Gość Dodo Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 no coyot na reszcie bo ile można było czekać??? teraz to już z Tobą nie startuję no chyba że jako pasażer bo nie zdążę wystartować nawet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrexxl Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 A jak myślisz dodo czemu zaczynam ogarniac moją Almerę? Coyot goni trzeba uciekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Piotrus... ja cie musze przegonic ... ale nie ze mnie olejsz na starcie tylko tak na powaznie buehehe EcuMaster III zamówiony .... szukam wzmocnionej uszczelki pod glowice do mojej padaki ... ma ktos namiary na firme co dorabia albo sprzedaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 w Polsce nikt Ci nie jest w stanie wytworzyć mocniejszej uszczelki jak seryjna. No chyba że się mylę i jakieś wielowarstwowe stalowe robią ala COMETIC, GREDDY... Do ok. 180-200KM z litra pojemności ja bym sobie nie zawracał gitary zmianą uszczelki pod głowicą jedyne co to śruby pod łep ARP... To samo seryjne pierścienie - pod to co my tu robimy to w zasadzie nie mają ograniczeń, jedyne ograniczenie to wytrzymałość tłoków - jak prawidłowo zestrojoną maszyną przekroczysz okolice 150KM z litra to może się okazać że półka na tłoku miedzy górnymi pierścieniami pęknie. Ale do tego chyba daleko - czy mylę się ? A tak dla Ciekawości dodam że u mnie w Srebrnej primerze była pod głowicą uszczelka erlinga za ok. 60zł i bez problemu przyjmowała moc rzędu 320KM i to na seryjnych śrubach głowicy, jedyne co to właśnie tłoki... Obstawiam że jakbym miał bardziej cofnięty zapłon to mógłbym pójść z boostem w górę - okolice 1,4-1,5 bara i dobić do jakiś 350-360KM No nic powodzenia i moim zdaniem nie dotykaj się do silnika puki jest sprawny - ucz się na nim, się zepsuje to wtedy naprawiaj albo kup drugi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Po fotce widać że wtryski takie same jak w 1,4 i 1,6 z porządną pompą paliwa i po strojeniu może do 130KM wyrobią, najtańsza opcja wspomagająca jak nie chcesz się bawić w rzeźbienie listwy wtryskowej to dodatkowy wtryskiwacz... 130KM to tak jakby trochę cięższe 2.0 pod machą siedziało więc powinno to już się przyjemnie odpychać - byle nie zbyt lagliwie Spoko spoko, zadbamy o to, żeby suszareczka kręciła się jak należy... już moja w tym głowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 cooba to jak tak mowisz to odpuszczam sobie narazie pierscienie i uszczelke ... i zobaczymy co bedzie ... dzisiaj musze pogonic moich poszukiwaczy od turbo bo cos wolno im idzie szukanie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 (edytowane) Chcesz tanio szybko i pewne to polecam turbiny z BMW lub Opla omegi które występowały w silnikach 2,5 TDS - disel - najlepiej ta mitshubishi (nie wiem jak to sie pisze) model TD04-11T, swojego czasu stroiłem zaturbionego tym CC 1,2, bardzo fajnie wstawała a przy 0,9 bara seryjny silnik wypluł 158KM fakt że to 8 zaworówka... Pamiętam jeszcze jakąś czerwoną toyotę corolle 1,3 stroiłem i wcześniej miała turbinkę z 1,9 TDI - dramat był 123KM przy 0,9 bara po czym sprzedałem koledze turbinę z SAABA 900 2.0t (jakaś taka T25 podobna), auto pełen ciąg miało od mniej więcej 3300 obr.min (przynajmniej korby nie dostawały tak jak na tej z 1,9TDi) i na tym samym 0,9 bara wyszło blisko 190KM - auto opisywane było w którymś z wakacyjnych GT Silnik oczywiście seria i lata już dobre dwa lata... Na szybko znalazłem tą z TDS, to jest dokładnie to: http://allegro.pl/item807316569_turbosprezarka_opel_omega_b_2_5_2_5_td_tds.html Jak planujesz więcej mocy to możesz poczekać w przyszłym tygodniu będę mieć suszarkę z 2.0 Saaba 9-5 rocznik 2005, będę wsadzać większa z AERO... Starczy Ci ona do ok 220-230KM przy czym też będzie mało lagliwa - okolice 3000-3300 pełen ciąg będziesz mieć. Edytowane 6 Listopada 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 to cisnienie na 5 barow to chyba lekka przesada.. ja bym nie robil takich "polsrodkow" i dal wtryski z sunniacza, a pompe z 200sx i wtedy zapas bedzie duzy, a i cisnienie wachy nie musi byc chore - 3,5 bar styknie na lajcie Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dodo Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 A jak myślisz dodo czemu zaczynam ogarniac moją Almerę? Coyot goni trzeba uciekać. do Ciebie to mu jeszcze trochę brakuje ale ze mną to już na remisik jechał muszę coś szybko kombinować i też ogarniać swoją... coyot nie wiem czy podejdzie ale miałbym turbinkę od 2.0 HDI ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 do Ciebie to mu jeszcze trochę brakuje ale ze mną to już na remisik jechał muszę coś szybko kombinować i też ogarniać swoją... coyot nie wiem czy podejdzie ale miałbym turbinkę od 2.0 HDI ... ta z hdi pewnie malutka ale za to z samego dołu ładuje-nie wiem czy to takie dobre w silnikach benzynowych jest-one raczej wolą wyższe obroty,co?