Pachoł Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 (edytowane) Witam Przeszukałem forum w kwestii która mnie gnębi i niestety nie znalazłem odpowiedzi. Mam P11.144 QG18DE z 2000r , przebieg 102000, non LPG, i mam następujący problem, przy ok 3000 obr/min na dowolnym biegu spod maski dochodzi dziwny hałas i lekkie wibracje. silnik pracuje bardzo dobrze, żwawo się zbiera i ogólnie pracuje cichutko. natomiast przy tych 3000 obrotów zaczyna wszystko delikatnie drżeć, wystarczy lekko przyspieszyć lub zwolnić i już jest ok. Czy ktoś miał podobny problem?? Nie jestem aż taki ciemny z mechaniki, i pierwszym podejrzanym są poduszki pod silnikiem. Jakbyście mogli doradzić to byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam Edytowane 3 Listopada 2009 przez Pachoł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Poproś drugą osobę, żeby na postoju wkręciła silnik na te 3000 obrotów i posłuchaj, skąd dochodzi hałas. Coś Ci rezonuje.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Podokręcaj śruby, wkręty o nakrętki i posłuchaj wtedy. mi siedział "świerszcz" w nawiewach, a wystarczyło dokręcić wkręty od schowka i przeszło, a nigdy bym raczej nie skojarzył tego z trzeszczącymi nawiewami szyby. Jakby były walnięte poduszki to byś miał stuki przy zmianie biegu i nagłym ruszaniem i hamowaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pachoł Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 dobra, tak zrobię. Jak coś znajdę to dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...