Gość marszm11 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 witam!jestem tu nowy!mam taki problem z moja primerka ze na zimnym silniku pali pieknie a na cieplym musze pokrecic w wtedy zamna kleby bialego dymu!dodam jeszcze iz jak jest zimny i temperatura na dworzu jest niska to potrafi przygasnac albo gasnie,i tez strasznie duzo pali ok 10l po miescie przy spokojnej jezdzie! jakby tego bylo malo to obroty lekko plywaja i tez niema dobrego przyspieszenia!!z gory dziekuje za odp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 witam!jestem tu nowy!mam taki problem z moja primerka ze na zimnym silniku pali pieknie a na cieplym musze pokrecic w wtedy zamna kleby bialego dymu!dodam jeszcze iz jak jest zimny i temperatura na dworzu jest niska to potrafi przygasnac albo gasnie,i tez strasznie duzo pali ok 10l po miescie przy spokojnej jezdzie! jakby tego bylo malo to obroty lekko plywaja i tez niema dobrego przyspieszenia!!z gory dziekuje za odp... A ten dym to mocno biały jest..? Wygląda mi to na problemy z wtryskiem paliwa (pompa, wtryski..) Świeci się check? Przeprowadzałeś autodiagnostykę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marszm11 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 (edytowane) mocno bialy!diagnostyka nic niepokazala!chec sie nie pali!! Edytowane 2 Listopada 2009 przez marszm11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 mocno bialy!diagnostyka nic niepokazala!chec sie nie pali!! Jak to nic? Jak nie ma błędów to powinno wymrugać 55 chociażby.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marszm11 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 tak stwierdzil znajomy mechanik!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 tak stwierdzil znajomy mechanik!! Przeprowadź autodiagnostykę. Temat z instrukcją i kodami błędów jest przyklejony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marszm11 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 jak w slupsku jest tylko jeden gosciu z programem do nissana i znow mam do niego isc i kase zostawic bo znowu mi powie to samo!! a moze to ERG?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 jak w slupsku jest tylko jeden gosciu z programem do nissana i znow mam do niego isc i kase zostawic bo znowu mi powie to samo!! a moze to ERG?? Przeczytaj co napisał kolega wyżej, autodiganostyka - zrobisz samemu za free -> http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bedow/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marszm11 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 no i zrobilem diagnostyke i wyskoczyl blad 12 czyli jeden dlugi i dwa krutkie!!dobrze??i co to jest tak po chlopsku??oczywiscie skasowalem!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 no i zrobilem diagnostyke i wyskoczyl blad 12 czyli jeden dlugi i dwa krutkie!!dobrze??i co to jest tak po chlopsku??oczywiscie skasowalem!! 12 Mass Air Flow Sensor (MAFS)czujnik przepływu masy powietrza (MAFS) Nie wiem czy to jest wina dymienia, ale na spalanie ma wpływ na 100%. Spróbuj przeczyścić przepływomierz (było o tym na forum - szukaj), jak to nie pomoże to wymiana. Nówkę boscha można wyrwać za 200zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marszm11 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 przeplywomierz niby dobry napiecie na nim 1,94V!!to chyba dobrze jak czytalem!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 (edytowane) Przepływkę wyczyść jedynie prężonym powietrzem Broń boże benzyną czy innymi rozpuszczalnikami bo ją zniszczysz. Napięcie mogło by być wyższe ale jest w normie. Kod 12 to przepływka ale czasem może powstać w wyniku odpalenia silnika z niepodpiętą wtyczką. Co do dymu to gdzieś to pisałem już wielokrotnie. Zacznij od sprawdzenia świec U mnie opór na gorącym silniku (pewnie ma to jakiś wpływ) na NGK był 1,8 Ohma na każdej Manual zakłada że przy 25*C powinno być O,5. Na szybko bez miernika i wykręcania możesz podotykać rozpięte świece przewodem podłączonym do + na aku. Jak będzie iskrzyć przy świecy to OK jak nie to do wymiany. Kąt wtrysku źle ustawiony w wyniku czego jest problem z odpaleniem i właśnie olbrzymia chmura śmierdząca ostro nie przepalonym paliwem. Przestawiony rozrząd co skutkuje złym kątem wtrysku. Możesz mieć zaczątki uszkodzenia czujnika położenia wału i stąd te problemy na ciepłym silniku. Miernik w dłoń rozepnij kostkę nad pokrywą rozrządu z prawej strony i pomierz opory. Nie pamiętam co i jak poszukaj w manualu do pobrania http://forum.nissank...alogi-obd/ Dalej to Problemy z głowicą jak przedmuchy pęknięcia itd itp to z auta robi się parowóz, w chłodnicy studnia, a w zbiorniczku wyrównawczym jakuzzi na pracującym silniku i płyn ma siwe zabarwienie a w zbiorniczku zbiera sie osad Edytowane 3 Listopada 2009 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marszm11 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 dzieki za wszystko ale co jak teraz jest tem.bliska zeru to zaczyna gasnac na zimnym silniku albo sie lekko dusi?? a swiece ok!!tylko musze jechac do pompiarzy niech sprawdza katy!