Darecki~ Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Witam... 2.2 Di zgaszona po godzinie 21... W nocy przymrozek -2. Próba odpalenia o 10 dnia następnego, bezskuteczna. Kręciłem kika razy po 10-15 sekund mimo tego nawet nie zaskoczyła. W baku ok.10litrów ON... Dolałem środka do uzdatniania ON na zimę... Bez skutku, nie odpala! Proszę o diagnozę.. Świece, parafina, pompa wtryskowa...? Ludzie pomocy, jestem w desperacji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taktisz Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Witam... 2.2 Di zgaszona po godzinie 21... W nocy przymrozek -2. Próba odpalenia o 10 dnia następnego, bezskuteczna. Kręciłem kika razy po 10-15 sekund mimo tego nawet nie zaskoczyła. W baku ok.10litrów ON... Dolałem środka do uzdatniania ON na zimę... Bez skutku, nie odpala! Proszę o diagnozę.. Świece, parafina, pompa wtryskowa...? Ludzie pomocy, jestem w desperacji... Próbowales pompowac pompka na filtrze paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki~ Opublikowano 31 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Myślałem o tym ale już byłem spóźniony do pracy... Po wlaniu tego specyfiku do ON żona po kilku godzinach jeszce próbowała kręcić ale ciągle bez skutku... Rano przepompuję i zakręcę (o ile akumulator da radę)... ale proszę o wszelkie sugestie i porady... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taktisz Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Moze sie zapowietrzac uklad paliwowy wiec jak odpali to zgas silnik i pompuj pompka do bardzo duzego oporu i przypatrz sie na przewody paliwowe i moze bedziesz czul paliwo - najczesciej w tych modelach peka wezyk wychodzacy z powrotu paliwa z wtryskow jak na zdjeciu z tej strony przy numerku 2 - http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/59662-22di-jak-polaczyc-on-filtr-pompa/. Dobrze jakbys mial druga osobe, ktora bedzie obserwowala czy ida jakies dymy z tlumika podczas odpalania - jezeli nie to napewno nie dostaje paliwa - tak jest najczesciej, jezeli zas bedzie jakis dym np. bialawy to musisz sprawdzic swiece i przekaznik od swiec zarowych. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 zaciagnij auto do cieplego garazu, przymarzlo paliowo we wtryskach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Pierwsze co powinienes zrobic to sprawdzic bezpiecznik EGR w skrzynce pod maska Potrafi sie przepalic na wylaczonym silniku a bez niego nie odpalisz auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki~ Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 ...po 24 godzinach przepompowałem pompką na filtrze paliwka i podłączyłem na minutę do innego auta prawie padnięty od prób uruchomienia akumulator, odpalił niemal od razu. Chwilę pojezdziłem i podładowałem prostownikiem. Zobaczymy co będzie rano... Mój faworyt to słaby akumulator, myślę że poprostu nie miał kopa do dopału w chłodnych warunkach... Bardzo dziękuję kolegom za sugestie, jestem bogatszy o kolejne doświadczenie i kilka rozsądnych porad... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpaniec Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Witam, mam problem z almera (2,2 16v 2001r), wczoraj podczas jazdy na 4 (włączona klima) zgasl i nie chce odpalić. Spalil sie bezpiecznik 20a w szkrzynce pod maską, podczas krecenia znów sie spalil. Po przekreceniu kluczyka nie słychać pompy paliwa. Na 2 grubszych przewodach z 4 na wtyczce pompy brak napięcia. Na bezpieczniku w środku od pompy 12v i na 5 pinie przekaznika pompy tez 12v. Jakieś pomysły? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba_malpa Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Jeśli za każdym razem gdy wkładasz bezpiecznik spala go to masz gdzieś zwarcie, przejrzyj wiązkę od bezpieczników do pompy, pewnie gdzieś przewód przetarty. I dlatego pompa nie działa. Jeżeli bezpiecznik dałeś nowy i go nie spaliło raczej wina pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpaniec Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) Dzięki za zainteresowanie. Bezpieczniki sie nie palą ale dalej kręci i nic poza tym. Może tak, który to przekaznik od pompy? W 2,2tdi jest pompa w zbiorniku czy tylko ssie pompa mechaniczna? Może czujnik położenia wału? Podzczas kręcenia paliwo leci z wężyka powrotu, erg odlaczony i yez nic Pozdrawiam Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez Hiszpaniec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Jak podczas kręcenia nie miga dioda immo i nie odpala, to prawdopodobnie padł tranzystor w sterowniku pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpaniec Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Dioda nie mruga, próbowałem z 2 kluczykami. Mozna to jakos sprawdzic? Wyskoczy jakis blad w obd? Tzn regeneracja pompy? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Ze sterownika wychodzą dwa grube kable na zawór dawki. Po włączeniu zapłonu na jeden z nich podawany jest +12V i poprzez zawór drugim wraca do sterownika. Sterownik podczas wtrysku łączy drugi kabel do masy i następuje otwarcie zaworu dawki. Skoro pali ci bezpiecznik, to albo krótszy kabel jest zwarty do masy, albo tranzystor w sterowniku pozostał na zawsze w stanie otwartym. Sprawdź najpierw czy tam po włączeniu zapłonu masz 12V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpaniec Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Witam, czy ktoś może wie gdzie znajduje się czujnik położenia wału? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 1 między silnikiem a skrzynią, pod wysprzęglikiem. 2 w pompie wtryskowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpaniec Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Witam, jest napięcia na wtyczce od pompy a także na przewodzie do elektrozaworu pompy. Żeby sprawdzić napięcie użyłem zarowki h4 55w i podczas kręcenia tez nie gasnie. Almera dalej nie pali, ani nie wczytuje żadnych błędów na urządzeniu elm327 na programie torque. Stawiam na czujnik położenia wału, chociaż nie jestem pewien. Jakieś porady ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Zależy do którego kabelka ją podłączyłeś. Ten bliższy gniazda wtyczki to +12V, na tym dalszym w momencie wtrysku powinna pojawiać się masa. Jak jej nie ma to padł tranzystor sterowniku, lub sterownik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpaniec Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Witam, przyznaje rację, brak masy. Sterownik. Teraz pytanie, czy da się wymienić sterownik bez wyciągania pompy? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Da się, ale go trzeba naprawić. Sterownik jest zaadaptowany pod te konkretną pompę i w razie wymiany trzeba razem z pompą robić nową adaptacje. Poszukaj w okolicy kogoś kto jeszcze naprawia steroniki pomp vp44, lub zrób to sam jak jesteś zdolny manualnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.