Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Czy kolektor z SR20DET będzie pasował do SR20DEH ?

Guest bhead
 Share

Recommended Posts

Sorrki, że zakładam nowy temat ale w temacie o SSAC nie mogę nic dopisać bo jestem tutaj zbyt "zielony".

Jako, że parę dni temu zakupiłem Almerkę to zainteresował mnie temat zmian w wydechu.

Szukając coś ciekawego na ebay znalazłem coś takiego:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Nissan-200SX-91-94-95-98-2-0L-Stainless-Header-SR20DE_W0QQitemZ270478431723QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item3ef9c555eb

czy

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Nissan-200SX-91-94-95-98-2-0L-Stainless-Header-SR20DE_W0QQitemZ270479534104QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item3ef9d62818

i zaciekawiło mnie czy jest możliwość zamontowania tego do Almerki. Jeżeli tak to cena wygląda na b. okay

Kolego z 200sx nie masz szans zeby go zamontowac bo tak silnik jest umieszczony wzdłuznie :) a ty masz poprzecznie :) Podbij do Coobcia albo WujkaTrzciny :)

Kolego z 200sx nie masz szans zeby go zamontowac bo tak silnik jest umieszczony wzdłuznie :) a ty masz poprzecznie :) Podbij do Coobcia albo WujkaTrzciny :)

Tak też mi się wydawało. Zmyliły mnie opisy na innych aukcjach o kolektorach do 200SX i do Primery GT ;) No tak ale to amerykanie :|

• 2 weeks later...

200sx na rynek amerykański to zupełnie nie ten sam 200sx, którego znamy w PL. Buda ala Almera/Sentra, napęd przedni, silnik SR20DE ustawiony poprzecznie (taki sam jak w Sentrach SE-R). Kolektorek oczywiście będzie pasował do twojej Almerki. Musisz tylko rozeznać temat czy jest kolektor 2,5" 2,25" czy 2".

200sx na rynek amerykański to zupełnie nie ten sam 200sx, którego znamy w PL. Buda ala Almera/Sentra, napęd przedni, silnik SR20DE ustawiony poprzecznie (taki sam jak w Sentrach SE-R). Kolektorek oczywiście będzie pasował do twojej Almerki. Musisz tylko rozeznać temat czy jest kolektor 2,5" 2,25" czy 2".