Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

kolektor z gt


Dominik14
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przeszukalem forum i jednoznacznie nic nie znalazlem wiec pytam czy kolektor z primerki gt bedzie pasowal bez zadnych przerobek do 130konnego SR20?Jakie przyrosty badz jakies zmiany bylyby po takim zabiegu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No co Wy piszecie. Do Primerki kołek pasuje bez przeróbek z wersji GT. Czy coś daje?... zależy czego się spodziewasz. Wiadomo, że kolektor to jest jedna z niewielu rzeczy, którymi GT różni się od zwykłej wersji. Choć mam troszkę zgrzebaną p10 (wszak na standardowych tłumikach) to kolektor 4-2-1 poprawił zauważalnie wkręcanie się na obroty. Szczególnie w średnim zakresie 3-4 tys obr. Do tego przydał by się cały wydech na 2,25"-2,5" i furka odmulona:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kolektorów seryjnie montowanych w Nissanach to najlepsze były 4-2-1 z Primery P10 GT/Sunnego GTi/ 100Nx Gti - to samo no i te wsadzane do P11.144 na japoński rynek z silnikiem SR20VE.

Kolektory same z siebie wygenerują dodatkową moc, choć wiadomo im więcej modów w silniku tym więcej korzyści...

Wymiana samego kolektora na wyżej wspomniane powinna dodać ok 4-5KM, przed wsadem warto poddać go portingowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kolektorów seryjnie montowanych w Nissanach to najlepsze były 4-2-1 z Primery P10 GT/Sunnego GTi/ 100Nx Gti - to samo no i te wsadzane do P11.144 na japoński rynek z silnikiem SR20VE.

Kolektory same z siebie wygenerują dodatkową moc, choć wiadomo im więcej modów w silniku tym więcej korzyści...

Wymiana samego kolektora na wyżej wspomniane powinna dodać ok 4-5KM, przed wsadem warto poddać go portingowi.

a jeśli chodzi o kolektor z p11gt to szkoda kasy bo jest żeliwny i kiepściutki-bierz z p10 gt lub sunnego gti

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość august200

Nie chciałem zakładać nowego tematu więc odgrzewam trochę temat.

 

Mam Primerke P10 SR20De chcę wsadzić kolektor wydechowy od DE.

W mojej Primerce jak dobrze pamiętam siedzi kolektor 4-1

W GT siedzi 4-2-1.

 

Co potrzebuje kupić ? kolektor wraz z 2-rurką łącząca kolektor z pojedynczą rurą zaczynającą się gdzieś pod silnikiem coś jeszcze ?

Obecnie u mnie kolektor łączy się z rurą na wysokości dołu chłodnicy.Więc będzie potrzeba jakaś przeróbka bo pojedyncza rura będzie się zaczynać gdzieś pod silnikiem a nie już w komorze silnika.

 

Na tej aukcji jest sam kolektor do pełni szczęścia brakuje jeszcze 2- rurki tak ?

 

http://moto.allegro.pl/item938929617_nissan_primera_p11_gt_almera_n15_gti_kolektor_wyde.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykro mi kolego to nie jest to..

 

kolektor od GT inaczej wyglada...

 

Jesli zdołasz oczekac bede miał za 3 miesiace dal Ciebie taki kolektor z dwu rurka bo do mnie waltuje SSAC. Jak cos to PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy przypadkiem to nie jest kołek od Alemry gti. Jest inny niż w Sunnym typu "rura" do tego z allegro dołożyć dwururkę i spełni swoją rolę- chociaż fakt od sunny troche lepszy jest ale ciężej dostać. A SSAC to już klasa wyższa... cenowo głównie:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak widać w projekcie goago na seryjnym kolektorze wydechowym z sunnego gti można dobić do 170km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...