Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144] Dziwny hałas i lekkie wibracje przy 3000 obr/min


Pachoł
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przeszukałem forum w kwestii która mnie gnębi i niestety nie znalazłem odpowiedzi.

Mam P11.144 QG18DE z 2000r , przebieg 102000, non LPG, i mam następujący problem, przy ok 3000 obr/min na dowolnym biegu spod maski dochodzi dziwny hałas i lekkie wibracje. silnik pracuje bardzo dobrze, żwawo się zbiera i ogólnie pracuje cichutko. natomiast przy tych 3000 obrotów zaczyna wszystko delikatnie drżeć, wystarczy lekko przyspieszyć lub zwolnić i już jest ok. Czy ktoś miał podobny problem?? Nie jestem aż taki ciemny z mechaniki, i pierwszym podejrzanym są poduszki pod silnikiem. Jakbyście mogli doradzić to byłbym bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam

Edytowane przez Pachoł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podokręcaj śruby, wkręty o nakrętki i posłuchaj wtedy. mi siedział "świerszcz" w nawiewach, a wystarczyło dokręcić wkręty od schowka i przeszło, a nigdy bym raczej nie skojarzył tego z trzeszczącymi nawiewami szyby. Jakby były walnięte poduszki to byś miał stuki przy zmianie biegu i nagłym ruszaniem i hamowaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączam się do tematu:

Primera P11 144. Wczoraj pokonywałam trasę 200km. Przy 100 /120km/godz.drżenie kierownicy

i całej kabiny, nasilenie przy hamowaniu.

Dzisiaj mechanik pojechał w trasę, wrócił i powiedział że nic z tych rzeczy, wszystko ok.

Nie uwierzyłam, pojechałam z nim i rzeczywiście nic z tych rzeczy.

Więc myślę że to się dzieje na rozgrzanym silniku.

Czy ktoś wie co to może być.

Z góry dziękuję za jakąś podpowiedź.Pozdrawiam wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach