el_conejo Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Witam Mam pytanko mam Almereczke 2003 sedanik 1,5 benzynka i wlasnie mam rozrzad ( to znaczy wiem ze mam ) tylko czy mam pasek czy lancuch i czy musze go wymieniac jak tak to co ile. Dzieki za info i pozdrawiam wszystkich Kris Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Witam Mam pytanko mam Almereczke 2003 sedanik 1,5 benzynka i wlasnie mam rozrzad ( to znaczy wiem ze mam ) tylko czy mam pasek czy lancuch i czy musze go wymieniac jak tak to co ile. Dzieki za info i pozdrawiam wszystkich Kris Łańcuch wymiana przy podwyższonej głośności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_conejo Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Dziekuje za szybka odpowiedz. Na forumowiczow zawsze mozna liczyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregorreda Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 z tą głośnością to trochę kolega przesadził . W N16 z silnikiem QG zastosowano tzw cichy łańcuch i jego nie usłyszysz . Prędzej się wyciągnie objawy są następujące: 1.zgłosi się błąd czujnika położenia wału korbowego lub wałka rozrządu 2.straci moc Najłatwiej go sprawdzić z ciągając pokrywę zaworów i zmierzyć wysunięcie napinacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_conejo Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Wielkie Dzieks A ile kosztuje taka przyjemnosc jak wymiana tego lancuszka na ladny, pachnacy nowoscia....????? Pozdro Kris Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 z tą głośnością to trochę kolega przesadził . W N16 z silnikiem QG zastosowano tzw cichy łańcuch i jego nie usłyszysz . Prędzej się wyciągnie objawy są następujące: 1.zgłosi się błąd czujnika położenia wału korbowego lub wałka rozrządu 2.straci moc Najłatwiej go sprawdzić z ciągając pokrywę zaworów i zmierzyć wysunięcie napinacza Jeśli już tak szczegółowo to jeszcze dojdzie skacząca wskazówka obrotomierza,ale zanim się zapalą jakiekolwiek kontrolki to wprawny mechanik usłyszy łańcuch bez zdejmowania kapy i oglądania napinacza.Łańcuch jest najnormalniejszy w świecie a jego cichobieżność jest osiągnięta przez dobranie odpowiedniego materiału na ślizgach i napięcia sprężyny napinacza.Ten sam problem dotyczy silników w D40 (navara),najpierw jest hałas,potem czasem błąd-kontrolka i na koniec awaria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.