Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

ciemnooka K11 coyot'a


Gość coyot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Piotrus... ja cie musze przegonic ... :P ale nie ze mnie olejsz na starcie tylko tak na powaznie :P buehehe :P

 

EcuMaster III zamówiony :) ....

 

szukam wzmocnionej uszczelki pod glowice do mojej padaki ... ma ktos namiary na firme co dorabia albo sprzedaje? :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Polsce nikt Ci nie jest w stanie wytworzyć mocniejszej uszczelki jak seryjna.

No chyba że się mylę i jakieś wielowarstwowe stalowe robią ala COMETIC, GREDDY...

Do ok. 180-200KM z litra pojemności ja bym sobie nie zawracał gitary zmianą uszczelki pod głowicą jedyne co to śruby pod łep ARP...

To samo seryjne pierścienie - pod to co my tu robimy to w zasadzie nie mają ograniczeń, jedyne ograniczenie to wytrzymałość tłoków - jak prawidłowo zestrojoną maszyną przekroczysz okolice 150KM z litra to może się okazać że półka na tłoku miedzy górnymi pierścieniami pęknie.

Ale do tego chyba daleko - czy mylę się :) ?

 

A tak dla Ciekawości dodam że u mnie w Srebrnej primerze była pod głowicą uszczelka erlinga za ok. 60zł i bez problemu przyjmowała moc rzędu 320KM i to na seryjnych śrubach głowicy, jedyne co to właśnie tłoki... Obstawiam że jakbym miał bardziej cofnięty zapłon to mógłbym pójść z boostem w górę - okolice 1,4-1,5 bara i dobić do jakiś 350-360KM :)

No nic powodzenia i moim zdaniem nie dotykaj się do silnika puki jest sprawny - ucz się na nim, się zepsuje to wtedy naprawiaj albo kup drugi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wujek_trzcina
  W dniu 2.11.2009 o 17:09, Coobcio napisał:

Po fotce widać że wtryski takie same jak w 1,4 i 1,6 z porządną pompą paliwa i po strojeniu może do 130KM wyrobią, najtańsza opcja wspomagająca jak nie chcesz się bawić w rzeźbienie listwy wtryskowej to dodatkowy wtryskiwacz...

 

130KM to tak jakby trochę cięższe 2.0 pod machą siedziało więc powinno to już się przyjemnie odpychać - byle nie zbyt lagliwie

Spoko spoko, zadbamy o to, żeby suszareczka kręciła się jak należy... już moja w tym głowa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cooba to jak tak mowisz to odpuszczam sobie narazie pierscienie i uszczelke ... i zobaczymy co bedzie ... :)

 

dzisiaj musze pogonic moich poszukiwaczy od turbo bo cos wolno im idzie szukanie ... :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz tanio szybko i pewne to polecam turbiny z BMW lub Opla omegi które występowały w silnikach 2,5 TDS - disel - najlepiej ta mitshubishi (nie wiem jak to sie pisze) model TD04-11T, swojego czasu stroiłem zaturbionego tym CC 1,2, bardzo fajnie wstawała a przy 0,9 bara seryjny silnik wypluł 158KM fakt że to 8 zaworówka...

Pamiętam jeszcze jakąś czerwoną toyotę corolle 1,3 stroiłem i wcześniej miała turbinkę z 1,9 TDI - dramat był 123KM przy 0,9 bara po czym sprzedałem koledze turbinę z SAABA 900 2.0t (jakaś taka T25 podobna), auto pełen ciąg miało od mniej więcej 3300 obr.min (przynajmniej korby nie dostawały tak jak na tej z 1,9TDi) i na tym samym 0,9 bara wyszło blisko 190KM - auto opisywane było w którymś z wakacyjnych GT

Silnik oczywiście seria i lata już dobre dwa lata...

 

Na szybko znalazłem tą z TDS, to jest dokładnie to:

http://allegro.pl/item807316569_turbosprezarka_opel_omega_b_2_5_2_5_td_tds.html

 

Jak planujesz więcej mocy to możesz poczekać w przyszłym tygodniu będę mieć suszarkę z 2.0 Saaba 9-5 rocznik 2005, będę wsadzać większa z AERO...

Starczy Ci ona do ok 220-230KM przy czym też będzie mało lagliwa - okolice 3000-3300 pełen ciąg będziesz mieć.

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to cisnienie na 5 barow to chyba lekka przesada.. ja bym nie robil takich "polsrodkow" i dal wtryski z sunniacza, a pompe z 200sx i wtedy zapas bedzie duzy, a i cisnienie wachy nie musi byc chore - 3,5 bar styknie na lajcie :)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 5.11.2009 o 20:55, piotrexxl napisał:

A jak myślisz dodo czemu zaczynam ogarniac moją Almerę? Coyot goni trzeba uciekać.

 

 

do Ciebie to mu jeszcze trochę brakuje ale ze mną to już na remisik jechał :whistle: muszę coś szybko kombinować i też ogarniać swoją... ;)

 

coyot nie wiem czy podejdzie ale miałbym turbinkę od 2.0 HDI ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 6.11.2009 o 17:14, Dodo napisał:

do Ciebie to mu jeszcze trochę brakuje ale ze mną to już na remisik jechał :whistle: muszę coś szybko kombinować i też ogarniać swoją... ;)

 

coyot nie wiem czy podejdzie ale miałbym turbinkę od 2.0 HDI ...

ta z hdi pewnie malutka ale za to z samego dołu ładuje-nie wiem czy to takie dobre w silnikach benzynowych jest-one raczej wolą wyższe obroty,co??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z HDi jest na zmiennej geometri i sterowana podciśnieniowo no i się nie nadaje - za mała...

