Zajdelek Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Witam Jak przyszly ujemne temperatury to w moje p11 zaczyna szwankowac wspomaganie kierwonicy. Czy wystarczy wymnienic olej ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chmielo Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 sprawdź pasek, może jak jest wilgotno to się ślizga.Trzeba naciągnąć troszkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Jutro postaram sie sprawdzic dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 pasek to na pocżątek a pózniej dokładnie .co znaczy dziwnie.. ciężko ,z przeskokami (szarpnięciami) czy w cale nie działa.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waichwaich Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Jak przerywa to podciągnij musisz wleźć do kanału i koło miski olejowej bedziesz miał taką śrubę jak przy alternatorze tylko ze od wspomagania tylko nie przesadź zebyś bez paska nie został może też być walnięta śruba od pompy tak jak u mnie pękła i latała se jak chciała sprawdź poziom płynu może masz pusto w zbiorniczku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chmielo Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Jak przerywa to podciągnij musisz wleźć do kanału i koło miski olejowej bedziesz miał taką śrubę jak przy alternatorze tylko ze od wspomagania tylko nie przesadź zebyś bez paska nie został może też być walnięta śruba od pompy tak jak u mnie pękła i latała se jak chciała sprawdź poziom płynu może masz pusto w zbiorniczku tak to prawda miałem mało płynu to mi przerywało czasem + lużny pasek.Dociągnąłem i dolałem motor- life i jest wszystko OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistert Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Podpinam się pod temat. U mnie jak auto postoi na dworze przy ujemnych temp. to kierownica ciężko chodzi jak i zmiana biegów. Po rozgrzaniu się auta wszystko ok. Wina płynów? Żadnych przeskoków nie mam. Po prostu ciężko chodzi jak jest zimny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wladek0706 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 (edytowane) A tak przy okazji - Wasze P11 też mają takie słabe wspomaganie? U mnie kierownica chodzi stosunkowo topornie i jak ostatnio jechałem Audi A4, to wbiłem się w lekki szok, że tam tak lekko kiera lata. Edytowane 22 Stycznia 2010 przez wladek0706 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gaweł Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 A to A4 z którego rocznika było ? Bo mogło mieć elektryczne wspomaganie, a P11 to raczej hydraulika. Elektryczne chodzi lżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wladek0706 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 A to A4 z którego rocznika było ? Bo mogło mieć elektryczne wspomaganie, a P11 to raczej hydraulika. Elektryczne chodzi lżej To był audikowski dziadek z 1995 roku. Pierwszy wypust A4 o ile się nie mylę. A może u mnie jest coś nie tak ze wspomaganiem? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ciseq Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Podpinam się pod temat. U mnie jak auto postoi na dworze przy ujemnych temp. to kierownica ciężko chodzi jak i zmiana biegów. Po rozgrzaniu się auta wszystko ok. Wina płynów? Żadnych przeskoków nie mam. Po prostu ciężko chodzi jak jest zimny. Jak na zimnym chodzi ciężko a pochodzi i jest norma, to ja bym stawiał na płyny ... Musisz patrzeć coś co na niższą temperaturę będzie działać i powinno hulać. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistert Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 (edytowane) Dzięki za potwierdzenie. Autko kupiłem w zeszłym roku od dziadka z małym (bardzo mały przebiegiem) w stanie super (tak mi sie wydawało po obejżeniu spooorej liczby aut). Niestety to auto więcej stało niż jeździło, także myślę, że wody trochę naciągnął płyn. Ale to tylko przypuszczenia. Dużo problemu jest z wymianą płynu wspomagania? Ile go wchodzi w układ? PS. Tzn wiem, że wąż do pompy wspomagania trzeb odłączyć ale nurtuje mnie pytanie. Czy tylko odłączyć i czekać aż ścieknie, czy trzeba kręcić kierownicą lewo/prawo czy może odpalić silnik i ruszać kierą? Edytowane 25 Stycznia 2010 przez mistert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmx Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 dziś rano też tak miałem - trzeba chwile było poczekać lekko poruszać kierownicą i grało. Myślę że to płyn wspomagania jest tak gęsty że pompa stawia duży opór i wtedy pasek piszczy. Na pocieszenie dodam że jakoby nadchodzą cieplejsze dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Dużo problemu jest z wymianą płynu wspomagania? Ile go wchodzi w układ? PS. Tzn wiem, że wąż do pompy wspomagania trzeb odłączyć ale nurtuje mnie pytanie. Czy tylko odłączyć i czekać aż ścieknie, czy trzeba kręcić kierownicą lewo/prawo czy może odpalić silnik i ruszać kierą? Witam Mam podobny problem, chce kupic płyn i go wymienić,nie wiem tylko za bardzo jak spuścić stary olej żeby nic nie uszkodzić.Czy tak jak pisał kolega odkręcić waz od wspomagania i czekać aż ścieknie czy wykonuje się to w inny sposób. Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siutek Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Podepne się po temat. Na szczescie mrozy juz za nami, ale do nastepnej zimy wolalbym sie przygotować Tak wiec przedstawiam krotki opis swojego problemu: Przy sporych mrozach, zaraz po odpaleniu silnika, wspomaganie pracuje tak, jakby plyn zamarzl. Nie dość że ciężko chodzi, to jeszcze mam wrażenie jakby w ukladzie wspomagania jakieś brylki, grudki czy cos bylo... kierownica nie daje mi jednakowego oporu przy skrecie. Wystarczy ze przejade kilkaset metrow, rozruszam troche plyn i jest ok. Czeka mnie wymiana? Jesli tak, to co tam wlać? którędy i jak? (jak sie pozbyć starego plynu ) Co do pracy wspomagania w primerze i innych autach: Mnie wspomaganie primerowe bardzo odpowiada ostatnio wsiadlem w nowego punciaka, który miał włączoną opcję "City", nie moglem wyczuć tej kierownicy. Wspomaganie było zbyt silne musialem wylączyć ten tryb, dopiero wtedy wspomaganie "wróciło do normy". To tyle w temacie wrażen z innymi systemami wspomagania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Wlac Dextron 3 .jak wylac stary plyn. Od rurki od zbiorniczka plynu jest przy kolumnie kierowniczej taki gumowy wezyk( skrecany na dwie opaski ) . Sciagasz wezyk i plyn zleci . Potem uruchomisz silnik i przekrecisz ze dwa razy w lewo i prawo kierownica. zalozysz wezyk . Nalejesz plynu do poziomu w zbiorniczku i przy uruchomionym silniku przekrecisz kierownica pare razy w lewo i w prawo w celu odpowietrzenia ukladu. Tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.