Gość sergiej Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 witam...mam taki problem ze wymienilem simering na wale i po paru tygodniach znow zaczal cieknac ... podejrzewam ze tam jakies microszczeliny sie zrobily i uszczelniacz poprostu nie trzyma do konca ...czym to ewentualnie zalatwic uszczelnic przy nastepnej wymianie ...bo poki co tylko dolewam oliwy ale coraz czesciej musze to robic i za jakis czas znow musze tam zajrzec ... dodam tylko ze to drugi simering w tym roku ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bober Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 witam...mam taki problem ze wymienilem simering na wale i po paru tygodniach znow zaczal cieknac ... podejrzewam ze tam jakies microszczeliny sie zrobily i uszczelniacz poprostu nie trzyma do konca ...czym to ewentualnie zalatwic uszczelnic przy nastepnej wymianie ...bo poki co tylko dolewam oliwy ale coraz czesciej musze to robic i za jakis czas znow musze tam zajrzec ... dodam tylko ze to drugi simering w tym roku ;-) Hej! to uszczelniacz od sprzęgła czy od strony kół pasowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 zapewne na kole pasowym. Kolego jest na to wybawienie ;-) Idz i kup oryginalny uszczelniacz. Ja kupowałem i każdy lał, wywaliłem 4ery. Założyłem oryginal i śmiga suchutko jak wiór. Oryginalny uszczelniacz w nissanie kosztował bodajże 36zł. Jeśli już masz oryginał i leje to zapewne zdejmowałeś stary wbijając śrubokręt przy krawędzi - i dlatego teraz może lac - bo tam sie latwo robią rysy - Silikon pomaga ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bober Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Eee ja tam jestem zadowolony że silnik troszkę zatłuszczony, bo za suchy strasznie rdzewieje... też wymianiałem chyba ze 3 razy.. Fakt orginalny nissanowski dłużej trzyma. A powiem jeszcze że za rzadki olej to też nie dobrze, kiedyś miałem sytetyka, teraz daję 10w40 półsyntetyk, minimalnie gęstszy ale problem z uszczelniaczami ustał... pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość falbinho Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Ja leje mineralny i dalej leci co poradze z uszczelką za duzo roboty ten samochód nie jest wart tyle pracy i pieniadzy ile juz wlozylem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 leje mi uszczelniacz za kolem zamachowym ...nie ten od kola pasowego ... chociaz tamten tez juz wymienialem ...poki nie bede dolewal wiecej niz litr oleju na miesiac to sie za to nie zabiore ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 leje mi uszczelniacz za kolem zamachowym ...nie ten od kola pasowego ... chociaz tamten tez juz wymienialem ...poki nie bede dolewal wiecej niz litr oleju na miesiac to sie za to nie zabiore ... co by nie było tam bardziej powinienes założyc oryginał żeby dwa razy do tematu nie wracać. Uszczelniacz koła zamachowego kosztuje w aso ok 150zł. - zamiennik ok 40zł - Więc różnica jest duża ale moim zdaniem i tak warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.