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 z HDi jest na zmiennej geometri i sterowana podciśnieniowo no i się nie nadaje - za mała... Ta z allegro TD04-11 za 300zł była by w sam raz choć ja tym bym coś większego wolał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 dzisiaj dzwonilem do tych od turbo i ...mysleli chyba ze sobie jaja robie i ... zapomnieli ... w pon bede mial info co i jak a jak nie to zaczne sie rozgladac za inna... moze ta od saba... ile bedizesz wolal za swoja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Ta moja jeszcze nie wiem okolica 650zł tak myślę. Fajna nowoczesna turbina i rozwojowa tak więc wydajności ci w niej nie zabraknie, bazowo ustawiona na 0,4 bara więc akurat na twoje początku z doładowaniem do jakiś 130KM to powinno wystarczyć. Ps. ammaimon w Micrach jest inna listwa wtrsykowa nie podejdą wtryski z naszych SR20... Tak to za pół darmo by miał 270ccm np. z sunnego GTI, almery GTi, Priemry 2.0... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 z tymi wtryskami to mi sie wydaje ze bedzie rzezba... ale temat do ogarniecia mysle ... pompe paliwa wypatrzylem na : http://rallynuts.com/motorsport/K11_Tuning_2084/Walbro_Motorsport_Fuel_Pump_Kit_Nissan_Micra_K11_5078.asp tylko jakby znalezc takowa w PL byloby fajnie... Walbro ma u nas przedstawiciela? tak na szybko to chyba to bedzie pompa z integry TypeR 255L/h ta od imprezy wyglada tez podobnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Coobcio a to o tym akurat nie wiedzialem - myslalem, ze nie ma klopotu z wtryskami z SR tak czy owak trzebaby sie rozgladnac za jakimis wydajniejszymi i wydaje mi sie to rozsadniejsze Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 no i chyba mam namierzoną pompe http://www.allegro.pl/item800566513_walbro_255_tuning_gss_317_pompa_do_tuningu_hp.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 nada się spokojnie - możesz ją śmiało brać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 no to jutro pewno zamowie a regulator cisnienia paliwa jaki zanabyc? te z allegro sa cos warte? cooba szykuj turbine olewam specy z Poznania bo widze ze maja mnie chyba w d...ie, a szkoda mi czasu na dzwonienie i proszenie sie wiec.... tak sie wlasnie zastanawiam ... bo ogladam aukcje i ta sama pompa co jest w micrusie ponoc zasila... NISSAN MICRA 1.0 CG10DE 08.92 - 10.02 MICRA 1.3 CG13DE 08.92 - 07.00 MICRA 1.4 CGA3DE 07.00 - 10.02 PRIMERA 1.6 GA16DE 06.96 - 05.99 PRIMERA 1.8 QG18DE 06.99 - 12.01 PRIMERA GT 2.0 SR20DEH 10.97 - 06.99 PRIMERA 2.0 SR20DE 01.98 - 06.99 PRIMERA 2.0 SR20DE 06.99 - 12.01 ......... jest sens ja zmieniac od razu? no jak w 2,0 daje rade? ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 pompy paliwa we wszystkich modelach nissana które wymieniłeś są 3 barowe i nie są w stanie więcej z siebie dać... Poszukaj na allegro WAllbro a co do regulatora ciśnienia paliwa to w zasadzie polecam Auto Gauge zdecydowanie odradzam F1Z w których to nagminnie pękają membrany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 ja mam regulator f1-z i dziala, ale to, ze pekaja membrany tez slyszalem. auto krzak u mojego brata tez daje rade to fakt naprawde nie mozna zrobic nic z wtryskami, tylko trza ladowac wallbro? pompa z 200sx styknie spokojnie do 240-250KM, a tyle w tej micrze nie widze, chyba ze sie myle? :> Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 ok... to co do pompy juz wiem, regulator wiem ... potem bede nad tymi wtryskami myslal... ale najpierw zobacze co z serii mozna wycisnac to teraz tylko turbinka i uderzam do trzciny po kolektor i moze w grudniu ... zacznie sie instalowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 robiąc kolektor trzeba zdjąć twój stary i porobić stosowne przymiarki - tak na odległość wujek trzcina ci tego raczej nie wykona, będziesz musiał odwiedzić nasze miasto Co do pompy to znalezienie sprawnej od 200SX S14 graniczy z cudem, prędzej już z jakiegoś SKY Lina ale ja bym sie nie bawił za 300 parę złotych nówka z gwrancją pisemną na rok i pa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 to juz jak uwazacie.. ja tam moj setup mam 3,5bar i pompe z sxa, i daje rade zupelnie spokojnie. no i oczywiscie wyszlo tanio czekam w takim razie na dalszy postep w pracach.. w jaka moc celujecie? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Jedyny ogranicznik z tego co widzę to właśnie wydolność układu paliwowego, obstawiam ze ze 130KM i 180-200Nm uda się z tego osiągnąć... Jak się to opanuje i znudzi to najprościej jak u Zura zrobiliśmy - dodatkowy wtryskiwacz przed przepustnicą gazu jakiś taki duży np. 630ccm i paliwka powinno starczyć do jakiś 170-180KM i ze 240-250Nm tyle na ulice by stykło w tak lekkim aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 powinno starczyć do jakiś 170-180KM i ze 240-250Nm tyle na ulice by stykło w tak lekkim aucie Niech zamowi kontener opon od razu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.