Gość Vite Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Witam, ostatio zauważyłem że 'b. mocno' poci mi się połączenie pomiędzy skrzynią biegów a reduktorem w x-trailu 2.2 dCi 2005r. Czy ktoś z Was przerabiał temat wycieków z tej okolicy? Gdzie w Łodzi, oprócz ASO, znajdę serwis który podejmie się naprawy mojej fury? pozdrawiam Vite Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość X_S Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Witam, ostatio zauważyłem że 'b. mocno' poci mi się połączenie pomiędzy skrzynią biegów a reduktorem w x-trailu 2.2 dCi 2005r. Czy ktoś z Was przerabiał temat wycieków z tej okolicy? Gdzie w Łodzi, oprócz ASO, znajdę serwis który podejmie się naprawy mojej fury? pozdrawiam Vite Cześć Co masz na myśli mówiąc reduktor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vite Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Cześć Co masz na myśli mówiąc reduktor? mówię o czymś takim: http://www.allegro.pl/item803673566_nissan_x_trail_2_2dci_03_07r_reduktor.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregorreda Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Kolego to nie jest reduktor tylko przekładnia rozdzielcza rozdziela napęd . Ale kij z tym . Wyciek z tego może świadczyć o uszkodzeniu uszczelniacza w skrzyni biegów lub w przekładni rozdzielczej .Możesz to ustalić robiąc tzw.badanie organoleptyczne (ha ha) olej ze skrzyni jest jasny i rzadki a z przekładni ciemny gęsty . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vite Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Kolego to nie jest reduktor tylko przekładnia rozdzielcza rozdziela napęd . Ale kij z tym . Wyciek z tego może świadczyć o uszkodzeniu uszczelniacza w skrzyni biegów lub w przekładni rozdzielczej .Możesz to ustalić robiąc tzw.badanie organoleptyczne (ha ha) olej ze skrzyni jest jasny i rzadki a z przekładni ciemny gęsty . dobrze wiedzieć, a olej na połączeniu jest jasny. Dużo roboty jest z wymianą takiego uszczelnienia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregorreda Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Całkiem sporo musisz zdemontować przekładnie rozdzielczą żeby dobrać się do uszczelniacza. 1.belkę wzdłużną 2.wydech 3.prawą półośkę 4.Wał napędowy pamiętaj o spuszczeniu oleju z przekładni i ze skrzyni Proponuje przy okazji zmienić te oleje na nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.