Guest Vite Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Witam, ostatio zauważyłem że 'b. mocno' poci mi się połączenie pomiędzy skrzynią biegów a reduktorem w x-trailu 2.2 dCi 2005r. Czy ktoś z Was przerabiał temat wycieków z tej okolicy? Gdzie w Łodzi, oprócz ASO, znajdę serwis który podejmie się naprawy mojej fury? pozdrawiam Vite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest X_S Posted November 4, 2009 Share Posted November 4, 2009 Witam, ostatio zauważyłem że 'b. mocno' poci mi się połączenie pomiędzy skrzynią biegów a reduktorem w x-trailu 2.2 dCi 2005r. Czy ktoś z Was przerabiał temat wycieków z tej okolicy? Gdzie w Łodzi, oprócz ASO, znajdę serwis który podejmie się naprawy mojej fury? pozdrawiam Vite Cześć Co masz na myśli mówiąc reduktor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vite Posted November 4, 2009 Share Posted November 4, 2009 Cześć Co masz na myśli mówiąc reduktor? mówię o czymś takim: http://www.allegro.pl/item803673566_nissan_x_trail_2_2dci_03_07r_reduktor.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gregorreda Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Kolego to nie jest reduktor tylko przekładnia rozdzielcza rozdziela napęd . Ale kij z tym . Wyciek z tego może świadczyć o uszkodzeniu uszczelniacza w skrzyni biegów lub w przekładni rozdzielczej .Możesz to ustalić robiąc tzw.badanie organoleptyczne (ha ha) olej ze skrzyni jest jasny i rzadki a z przekładni ciemny gęsty . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vite Posted November 9, 2009 Share Posted November 9, 2009 Kolego to nie jest reduktor tylko przekładnia rozdzielcza rozdziela napęd . Ale kij z tym . Wyciek z tego może świadczyć o uszkodzeniu uszczelniacza w skrzyni biegów lub w przekładni rozdzielczej .Możesz to ustalić robiąc tzw.badanie organoleptyczne (ha ha) olej ze skrzyni jest jasny i rzadki a z przekładni ciemny gęsty . dobrze wiedzieć, a olej na połączeniu jest jasny. Dużo roboty jest z wymianą takiego uszczelnienia ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gregorreda Posted November 9, 2009 Share Posted November 9, 2009 Całkiem sporo musisz zdemontować przekładnie rozdzielczą żeby dobrać się do uszczelniacza. 1.belkę wzdłużną 2.wydech 3.prawą półośkę 4.Wał napędowy pamiętaj o spuszczeniu oleju z przekładni i ze skrzyni Proponuje przy okazji zmienić te oleje na nowe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.