Gość dug11 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Witam.szukalem podobnego tematu ale nie znalazlem wiec pisze.Mianowicie moja Primerka (2.0 TD 2001 rok) nie zyje...bylo wymieniane sprzeglo, przyjechalem z warsztatu jakies 18 km i na poczatku byla strasznie mulowata ale po przejechaniu kilku kilomettrow jakby jej sie polepszylo.Zostawilem auto na noc po czym nastepnego dnia odpalila normalnie, silnik popracowal chwile, cos dziwnego bylo slychac(jakis zgrzyt...)i silnik zgasl.od tamtej pory nie odpala:( mozliwe ze to rozrzad poszedl? z gory zaznaczam ze nie mam mozliwosci podlaczenia pod kompa...z gory dzieki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Może akumulator padł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dug11 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Może akumulator padł? tak....odpalam bez kluczyka... powazne odpowiedzi poprosze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andihaj Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Kolego ale to była poważna odpowiedź!!! Wymagasz niemożliwego!!! Nie podałeś tak naprawde nic konkretnego a chciałbyś uzyskać konkretną odpowiedz co stało się z Twoim autem....Zrób diagnostyke spinaczem(na forum opisane jak to zrobić) napisz co Ci wykazało i wtedy może uda się rozwiązać Twoją zagadkę a tak bedziemy bawić się w zgadywanki...Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Sam nie napisales: czy kreci, czy pali sie kontrolka nats itp. Zreszta jest temat o odczytywaniu bledow za pomoca spinacza, poszukaj odczytaj bledy i napisz jakie pokazuje. Wrózki na forum maja dzis wolne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Witam.szukalem podobnego tematu ale nie znalazlem wiec pisze.Mianowicie moja Primerka (2.0 TD 2001 rok) nie zyje...bylo wymieniane sprzeglo, przyjechalem z warsztatu jakies 18 km i na poczatku byla strasznie mulowata ale po przejechaniu kilku kilomettrow jakby jej sie polepszylo.Zostawilem auto na noc po czym nastepnego dnia odpalila normalnie, silnik popracowal chwile, cos dziwnego bylo slychac(jakis zgrzyt...)i silnik zgasl.od tamtej pory nie odpala:( mozliwe ze to rozrzad poszedl? z gory zaznaczam ze nie mam mozliwosci podlaczenia pod kompa...z gory dzieki za odpowiedzi Twoja primerka to model P11.144, a nie P11. Staraj się pisać poprawnie po polsku. Poszukaj i poczytaj - było opisywane nie raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dug11 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Twoja primerka to model P11.144, a nie P11. Staraj się pisać poprawnie po polsku. Poszukaj i poczytaj - było opisywane nie raz. zrobilem test spinaczem i wyszedl kod 12 raz dlugo dwa razy krotko. w opisach znalazlem ze 12 to start sekwencji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andihaj Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Kolego to nie ten kod!!!Ten co Ty napisałeś tyczy się ABS-u! Twój kod to: 12 Mass Air Flow Sensor (MAFS) czujnik przepływu masy powietrza (MAFS) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dug11 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Kolego to nie ten kod!!!Ten co Ty napisałeś tyczy się ABS-u! Twój kod to: 12 Mass Air Flow Sensor (MAFS) czujnik przepływu masy powietrza (MAFS) tez to widzialem w opisach kodow. dzieki za pomoc:) a wiesz moze gdzie to ustrojstwo sie znajduje?? i jakie ewentualne koszty wymiany lub naprawy o ile to jest przyczyna... nie jestem fachowcem ale czy przez taki czujnik moze nie odpalac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andihaj Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Jest to PRZEPŁYWOMIERZ!!! Nowy kosztuje 200-250zł. Gdzieś na forum jest opisane jak sprawdzić przepływke ale nie moge tego znaleźć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Jest to PRZEPŁYWOMIERZ!!! Nowy kosztuje 200-250zł. Gdzieś na forum jest opisane jak sprawdzić przepływke ale nie moge tego znaleźć... Jest na forum, za te pieniądze, to można kupić przepływkę do P11, albo kupić ją i przerobić troszkę i będzie pasowała do P11.144. Cena ok. 2000,- do P11.144 z tego co wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andihaj Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 (edytowane) Hmm...To dziwne bo mam P11 1998r. i kupiłem anglika P11.144 2000r.