zbyszek.k Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Witam , jakie jest wasze zdanie o oponach zimowych , czy lepsze typowe zimowki czy opony All Teren , troche sie boje ze opony AT beda sliskie na mokrym Z.K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwol Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Zimą tylko zimówka i to najlepiej w wersji off. Ja mam założonego Dunlopa SJ6 - nie jedziłem na niczym tak dobrym jak ta opona. Odradzam AT w zimie ponieważ kontrola nad samochodem jest dużo gorsza niż w przypadku typowej (nawet nie off) zimówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 (edytowane) U mnie mechanik off powiedział, że jak nie będę jeździł w śniegu po pachy to AT mi nie potrzebny. Gorsze właściwości na błocie pośniegowym, głośniejsza praca i większe opory... A że ja 99 procent latam po twardym też twierdzę że niepotrzebne. Chciałbym AT ale za szybko się przemieszczam Edytowane 10 Listopada 2009 przez szczureczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 mam w Pathfinderze oponki "Goodrich Long Trail T/A 265/70 R16" jezdze na nich cały rok. nie mam porownania z zimowkami 4x4, ale w zeszlym roku na sniegu i zimowym błocie Nissan bardzo pewnie sie prowadzil, duzo lepiej niz "plaskie" samochody na zimowych oponach, ktorymi wczesniej jezdziłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwol Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Możesz napisać coś więcej o tych oponach? Planuję ich zakup jako wersji letniej ale nie mam nigdzie opinii jak się sprawują. Jak latają na asfalcie (szczególnie mokrym)i w terenie? Z góry dziękuję za odp. + jakieś zdjęcie jak wyglądają na samochodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 (edytowane) od poczatku mam te opony wiec nie mam niestety porownania. przy ostrej jezdzie na mokrym potrafia sie troche poslizgnac, ale mysle ze to zupelnie normalne:) da sie na nich szybko jezdzic, nawet w deszczu i przy niskiej temp, sa dosc ciche. w terenie brakuje im troche agresji zwłaszcza w błocie, lubia łapac małe kamyki w bieznik gladkie boki fajnie wygladaja, ale latwo zarysowac. mysle ze to bardzo dobry kompromis. opony na caly rok glownie do normalnej szybkiej jazdy po czarnym i niedzielnych wypadow nad rzeke:) wyglad mi sie podoba, zwłaszcza z bialymi napisami:)jeszcze bardziej mi sie podobaja agresywniejsze all terrainy, ale do jazdy na drogach sa duzo gorsze:/ http://alejka.pl/c/bfgoodrich,265,70,16_cali-a1,a18,a19,a20--opony.html Możesz napisać coś więcej o tych oponach? Planuję ich zakup jako wersji letniej ale nie mam nigdzie opinii jak się sprawują. Jak latają na asfalcie (szczególnie mokrym)i w terenie? Z góry dziękuję za odp. + jakieś zdjęcie jak wyglądają na samochodzie. czy do europejskich Pathfinderow zaklada sie oponki o szerokosci 255 czy 265? ktos eksperymentowal z wiekszymi oponami? jakie rozmiary sie mieszcza bez lifta? Edytowane 16 Listopada 2009 przez camo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Slednecks Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 dokladnie tak jak napisal camo, goodriche swietne na asfalcie, w lekkim terenie daja rade w blocie wiadomo slabo no ale cos za cos. w czasie jazdy sa naprawde ciche, ja jezdzilem na nich caly rok. oplaca sie inwestowac w zimowki do pathfindera? mam zalozone goodyeary wranglery od nowosci, teoretycznie m+s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 zima 2008 w gorach, oponki dawaly rade. no i mamy nowy sezon zimowy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pathfinder Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 ludziska pomóżcie niedoświadczonej babie,bo mam patha z 95 r. 3.0 i nie mam pojęcia jakie opony do niego kupić ,oryginalnie pisze na tabliczce ,że powinny być 235/75/15 lub zamiennik 215/75/15 ,ja mam założone 235/75/15 i z tyłu tak wielki protektor- kostkę ,ze haczy mi o koleiny i pow.40/h nie da się jechać,nosi mnie od bandy do bandy.Byliśmy dzisiaj z mężem u oponiarza i polecił nam 205/80/15 lub 215/75/15 ale takich rozmiarów nie ma u swoich dostawców,a na opony.com szukałam i też nie ma ,poradźcie coś ,może ten oponiarz coś źle przeliczył,i jakie mam kupić, bo teraz mam MS,na przodzie stare i zajechane ,a na tyle dopiero ok 1000 km zrobione ze stycznia 2009.No i mam napęd na tył czy mam szukać jakichś innych opon niż do 4*4? i jeszcze czy powinny być wielosezonowe czy osobno na zimę i lato?pozdrawiam wszystkich.Ania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opacinski Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Już minelo troche czasu,bo mamy sierpien, ale co mysle - to na pewno tabliczka podaje wlasciwy rozmiar opon. Na przyklad pat SE i pat S maja takze inne wymiary zalecanych opon i tego sie nalezy trzymac. A co do grubej kostki bieznika - pewnie masz blotno-sniegowae opony ktore dla przecietnej jazdy nie sa dobre. Ja uzywam BF Goodrich wielosezon /pat SE/ albo Michelin wielosezon . Te ostatnie sa bardzo ciche i doskonale. Na snieg takze. W polsce trudno bedzie Ci kupic taki wymiar.Najlepiej jezeli masz rodzine w Usa to przez nich najlepiej sprowadzic. I finansowo tez taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luniko Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 witam, rozważam zakup opon zimowych do Pathfindera w rozmiarze 235/65/17 (całoroczne GY Wranglery 255/65/17 są już łysawe) Czy ktoś ma doświadczenia z takim rozmiarem opon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Danko Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Idealna opcja. Mam te same. Sa poprostu genialne. ATki Yokohamy cholernie sliskie. ALL Wethery dramat... mamy w Jeepie. Dunlop wylazi z kazdego sniegu, byle nie stanac i sie nie powiesic...jedzie jak czolg. Polecam. Zimą tylko zimówka i to najlepiej w wersji off. Ja mam założonego Dunlopa SJ6 - nie jedziłem na niczym tak dobrym jak ta opona. Odradzam AT w zimie ponieważ kontrola nad samochodem jest dużo gorsza niż w przypadku typowej (nawet nie off) zimówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rytownik Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 witam, rozważam zakup opon zimowych do Pathfindera w rozmiarze 235/65/17 (całoroczne GY Wranglery 255/65/17 są już łysawe) Czy ktoś ma doświadczenia z takim rozmiarem opon? Polecam NOKIAN WR2. Mam już 2 sezon. przejechane ponad 50tys km i wytrzymają następne 30-40. komfort i bezpieczeństwo o niebo lepsze od Wranglerów, na których jeżdżę latem. Po przebiegu ok. 65tys 2 są do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziunek 451 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 witam. ja śmigam na takich Yokohama GEOLANDAR A/T-S G012 255/65 R17 110 H i jestem zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robcio 1 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 na zime polecam NOKIANY na lato kupile nowe Toyo z bierznikiem kieunkowym ,niezle chociaz mogly by byc ciut cichsze,a po drugie zimowki to sa zimowki i wielosezonowe opony nigdy ich nie zastapia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.