sebapol Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 jakis czas temu wuymienialem sam amortyzatory (kamoka-od razu powiem ze jestem mile zaskoczony, narazie zrobione jest kilka tysiecy km)a jak ktos sam wymienial to wie ze to nic trudnego, chyba ze mi sie wydaje i czegos nie zrobilem. Wiec wyjalem caly mcperson i zmienlem amortyzator,oczywiscie za pomoca sciskaczy, nastepnie tak jakbylo wczesniej zamontowane zalozylem go, po zalozeniu kola jest widoczne jak kolo jest przechylonetan w ten sposob ze stojac daleko przed maska widac jak gorna czesc kola jest przechylona do silnika. Ktos mi moze powiedziec co zle zrobilem albo czego nie zrobilem?dodam ze bylem na zbierznosci i to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregorreda Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Na sprężynie jest kielich możliwe że źle go założyłeś ( przekręciłeś ) na nim jest znaczek ktury powinien być skierowany do mocowania zwrotnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebapol Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 wiem o tymk znaczku to jest taki trojkacik i jest skierowany do zewnatrz wiec raczej to nie przez ten kielich:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MICHOO Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Jeśli masz poprawnie założoną sprężynę (powinna na dolnym kielichu przylegać całą powierzchnią) i byłeś na zbieżności i wartość pochylenia koła oraz wszystkie kąty mieszczą się w granicach wartości dopuszczalnych to powinno być OK. no chyba że zakład w którym robiłes zbieżność to jakiś fuszerant i gość nawet dobrze nie wie co ustawia, żeby tylko coś poprzestawiać, to wtedy bym pokusił się o sprawdzenie w profesjonalnycm warsztacie te wszystkie parametry. Sprawa kolejna to ile na twoje oko wynosi wartość tego odchylenia. Możesz sprawdzić sobie te parametry z instrukcją serwisową, czy bardzo obiegają od wartości jakie są u ciebie. Zresztą jeśli robiłeś zbieżność to na pewno dostałeś wydruk wszystkich parametrów. No chyba że nie to zmień warsztat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.