(potrzebny był silnik) i przepływomierze są w obu autach takie same!!! Czym niby się różnią te przepływki że do P11.144 jest aż tak droga??? Edytowane 6 Listopada 2009 przez andihaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dug11 Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 witam ponownie. po odholowaniu do mechanika wstepnie usalono ze pasek rozrzadu albo sie zerwal lub cos innego sie z nim stalo. mechanik nie wiedzial do konca gdyz tylko odchylil obudowe.dzis jade odebrac wiec sie wyjasni. jakie sa szanse ze cos zlego stalo sie z silnikiem?zaznaczam ze zgasl mi na postoju po minucie pracy. p.s. sory za brak polskich znakow ale mam taka klawiature... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waichwaich Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 jak rozrząd to to szykuj sie na remont całej głowicy. Mówisz ze zgasł na postoju tak wiec dół silnika raczej nie ucierpiał za bardzo remontgłowicy to okolo 900-1100 zł plus robocizna , paski uszczelki wszystko około 2 tysi :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Jeśli to napęd pompy poleciał to nic się nie stało, poprostu pompa staneła i silnik zgasł. Nowy pasek i jazda. Jesli pasek rozrządu pomiędzy wałami to szykuj 2000 na remont głowicy jeśli jest co remontować,a między tłokami myszy nie ganiają Silnik z przekładką to 3500 na gotowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grog Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 opisz dokladnie co sie dzieje to sprobujemy pomoc ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dug11 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Witam ponownie. Primerka zyje:) okazalo sie ze to pasek tylko poszedl od pompy.wymieniony i pali pieknie ale jest inny problem mianowicie jest strasznie slaba jak na dwulitrowego diesla...na niskich biegach zwlaszcza, na wyzszych obrotach juz jakos leci. w czym moze byc przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 A przepływomierz wymieniłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dug11 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 A przepływomierz wymieniłeś? no jeszcze nie. wlasnie bylem sie przejechac i stwierdzam ze jak jest zimny to jest taki mulowaty a jak sie zagrzeje idzie w miare normalnie na wszytkich biegach. to przez przeplywomierz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 (edytowane) Może pasowałoby zrobić cały rozrząd bo jak ci pójdzie pomiędzy wałkami, to nie skończy się tylko na pasku Przepływka ma duży wpływ na to http://forum.nissank...msearch__1 ale sądzę że możesz mieć żle ustawiony kąt wtrysku na pompie, albo i sam rozrząd na pompie. Jeśli przy uruchamianiu puszcza białą chmurę i ciężko zapala to po sprawdzeniu przepływki czepiłbym się tego i sprawdził jeszcze kondycję świeczek. Jak Ci turbina miła to nie katuj zimnego potwora powyżej 2k obr/min. Na zimnym to i mi muli zwłaszcza jak jeszcze dojdzie do tego klima przy odparowywaniu szyb Edytowane 14 Listopada 2009 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dug11 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Może pasowałoby zrobić cały rozrząd bo jak ci pójdzie pomiędzy wałkami, to nie skończy się tylko na pasku Przepływka ma duży wpływ na to http://forum.nissank...msearch__1 ale sądzę że możesz mieć żle ustawiony kąt wtrysku na pompie, albo i sam rozrząd na pompie. Jeśli przy uruchamianiu puszcza białą chmurę i ciężko zapala to po sprawdzeniu przepływki czepiłbym się tego i sprawdził jeszcze kondycję świeczek. Jak Ci turbina miła to nie katuj zimnego potwora powyżej 2k obr/min. Na zimnym to i mi muli zwłaszcza jak jeszcze dojdzie do tego klima przy odparowywaniu szyb wlasnie ze odpala pieknie zimny czy cieply, bialego dymu nie zauwazylem.jutro sprawdze przeplywke i zobaczymy.dzieki za wszystkie odpowiedzi:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.