Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

problem z wyciekiem GA16DE


Gość sergiej

Rekomendowane odpowiedzi

witam...mam taki problem ze wymienilem simering na wale i po paru tygodniach znow zaczal cieknac ... podejrzewam ze tam jakies microszczeliny sie zrobily i uszczelniacz poprostu nie trzyma do konca ...czym to ewentualnie zalatwic uszczelnic przy nastepnej wymianie ...bo poki co tylko dolewam oliwy ale coraz czesciej musze to robic i za jakis czas znow musze tam zajrzec ...

 

dodam tylko ze to drugi simering w tym roku ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam...mam taki problem ze wymienilem simering na wale i po paru tygodniach znow zaczal cieknac ... podejrzewam ze tam jakies microszczeliny sie zrobily i uszczelniacz poprostu nie trzyma do konca ...czym to ewentualnie zalatwic uszczelnic przy nastepnej wymianie ...bo poki co tylko dolewam oliwy ale coraz czesciej musze to robic i za jakis czas znow musze tam zajrzec ...

 

dodam tylko ze to drugi simering w tym roku ;-)

Hej!

to uszczelniacz od sprzęgła czy od strony kół pasowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapewne na kole pasowym. Kolego jest na to wybawienie ;-) Idz i kup oryginalny uszczelniacz. Ja kupowałem i każdy lał, wywaliłem 4ery. Założyłem oryginal i śmiga suchutko jak wiór. Oryginalny uszczelniacz w nissanie kosztował bodajże 36zł.

 

Jeśli już masz oryginał i leje to zapewne zdejmowałeś stary wbijając śrubokręt przy krawędzi - i dlatego teraz może lac - bo tam sie latwo robią rysy - Silikon pomaga ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee

ja tam jestem zadowolony że silnik troszkę zatłuszczony, bo za suchy strasznie rdzewieje...:)

też wymianiałem chyba ze 3 razy..

Fakt orginalny nissanowski dłużej trzyma.

A powiem jeszcze że za rzadki olej to też nie dobrze, kiedyś miałem sytetyka, teraz daję 10w40 półsyntetyk, minimalnie gęstszy ale problem z uszczelniaczami ustał...

pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leje mi uszczelniacz za kolem zamachowym ...nie ten od kola pasowego :) ... chociaz tamten tez juz wymienialem ...poki nie bede dolewal wiecej niz litr oleju na miesiac to sie za to nie zabiore ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leje mi uszczelniacz za kolem zamachowym ...nie ten od kola pasowego :) ... chociaz tamten tez juz wymienialem ...poki nie bede dolewal wiecej niz litr oleju na miesiac to sie za to nie zabiore ...

 

co by nie było tam bardziej powinienes założyc oryginał żeby dwa razy do tematu nie wracać. Uszczelniacz koła zamachowego kosztuje w aso ok 150zł. - zamiennik ok 40zł - Więc różnica jest duża ale moim zdaniem i tak warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...