Gość zegarm Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Autko mi ciężko pali po dłuższym postoju powyżej 3-4 godzin. Po odpaleniu (po 4-5 próbach) muszę chwilę odczekać bo silnik jest słaby i potrafi zgasnąć, szarpać!!! Po sprawdzeniu świec, czujników i wszystkiego innego co miało by z tym związek (ponieważ walczę z tym problemem od ok 3 miesięcy i przerabiałem już chyba wszystko) wychodzi na to ze paliwo się cofa i układ się zapowietrza. Problem znika gdy w baku jest ponad połowa paliwa. Na pewno rozwiązaniem nie jest utrzymywanie stanu paliwa ponad połowę Moje pytanie - czy występuje w tym aucie jakiś zaworek zwrotny który może być uszkodzony, czy ów zawór może być w regulatorze ciśnienia który nie trzyma paliwa w układzie Podobny problem występuje w 2,2di/dci ale tam przyczyny opisywane są nieco inne gdyż dotyczą pompy wtryskowej i filtra paliwa. Wiem, że problem nie występuje tylko u mnie bo już wielu forumowiczów pisało do mnie na gg gdyż temat już był poruszany przeze mnie ale niestety bez odzewu. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymeek Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Witam. Mam dokladnie ten sam prolem (N16 2000r z instalacja gazowa) Caly czas mam ponad polowe zbiornika paliwa, ale to chyba nie jest rozwiazanie. Przylaczam sie do prosby, czy komus udalo sie rozwiazac ten problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zimnioch Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autko mi ciężko pali po dłuższym postoju powyżej 3-4 godzin. Po odpaleniu (po 4-5 próbach) muszę chwilę odczekać bo silnik jest słaby i potrafi zgasnąć, szarpać!!! Po sprawdzeniu świec, czujników i wszystkiego innego co miało by z tym związek (ponieważ walczę z tym problemem od ok 3 miesięcy i przerabiałem już chyba wszystko) wychodzi na to ze paliwo się cofa i układ się zapowietrza. Problem znika gdy w baku jest ponad połowa paliwa. Na pewno rozwiązaniem nie jest utrzymywanie stanu paliwa ponad połowę Moje pytanie - czy występuje w tym aucie jakiś zaworek zwrotny który może być uszkodzony, czy ów zawór może być w regulatorze ciśnienia który nie trzyma paliwa w układzie Podobny problem występuje w 2,2di/dci ale tam przyczyny opisywane są nieco inne gdyż dotyczą pompy wtryskowej i filtra paliwa. Wiem, że problem nie występuje tylko u mnie bo już wielu forumowiczów pisało do mnie na gg gdyż temat już był poruszany przeze mnie ale niestety bez odzewu. pozdrawiam Witaj Mam to samo w Tino 1,8. Różnica polega na tym, że szarpanie zazczyna się kiedy pozostanie 1/4 paliwa. Jeden znajomy powiedział mi abym wtedy odkręcił wlew paliwa i po prostu wpuścił do baku powietrze. Owszem pomogało ale nie zawsze... Zwykłem tankować zawsze do pełna i jeździć aż zaświeci się rezerwa. Wtedy w baku powstaje duże podciśnienie. Sprawdziłem odpowietrznik w korku ale działał bez zarzutu. Inny mechanik tłumaczył mi jakąś taką dziwną teorię jakoby w baku była rurka która na pewnej długości ma dziurkę lub przetarcie i kiedy poziom paliwa minie ten punkt to wtedy do tej rurki dostaje się "lewe" powietrze. W efekcie zaczołem tankować po przekroczeniu 1/4 poziomu. Czy rozwikłałeś może ten problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymeek Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Niestety nie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 A to nie jest tak, że po przekręceniu kluczyka pompa włącza się na chwilę i dopompowuje paliwa do osiagnięcia optymalnego ciśnienia w układzie? Może spróbujcie przed odpaleniem kilka razy włączyć zapłon na kilka sekund, wyłączyc i dopiero wtedy kręcić. Jak to coś pomoże, tzn, że pompa ma słabą wydajność/ ewentualnie za krótko działa lub też zaworki zwrotne nie funkconują jak nalezy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykr1 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/57725-nie-odpala-na-zimnym-silniku-pomocy/ witam! widze ze napisales nowy temat, ja ostatnio odswierzylem stary. opcje z kluczykiem sprawdzalem- nie dziala. napisze jeszcze raz to co napisalem w poscie powyzej: czy może ktoś spróbował wymienić regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej? regulator to BOSCH 0 280 160 640 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.