Misiek82 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Witam mam primere p11 2.0 97r chce wymienić płyn w chłodnicy ktoś się orientuje czy chłodnica ma korek spustowy, ile wchodzi płynu do układu, czy trzeba go odpowietrzyć, jak to zrobić...z góry dzieki za info i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lotnik Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Witam mam primere p11 2.0 97r chce wymienić płyn w chłodnicy ktoś się orientuje czy chłodnica ma korek spustowy, ile wchodzi płynu do układu, czy trzeba go odpowietrzyć, jak to zrobić...z góry dzieki za info i pozdrawiam witam no to tak chłodnica nie ma korka musisz zdjąc dolny wąż,i oprucz tego musisz jeszcze spuścic płyn z silnika,w zasadzie nie muszisz odpowietrzac układu ale możesz, nie pamietam która śróbka tam była do odpowietrzania zobacz sobie jak coś w tych książkach 'sam naprawiam...'coś mniej więcej ta śróbka jest nad termostatem, u mnie płynu weszło niecałe 7l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Dokladnie dolny waz zdjac, potem odkrecic korek od chlodnicy. Tylko zrób to na w miare chlodnym aucie bo mozna sie niezle poparzyc. Plynu u mnie weszlo kolo 6 litrow, najlepiej koncentrat i rozcienczyc woda destylowana, nie warto przesadzac z iloscia koncentratu w stosunku do wody, powyzej 70% koncentratu jest to juz szkodliwe dla auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek82 Opublikowano 30 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 dzieki panowie bo juz chcialem sie zabierac a mam tylko 4 litry ;-) dokupie wiecej i biore sie za wymiane pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NissanP11 Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 4 litry to dość w zupełności..!! kto rozcieńcza w tosunku 7:1..!!! to nie poważne.. Nawet na koncentracie pisze że stosunek ma być na zime 4:4.. czyli jak w układ wchodzi 7 litrów to wystarczy 3.5 płyn chłodniczy do 3.5 woda.. i to masz do minus 25st C.. a po cholere bardziej zagęszczać..?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek82 Opublikowano 16 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 4 litry to dość w zupełności..!! kto rozcieńcza w tosunku 7:1..!!! to nie poważne.. Nawet na koncentracie pisze że stosunek ma być na zime 4:4.. czyli jak w układ wchodzi 7 litrów to wystarczy 3.5 płyn chłodniczy do 3.5 woda.. i to masz do minus 25st C.. a po cholere bardziej zagęszczać..?? ja nie kupiłem koncentratu tylko gotowy płyn... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość domekgl Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Witam, chciałem się dowiedzieć jaki płyn lub koncentrat stosujecie. Potrzebuje dolać płyn do chłodnicy a nie wiem jaki. Poza tym mam taki problem, że nie wnętrze nagrzewa się bardzo powoli. Czy może być to być spowodowane niskim poziomem płynu? W chłodnicy jest ale zszedł w zbiorniczku wyrównawczym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bodzió Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Witam, chciałem się dowiedzieć jaki płyn lub koncentrat stosujecie. Potrzebuje dolać płyn do chłodnicy a nie wiem jaki. Poza tym mam taki problem, że nie wnętrze nagrzewa się bardzo powoli. Czy może być to być spowodowane niskim poziomem płynu? W chłodnicy jest ale zszedł w zbiorniczku wyrównawczym. Żeby wymienic płyn w układzie nie wystarczy tylko zdjąc przewodu dolnego z krócca chłodnicy trzeba także spuścic płyn z bloku silnika. W przeciwnym razie nic wam nie da spuszczenie z samej chłodnicy bo nowy płyn wymiesza się ze starym który pozostanie w bloku silnika. W silniku 2.0 korek spustowy z bloku znajduje się pod kolektorem wydechowym i jest do niego trudny dostęp. Potrzebne będzie użycie jakiejś rurki jako przedłużacza do klucza. Pamiętajcie że tylko spuszczenie płynu z całego układu daje gwarancje że nowo wlany płyn będzie spełniał oczekiwania stawiane mu przez was. Powodzonka przy wymianie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 a dlaczego nie można samego płynu chłodniczego wlać tylko musi być rozrobiony z wodą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek82 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 można wlać sam płyn, rozrabia się z wodą tylko koncentrat, wszystko zależy od tego jaki kupisz. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.