Gość Maciek C Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Witam wszystkich po dłuższej nieobecności. W mojej P12 1.9dci kilka dni temu pojawił sie problem... Otóż podczas szybkiej jazdy auto jakby straciło moc, bardzo kiepsko przyśpiesza, wkręca się na obroty dopiero od 2000rpm, na niższych obrotach jakby sie przydusza Czyżby turbina? Z tego co wiem, to koniec turbiny w tym modelu objawia się w bardziej spektakularny sposób (dym, problemy ze zgaszeniem auta itp). Najciekawsze jest to, że stało się to od tak, bez żadnej przyczyny , szarpnięć, stuków czy innych oznak, mało tego, po kilkudziesięciu kilometrach problemu już nie było. Auto normalnie przyśpieszało, wróciłem do domu, zostawiłem auto może na 15 minut, odpaliłem i to samo... Następnego dnia było ok, aż do wczoraj... Znowu rano odpaliłem, przejachałem może 50km i zaczęły się problemy z przyśpieszaniem. Podsumowując auto stało się mułowate, muszę redukować bieg, żeby przyśpieszyć. Zastanawiam się czy to nie wina paliwa, ale tankowałem do pełna, a objawy pokazały się po około 500 kilometrach przejechanych na tym paliwie... Czy ktoś miał taki problem w 1.9dci? Będę bardzo wdzięczny za pomoc... Jednocześnie czy ktoś może polecić jakiś dobry, sprawdzony warsztat w Częstochowie lub okolicach gdzie mógłbym się udać z tym problemem??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 a kiedy wymieniales filtry??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek C Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 a kiedy wymieniales filtry??? Hmm, też na to wpadłem, w międzyczasie po pierwszych objawach i późniejszej poprawie wymieniłem olej, oraz filtr powietrza i oleju (i tak był już termin wymiany). Niestety jak widać to nie to... Zastanawiam się jescze nad filtrem paliwa, ale widzę, że strasznie skomplikowana jest jego wymiana z tego co widzę ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terrano1 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Witam wszystkich po dłuższej nieobecności. W mojej P12 1.9dci kilka dni temu pojawił sie problem... Otóż podczas szybkiej jazdy auto jakby straciło moc, bardzo kiepsko przyśpiesza, wkręca się na obroty dopiero od 2000rpm, na niższych obrotach jakby sie przydusza Czyżby turbina? Z tego co wiem, to koniec turbiny w tym modelu objawia się w bardziej spektakularny sposób (dym, problemy ze zgaszeniem auta itp). Najciekawsze jest to, że stało się to od tak, bez żadnej przyczyny , szarpnięć, stuków czy innych oznak, mało tego, po kilkudziesięciu kilometrach problemu już nie było. Auto normalnie przyśpieszało, wróciłem do domu, zostawiłem auto może na 15 minut, odpaliłem i to samo... Następnego dnia było ok, aż do wczoraj... Znowu rano odpaliłem, przejachałem może 50km i zaczęły się problemy z przyśpieszaniem. Podsumowując auto stało się mułowate, muszę redukować bieg, żeby przyśpieszyć. Zastanawiam się czy to nie wina paliwa, ale tankowałem do pełna, a objawy pokazały się po około 500 kilometrach przejechanych na tym paliwie... Czy ktoś miał taki problem w 1.9dci? Będę bardzo wdzięczny za pomoc... Jednocześnie czy ktoś może polecić jakiś dobry, sprawdzony warsztat w Częstochowie lub okolicach gdzie mógłbym się udać z tym problemem??? PRZEDE WSZYSTKIM SPRAWDZ ŻARÓWKI STOPU Z TYŁU CZY ŚWIECĄ OBYDWIE-TO MOŻE POWODOWAĆ STAN AWARYJNY SILNIKA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B_E_R_E_K Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 witam ja Ci niestety nie pomoge ale moj wujek jest elektromechanikiem i napewno naprawi Ci autko albo zlokalizuje usterke. Polecam Ci nie ze wzgledu ze wujek ale ze wzgledu ze dobrze naprawia i ma bardzo wielu stalych klientow. Zaklad ma na Michalowskiego na tym placu co jest myjnia opony tlumiki i przeglady. telefon 502-505-520 czynne ma pn-pt 9-18 oraz w soboty od 9 do 14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 filtr paliwa wypada wymienic i nie szczedz na wymiane jesli sam tego nie zrobisz, bo pozniej bedziesz słono bulil za pompowtryskiwacze jak sie cos skopie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzegorzPPP Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Nie wiem czy pomogę, ale takie same objawy miałem na LPG jak padł map sensor, czyli coś było z ciśnieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiczas Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 zobacz, czy nie masz wtyczki od czujnika tubodoladowania luznej. znajduje sie ona pod pokrywa silnika jest prostokatna na pierwszym planie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Witam Trudno okreslic cos na odleglosc ale moze to wina zaworu EGR Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 kolego preston81 w dci to raczej nie znajdziesz pompowtrysków, to jest comon rail Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.