3, praktycznie jak Twoja tylko błekitna.Z tym silnikiem ten samochod niezle się zbiera, niejeden Golf 3 został pokonany na światłach:).Z tego co czytałem w innych postach to Twoja ma 90 koni to juz potrafi niezle zamieszać:)

Bardzo ładnie wyszły Ci lampy, czym sklejałeś szkło po pomalowaniu?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto mistrz !

Bardzo mi się podoba !

Ps. co do hamulcy to polecam przód od sunnego GTI - pasuje PnP ale na zimę będziesz musiał zostawić koła 14" a no i nie warz się wymieniać seryjnej pompy czy serwa dobrze ci radzę :P

 

Co do motorowni to jakiś kolektor wydechowy lepszy w planach czy coś jeszcze ?

Swoją drogą ciekaw jestem jak te silniki zareagowały by na mojego moda rozrządu :devil:

 

Jeszcze taką fajną stronę znalazłem o grzebaniu w twoim silniku:

http://www.micra.com.au/community/message.php?messageid=42429

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coyocie nareszcie udało Ci się zrobić temat o swojej Mikruni. Projekt niesamowity. Auto zmodowane z wyczuciem, bez przesady i ani grama wiejskości. Czekam na dalsze info z prac nad autem.Poza tym i ja się zbieram pomału bo i z moim czarnym diabełkiem coś trzeba zrobić. Plany są. Potrzeba tylko $ i motywacji. W przyszłym roku trzeba się w Czechach pokazać.

 

To kiedy uturbiasz swoje 1,3?

Edytowane przez piotrexxl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bonzo .... a co ja niby wiem ?? :P

piotrek.... po co gadasz :P ale jak juz wypaplałes ... to jestem w trakcie kolekcjonowania gratów... :)

 

 

i od razu pare pytań ...

- czy EcuMaster III ogarnie mi moje ustrojstwo?

- czy musze zakladać pierscienie z powloka chromowa?

- jakie wtryski podejda zeby bylo P&P

- ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazję widzieć kilka razy "padake" Coyota- i powiem tak: Kto nie widział niech żałuje bo to nie tylko zadbana Micra, ale także bardzo ładnie zmodyfikowana. Pozdrowienia dla mieszkańca jednego regionu i powodzenia w dalszych planach.!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz aparat zapłonowy to ECU MAster ogarnie i zapłon i paliwo a co do wtrysków to jak checesz to mogę CI sprezentować za jakiś obiad w MC wtryski z 1,6 o wydajności 170ccm (GA16De).

PS. zrób fotkę swojej listwy paliwowej zobaczmy czy są takie same, jak są to niestety nie mają one zamienników i najprostrza metoda na dodanie paliwa to dodatkowy wtrysk którym będzie sterować ECU M...

 

Trzymam kciuki za projekt

 

A co do silnika to mechanicznie nic bym w nim nie zmieniał no poza świecami, dał zimniejsze np. BKR7EY i oliwę zalał bardziej tłustą jakieś 10w60

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spece od turbo mowili zeby przynajmniej pierscionki wymienic... i dac grubsza i metalowa uszczelke pod glowice... :) jak juz bede bez auta pare dni to przynajmniej bym to zrobil ... oliwka wiadomo sie przerzucim na syntetyk :)

 

znalazlem na allegro:

 

- wtryskiwacz - http://allegro.pl/item799913668_wtryskiwacz_nissan_micra_k11_1_0_1_4_0280155942.html

- listwa - http://allegro.pl/item774883869_wtrysk_wtryski_wtryskiwacz_nissan_micra_1_3_li14.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za pewne masz wtryski te z drugiego linka czyli z tego co widzę to jest dokładnie to samo co w 1,4/1,6 z rodziny GA...

Z pierwszego linka nie będą pasowały - Bosch (takie jak w np. Primerze P11.144).

