Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] 2.0 TD bialy bym,duzo pali


Gość marszm11
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dopóki nie rozbierze to można gdybać. Jeśli koszt zamknie się w 1300 to lepiej zrobić bo wiesz na czym jedziesz. Pompa na allegro to też min1000 a nie wiesz co kupisz. Są i te za 500-600 ale to pewnie jakiś złom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bankroot Moszna jeżcze diaxksikiem szlifnoć na połyksn, a jak bedzie kapnać to slikonem zakitać biggrin.gifbiggrin.gif

Przy twoich radach biorąc na poważnie to szybko można zostać bankrootemsmile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze nie bo byl w zeszlym roku wymieniany i jest przejechane 30tys mam na to ksiazke serwisowa!!

tiaaaaa...

 

Książka serwisowa nie jest wiarygodnym źródłem takiej informacji. No chyba, że byłeś przy tej wymianie - nie ma też pewności, że budzik nie był cofnięty!

Dzisiaj taką książkę można kupić wszędzie.

 

Dziwi mnie tylko ryzyko jakie podjąłeś nie wymieniając go zaraz po zakupie...

Polecam zajrzeć do niego bo z posiadanych przeze mnie informacji wynika, iż przy dużych zużyciach tego elementu możesz nie znaleźć przyczyny objawów występujących w przypadku Twojej nyski (np. możesz nie zdążyć...)

 

Być może się mylę...

 

P.S. Ja bym zaczął od tej "mańki".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdzie bo go nie ma. Jest jedynie w bloku silnika, ale i w ASO nie chcą go odkręcać, bo znajduje się za turbiną w trudno dostępnym miejscu. Płyn spuszczasz przez odpięcie węża dolnego z chłodnicy, a przy zalewaniu pamiętaj o odkręcaniu odpowietrznika znajdującego się przy termostacie. Jak masz klimę ręczną to jeszcze przy spuszczaniu ustawiasz temperaturę na max, aby płyn zszedł z nagrzewnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość marszm11

dzieki piekne bo jutro musze wymienic!!

 

i znow sie odzywam wymienilem rozrzad i jest lepiej nie szarpie przy ruszaniu ,silnik elastyczniej pracuje wiec rozrzad mialem przestawiony ale jeszcze zostala pompa do roboty i bede ja robic w przyszlym tygodniu wiec sie jeszcze odezwe!!pzdr

 

a czy paski i rolki (power grip HTD)sa dobrej jakosci??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz o takich słyszę. Spytaj tutaj http://forum.nissank...ej-firmy-czeci/ większa szansa na odpowiedź i temat do tego. Robisz sam czy zlecasz usługi ??

 

OK doczytałem że to paski GATESA na Googlach. Tak to dobre paski jeśli w Legnicy (tam je robią od 2001 roku) dopatrzą sprawy Gates nie robi rolek więc coś musisz mieć innego

Edytowane przez and_pec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Serdecznie.

 

Podpinam się pod ten temat ze względu na mój problem z odpalaniem auta.

Samochód na zimno odpala dobrze, problem pojawia się gdy silnik jest ciepły. Po odpaleniu ciepłego silnika, obroty zaczynają falować ( wtedy pojawia się biały - szary dym w dużej ilości). Po kilkakrotnym zafalowaniu auto czasem gaśnie, lecz przeważnie obroty wskakują na odpowiedni poziom i cały czas jest później w porządku.

Myślałem że to wtryskiwacze, więc zmieniłem i wyregulowałem końcówki, ale problem nie ustąpił. Wymieniony także przepływomierz, świece żarowe sprawdzone - są w porządku. Dodatkowo po wymianie końcówek wtryskiwaczy kilka razy zdarzyło mi się że silnik zgasł (po wyrzuceniu na luz, w trakcie hamowania przed światłami).

Chodzi mi głównie o ten problem z odpalaniem. Jaka może być tego przyczyna? Idzie zima, więc martwię się, że któregoś ranka nie odjadę spod domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kajetan zajrzyj do chłodnicy (na zimno),czy nie ma studni, bo coś mi tu śmierdzi najgorszym scenariuszem. Jeśli pojawił się check to odczytaj kody błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaglądałem do chłodnicy, jest ok. Sprawdzałem także kilkanaście razy czy nic nie bulgocze w zbiorniczku wyrównawczym - jest ok. Sprawdziłem także kompresję - jest jak w nowym traktorze, mimo że auto przekręciło już 300tys. Słyszałem coś o jakimś elektrozaworze przy pompie, że to podobno może być jego wina. Czy to możliwe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elektrozawór to odcina dopływ paliwa do pompy. Pompa to VE EDC. Może być uszkodzony zawór sterujący wyprzedzeniem kąta wtrysku znajdujący się od spodu pompy pod wyjściem przewodów paliwowych zasilających wtryski

post-18247-1260195544,1426_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję. Więc zacząć od pompiarza? Jakie mogą być jeszcze przyczyny niedomagania? Czemu silnika na zimno odpala prawidłowo i nie faluje, a na ciepło z problemem i dymieniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję. Więc zacząć od pompiarza? Jakie mogą być jeszcze przyczyny niedomagania? Czemu silnika na zimno odpala prawidłowo i nie faluje, a na ciepło z problemem i dymieniem?

 

Zanim wyciągniesz silnik zobacz jeszcze ten temat:

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/38855-tino-problem-z-obrotami-w-dieselu-video/page__fromsearch__1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A czemu mam wyciągać silnik?

Jeśli chodzi o zawór EGR - jest zaślepiony, przepływomierz też nowy.

Nie wydaje mi się żeby to była wina uszczelki pod głowicą. Płynu nie ubywa, auto nie dymi cały czas, tylko podczas odpalania ciepłego silnika. Wtedy jak juz pisałem obroty zaczynają falować. Jeśli byłaby to wina uszczelki pod głowicą, wydaje mi się że samochód powinien odpalać tak samo rano, podczas uruchamiania zimnego silnika. Zanim by ostygł, woda miałaby przecież czas żeby dostać się do komory spalania. Rano problem nie występuje, więc sądzę że uszczelkę mogę wykluczyć, podobnie jak świece żarowe, wtryskiwacze, przepływomierz, zawór EGR i filtry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maciej alma TINO to zupełnie inny silnik niż nasze CD20T i nie trafiłeś z tym linkiem zupełnie w sprawie primery

Kajetan sprawdź sobie zawór regulacji kąta wtrysku na pompie i przewody dochodżace do niego. Opiska w manualu.Przecież napisałem ci o tym powyżej podając nawet stronę z rysunkiem z manuala.Zanim pojedziesz do pompiarza to sprawdź połączenia przewodów. Może po rozgrzaniu któryś nie łączy i stąd to dymienie. Obok tej dużej okrągłej wtyki masz taką mniejszą, która jest właśnie od zaworu regulacji kąta wtrysku. Kąt wtrysku to tzw zapłon diesla. Jak jest przestawiony to objawy są podobne jak przy przestawionym zapłonie w benzynie. Tam się ustawia lampą stroboskopową a u nas czujnikiem zegarowym statycznie a potem ECU dobiera już sobie sam wartości na podstawie sygnałów z czujników i podaje to na zawór.

Edytowane przez and_pec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...