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 (edytowane) Kompresję zmierz z próbą olejową jak trzeba będzie. może coś z silnikiem nie halo, tfu tfu Jak zimno to zawsze musisz pogrzać trochę silnik na wolnych z minutę bo nie ma bata zgaśnie jak po nocy będziesz chciał od razu ruszyć Edytowane 4 Listopada 2009 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MICHOO Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Całkiem prawdopodobne że masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą, i ciecz chłodzaca dostaje ci się do komory spalania stąd ten biały dym (para). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marszm11 Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 uszczelka chyba dobra bo nieubywa mi plynow!!a kompresje to mi zmierza bo umuwilem sie na kompletny przeglad silnika w serwisie nissana w koszalinie!!!jak cos bede wiedzial to napisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Diesle nie były sprzedawane w Polsce i osobiście bardziej polecam dobry serwis diesel bosch niz dac sie oskubać u nich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marszm11 Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 tylko ze ja mam pompe zexla a nie boscha wiec niemam wyjscia!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rudy89 Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 (edytowane) Kolego mam CD20E bez turba pompę zexel i podobny problem z paleniem na ciepło, ale u mnie jak zgaszę i zaraz znowu odpalę to pali od dotyku. Po wyczyszczeniu czujnika wału korbowego (miał paproch) i wymianie czujnika temp. jest lepiej, ale nadal po krótkim postoju zapala około półtorej sekundy a na zimnym na dotyk. Teraz już z tyłu nie widzę zamieci śnieżnej, ale wcześniej tak bywało:D. Napisz koniecznie jak rozwiążesz problem! Edytowane 8 Listopada 2009 przez Rudy89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marszm11 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 no i wrucilem z serwisu u nich na kapie nic tez niepokazalo czyli elektronika wporzadku!!nic wiecej mi niepotrafili powiedziec!!tylko ze to moze byc pąpa paliwa!!moze wyczyszcze nastawnik tylko niewiem jak to sie robi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 (edytowane) no i wrucilem z serwisu u nich na kapie nic tez niepokazalo czyli elektronika wporzadku!!nic wiecej mi niepotrafili powiedziec!!tylko ze to moze byc pąpa paliwa!!moze wyczyszcze nastawnik tylko niewiem jak to sie robi?? Co do nastawnika: szczotkom drócianom a potem przepłókać bęzyną. Jak nie pomorze, to tszeba wrucić so serwisu i poprosić, nieh jeszcze ras sprawdzom, czy niekapie. Co do pąpy: razczej to nie to. Prendzej kąpóter sterujoncy. Edytowane 12 Listopada 2009 przez bankroot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marszm11 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 ok ale gdzie ten nastawnik jest?czy nic nie uszkodze ani nie przestawie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 ok ale gdzie ten nastawnik jest?czy nic nie uszkodze ani nie przestawie?? nastawnik jest tusz pszy pąpie. Nic nie ószkodzisz, nie martf sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Gawa opisywał to gdzieś przy temacie o checku Możesz skorzystać z tego opisu ale nie trzeba aż tak rozbierać go na czynniki pierwsze. Jedynie procedurę demontażu i montażu musisz zachować (nacięcia na korpusie) i dorobić klucz lub kupić za 50 zeta na allegro http://forum.nissanklub.pl/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marszm11 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 jak to wyglada??jestem zielony w tym temacie!! dzieki koledzy,ale chyba tego sam nie zrobie. czarna magia bylem u pompiarzy i powiedzieli mi ze to najprawdopodobmiej glowiczka w pompie koszt to ok 1100zl + robocizna ok 200 lepiej to zrobic czy kupic na allegro uzywana pompe?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.