Gość djkynek Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Na liczniku 48 000 km, a w te chlodne, mokre poranki pasek piszczy jak cholera. Pomimo, ze ma tam jakis automat naciągający. W serwisie mowia, ze mieli juz kilka takich przypadkow i trzeba wymienic pasek. Cena "promocyjna" 130 PLN. W poprzednim aucie przejechalem 180 000 km /mitsubishi/ i wystarczylo ze 2 razy dociagnac pasek na śrubach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sten Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Witam.Na Allegro jest jakiś środek do piszczących pasków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B 52 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Na liczniku 48 000 km, a w te chlodne, mokre poranki pasek piszczy jak cholera. Pomimo, ze ma tam jakis automat naciągający. W serwisie mowia, ze mieli juz kilka takich przypadkow i trzeba wymienic pasek. Cena "promocyjna" 130 PLN. W poprzednim aucie przejechalem 180 000 km /mitsubishi/ i wystarczylo ze 2 razy dociagnac pasek na śrubach. Ja bym wolał iść do sklepu i kupić pasek Gates lub Contitech. Wyjdzie o wiele taniej razem z montażem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posimek Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 U mnie przy 27000 i tez juz piszczy na zimnym silniku w wilgotne poranki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 U mnie przy 27000 i tez juz piszczy na zimnym silniku w wilgotne poranki nie wierzę że to wina paska(wieloklin)prędzej naciągu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wooferai Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Mnie też coś piszczało czy też ćwierkało . Ja już głuchy trochę jestem , ale żonka zgłaszała problem. Wymienili jakiś pasek w serwisie. Podobno fabrycznie jest trochę za luźny, tak mi powiedzieli. Myślę, że to właśnie był ten pasek od alternatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kserokop Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 To wina pasków wymieniają je na gwarancji ale tylko jeden raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MESJASZ Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 W SILNIKU 1.6 JEST JEDEN PASEK I ASO WYMIENIA SIE GO 1 RAZ NA GWARANCJI JESLI MIESCI SIE NA LISCIE VINÓW Z TA WADA LUB JEST ZAŁOZONY PASEK Z OKRESLONEGO PRZEDZIAŁU CZASOWEGO JEZELI ZA NIEGO ZAPŁACIŁEŚ TO BYŁEŚ POZA ZAKRESEM GWARANCJI NA PASEK CZAS PRODUKCJI LUB NR VIN LUB PO PROSTU WYDYMALI CI OD TYŁU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R35 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Wymiana wadliwego paska jest objeta gwarancja dla aut wyprodukowanych przed 11/08/2008 z jednostka napedowa typu HR16. Modele E11 K12 K12 c+c J10 i C11.Wymiana jest jednorazowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość md110 Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Wymiana wadliwego paska jest objeta gwarancja dla aut wyprodukowanych przed 11/08/2008 z jednostka napedowa typu HR16. Modele E11 K12 K12 c+c J10 i C11.Wymiana jest jednorazowa. Podsumowująć:też wymieniłem pasek na Gatesa, ale bezpośrednią przyczyną piszczącego paska był jednak naciąg (mechaniczny-śruba ustalająca).Mimo wymiany na nowy pasek, nadal piszczało. Dopiero właściwy naciąg paska pomógł.Takie jest rozwiązanie tego problemu a to,że wymieniają przy okazji i pasek to profilaktyka lub brak wiedzy u mechaników, którzy cały czas się uczą na naszych TIIDA-ch tzn. czasami błądzą jak ślepy we mgle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zanew Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Podsumowująć:też wymieniłem pasek na Gatesa, ale bezpośrednią przyczyną piszczącego paska był jednak naciąg (mechaniczny-śruba ustalająca).Mimo wymiany na nowy pasek, nadal piszczało. Dopiero właściwy naciąg paska pomógł.Takie jest rozwiązanie tego problemu a to,że wymieniają przy okazji i pasek to profilaktyka lub brak wiedzy u mechaników, którzy cały czas się uczą na naszych TIIDA-ch tzn. czasami błądzą jak ślepy we mgle. czy auto po gwarancji , takze wymieniaja ten piszczacy pasek? u mnie nie ma poranka zeby pasek nie piszczal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość md110 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 czy auto po gwarancji , takze wymieniaja ten piszczacy pasek? u mnie nie ma poranka zeby pasek nie piszczal. Wymiana i regulacja jest odpłatna po gwarancji, a w okresie gwarancji