 

PS. ile zamierzasz dmuchać że sprawny silnik zamierzasz dotykać ?

Powiem CI szczerze że jak masz zamiar dmuchać poniżej 1 bara to bym się do niego nie dotykał - szkoda czasu, kasy i roboty, no chyba że CI olej bierze a co do pierścieni to zapewnię cię że nie istnieją lepsze jak oryginalne wykonane ze stali chromowej, wszystkie zamienniki ogólnodostępne to przy nich syf

 

Aaa

Jaką suszarkę zamierzasz wsadzić ??

Super moim zdaniem by było wsadzić do Ciebie ball beringowego Garretta z sky line R33 bądź(RB25DET) w tych modelach mają dodatkowo kompozytowe wirniki zimne i ceramiczne gorące no i potencjał do 300KM :D a i cena i przystępność poczciwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak narazie bedziem delikatnie dmuchac i zobacze co z tego wyjdzie ... na poczatek 0,4 bara :P

ma byc przynajmniej 100KM z litra pojemnosci ... tak wiec przy 130+ bym byl zadowolony :D

silnik zdrowizna, oleju nie bierze ani grama, a pierscionki chce dorabiac w tomringu

jak mi mocy bedize brakowac ... a to pewnie bedzie.... to bedziemy szli dalej :)

 

znalazlem jakas stara fote spod maski :P

 

DSC01920.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż strach pomyśleć,co to maleństwo będzie wyrabiać po zakończeniu modów.

 

130KM?ja ze swojego 1.4 chciałbym wydobyć 100 ale to też plan do wiosny!

 

Mam nadzieję, że będą jakieś jazdy testowe :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielu omawiało sprawę turbienia k11 na NISSANPOWER TEAM ale ty chyba jesteś pierwszy odważny--gratuluje i czekam z niecierpliwością na wyniki tej modyfikacji--ps.słysszałem że bude trzeba pospawać dobrze bo szybko się --jest mało sztywna karoseria...rozejdzie przy tej mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielu omawiało sprawę turbienia k11 na NISSANPOWER TEAM ale ty chyba jesteś pierwszy odważny--gratuluje i czekam z niecierpliwością na wyniki tej modyfikacji--ps.słysszałem że bude trzeba pospawać dobrze bo szybko się --jest mało sztywna karoseria...rozejdzie przy tej mocy

no ale nie chyba przy 130 koniach:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po fotce widać że wtryski takie same jak w 1,4 i 1,6 z porządną pompą paliwa i po strojeniu może do 130KM wyrobią, najtańsza opcja wspomagająca jak nie chcesz się bawić w rzeźbienie listwy wtryskowej to dodatkowy wtryskiwacz...

 

130KM to tak jakby trochę cięższe 2.0 pod machą siedziało więc powinno to już się przyjemnie odpychać - byle nie zbyt lagliwie

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze zabaweczki doszly :)

 

narazie skromnie wskazniki cisnienia oleju i doladowania i bov'ik :P

P021109_20.44.JPG

P021109_20.45.JPG

 

sorka za jakosc ale ... fonem robilem :P

 

coobcio... a jaka pompe paliwowa bys doradzał ?? albo od czego ... ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupił bym ją na allegro a mianowicie WALLBRO GS341 lub GS342 - zapas ma spory będzie można nawet za pomocą nastawnego regulatora ciśnienia paliwa podnieść je, myślę że seryjne wtryski z podniesionym ciśnieniem wachy do ok 5 barów do ok 140KM wyrobią...

 

Pompę paliwa będziesz musiał wymienić koniecznie ale nie koniecznie na wallbro ważne byłe by przy wchodzeniu silnika w doładowanie podnosiła ciśnienie, seryjna niestety nie jest w stanie przekroczyć 3 barów i utrzymać je tak wiec coś wydajniejszego jest potrzebne jak ma być taniej to szukaj używek świerzych roczników doładowanych subaru i lancerów...

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...