Ta z allegro TD04-11 za 300zł była by w sam raz choć ja tym bym coś większego wolał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj dzwonilem do tych od turbo i ...mysleli chyba ze sobie jaja robie i ... zapomnieli ... w pon bede mial info co i jak :) a jak nie to zaczne sie rozgladac za inna... moze ta od saba... ile bedizesz wolal za swoja?:rofl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta moja jeszcze nie wiem okolica 650zł tak myślę. Fajna nowoczesna turbina i rozwojowa tak więc wydajności ci w niej nie zabraknie, bazowo ustawiona na 0,4 bara więc akurat na twoje początku z doładowaniem do jakiś 130KM to powinno wystarczyć.

 

Ps. ammaimon w Micrach jest inna listwa wtrsykowa nie podejdą wtryski z naszych SR20... Tak to za pół darmo by miał 270ccm np. z sunnego GTI, almery GTi, Priemry 2.0...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi wtryskami to mi sie wydaje ze bedzie rzezba... :P ale temat do ogarniecia mysle ...

 

pompe paliwa wypatrzylem na :

http://rallynuts.com/motorsport/K11_Tuning_2084/Walbro_Motorsport_Fuel_Pump_Kit_Nissan_Micra_K11_5078.asp

 

tylko jakby znalezc takowa w PL byloby fajnie... :P

Walbro ma u nas przedstawiciela?

 

tak na szybko to chyba to bedzie pompa z integry TypeR 255L/h :)

ta od imprezy wyglada tez podobnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio a to o tym akurat nie wiedzialem - myslalem, ze nie ma klopotu z wtryskami z SR ;) tak czy owak trzebaby sie rozgladnac za jakimis wydajniejszymi i wydaje mi sie to rozsadniejsze :)

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jutro pewno zamowie :)

 

a regulator cisnienia paliwa jaki zanabyc? te z allegro sa cos warte?

 

cooba szykuj turbine :) olewam specy z Poznania bo widze ze maja mnie chyba w d...ie, a szkoda mi czasu na dzwonienie i proszenie sie wiec.... :)

 

tak sie wlasnie zastanawiam ... bo ogladam aukcje i ta sama pompa co jest w micrusie ponoc zasila...

NISSAN MICRA 1.0 CG10DE 08.92 - 10.02

 

MICRA 1.3 CG13DE 08.92 - 07.00

 

MICRA 1.4 CGA3DE 07.00 - 10.02

 

PRIMERA 1.6 GA16DE 06.96 - 05.99

 

PRIMERA 1.8 QG18DE 06.99 - 12.01

 

PRIMERA GT 2.0 SR20DEH 10.97 - 06.99

 

PRIMERA 2.0 SR20DE 01.98 - 06.99

 

PRIMERA 2.0 SR20DE 06.99 - 12.01

 

......... jest sens ja zmieniac od razu? no jak w 2,0 daje rade? ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompy paliwa we wszystkich modelach nissana które wymieniłeś są 3 barowe i nie są w stanie więcej z siebie dać...

Poszukaj na allegro WAllbro a co do regulatora ciśnienia paliwa to w zasadzie polecam Auto Gauge zdecydowanie odradzam F1Z w których to nagminnie pękają membrany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam regulator f1-z i dziala, ale to, ze pekaja membrany tez slyszalem. auto krzak u mojego brata tez daje rade to fakt :)

naprawde nie mozna zrobic nic z wtryskami, tylko trza ladowac wallbro? pompa z 200sx styknie spokojnie do 240-250KM, a tyle w tej micrze nie widze, chyba ze sie myle? :>

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok... to co do pompy juz wiem, regulator wiem ... potem bede nad tymi wtryskami myslal... ale najpierw zobacze co z serii mozna wycisnac rofl.gif

to teraz tylko turbinka i uderzam do trzciny po kolektor :) i moze w grudniu ... zacznie sie instalowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robiąc kolektor trzeba zdjąć twój stary i porobić stosowne przymiarki - tak na odległość wujek trzcina ci tego raczej nie wykona, będziesz musiał odwiedzić nasze miasto :D

 

Co do pompy to znalezienie sprawnej od 200SX S14 graniczy z cudem, prędzej już z jakiegoś SKY Lina ale ja bym sie nie bawił za 300 parę złotych nówka z gwrancją pisemną na rok i pa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to juz jak uwazacie.. ja tam moj setup mam 3,5bar i pompe z sxa, i daje rade zupelnie spokojnie. no i oczywiscie wyszlo tanio :) czekam w takim razie na dalszy postep w pracach.. w jaka moc celujecie?

 

Pozdr :rofl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyny ogranicznik z tego co widzę to właśnie wydolność układu paliwowego, obstawiam ze ze 130KM i 180-200Nm uda się z tego osiągnąć...

Jak się to opanuje i znudzi to najprościej jak u Zura zrobiliśmy - dodatkowy wtryskiwacz przed przepustnicą gazu jakiś taki duży np. 630ccm i paliwka powinno starczyć do jakiś 170-180KM i ze 240-250Nm tyle na ulice by stykło w tak lekkim aucie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...