też bywało różnie. Jedni mówili,że bez problemu wymieniają w ramach gwarancji a mnie w okresie gwarancji, chcieli wymienić odpłatnie, bo powiedzieli,że to są elementy, które nie podlegają bezpłatnej wymianie gwarancyjnej(nawet jest taki zapis w książce gwarancyjnej, ale już mi się nie chciało tego szukać). Ucieszą się pewnie jak przyjedziesz i będą cię mogli skroić na konkretną kasę (pewnie 2 X drożej niż normalnie) i do tego robocizna, pewnie też za o wiele większe pieniądze niż byś pojechał do zwykłego warsztatu. Oczywiście powiedzą że wymienią pasek i jeszcze napinacz, ale jak to będzie w rzeczywistości, tego nie będziesz wiedział.Chyba że cię wpuszczą na halę warsztatową i będziesz to nadzorował. Pasek jeszcze możesz sprawdzić czy wymienili, natomiast napinacza bez podnośnika nie zobaczysz, pewnie wyregulują lub nie, a powiedzą, że wymienili. Także pilnuj się i nie ufaj im za grosz.Jeżeli pojedziesz do zwykłego warsztatu to za wymianę paska i regulację zapłacisz ok.140 zł, oczywiście razem z kosztem paska, ale jeśli sam go kupisz. Decyzja należy do Ciebie i tak jak napisałem wcześniej, wystarczy profilaktyczna ale raczej chyba niepotrzebna wymiana paska i regulacja naciągu paska bez wymiany napinacza. Pozdrawiam. MD110 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zanew Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Wymiana i regulacja jest odpłatna po gwarancji, a w okresie gwarancji też bywało różnie. Jedni mówili,że bez problemu wymieniają w ramach gwarancji a mnie w okresie gwarancji, chcieli wymienić odpłatnie, bo powiedzieli,że to są elementy, które nie podlegają bezpłatnej wymianie gwarancyjnej(nawet jest taki zapis w książce gwarancyjnej, ale już mi się nie chciało tego szukać). Ucieszą się pewnie jak przyjedziesz i będą cię mogli skroić na konkretną kasę (pewnie 2 X drożej niż normalnie) i do tego robocizna, pewnie też za o wiele większe pieniądze niż byś pojechał do zwykłego warsztatu. Oczywiście powiedzą że wymienią pasek i jeszcze napinacz, ale jak to będzie w rzeczywistości, tego nie będziesz wiedział.Chyba że cię wpuszczą na halę warsztatową i będziesz to nadzorował. Pasek jeszcze możesz sprawdzić czy wymienili, natomiast napinacza bez podnośnika nie zobaczysz, pewnie wyregulują lub nie, a powiedzą, że wymienili. Także pilnuj się i nie ufaj im za grosz.Jeżeli pojedziesz do zwykłego warsztatu to za wymianę paska i regulację zapłacisz ok.140 zł, oczywiście razem z kosztem paska, ale jeśli sam go kupisz. Decyzja należy do Ciebie i tak jak napisałem wcześniej, wystarczy profilaktyczna ale raczej chyba niepotrzebna wymiana paska i regulacja naciągu paska bez wymiany napinacza. Pozdrawiam. MD110 według mnie serwis autoryzowany jest wyłącznie dla tych co nie liczą się z kasą i czasem naprawy. Gdybym kupił nowy samochód zrezygnowałbym z napraw w autoryzowanych serwisach natychmiast. Pieprz.. gwarancję. mozecie podac namiary na ten pasek i napinacz w jakims sklepie? niałatwo znalezc czesci zamienne do tego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość md110 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 według mnie serwis autoryzowany jest wyłącznie dla tych co nie liczą się z kasą i czasem naprawy. Gdybym kupił nowy samochód zrezygnowałbym z napraw w autoryzowanych serwisach natychmiast. Pieprz.. gwarancję. mozecie podac namiary na ten pasek i napinacz w jakims sklepie? niałatwo znalezc czesci zamienne do tego auta Pasek klinowy, wielorowkowy kupisz w iparts (www.iparts.pl) Dla Tiidy 1,6 w wersji hatchback (z września 2007)z klimatyzacją - pasek Gates 7PK1140 w cenie 61 zł. Dla Tiidy bez klimatyzacji musisz poszukać w katalogu na stronie internetowej iparts. Napinacza nie trzeba wymieniać. Wystarczy fachowo naciągnąć pasek. Pamiętaj,że musi się on ułożyć,(poczekaj 2 tygodnie) jak jest wymieniony na nowy. Jak będziesz wymieniał w warsztacie to zaznacz,że w przypadku piszczenia, przyjedziesz na ponowną regulację naciągu. Napinacz w Tidzie jest schowany, tak, że nawet bystremu mechanikowi, który wcześniej tego nie robił, zajęło jego zlokalizowanie około 1 godziny. To jest napinacz mechaniczny, szyna + śruba ustalająca. Zarezerwuj sobie minimum 2 godziny na tą wymianę, chyba, że trafisz na mechanika, który wie gdzie jest napinacz w Tidzie, bo wcześniej już wymieniał pasek w tym modelu Nissana.Koszt robocizny ustala warsztat, jeżeli, wiedzą o co chodzi to, chcą więcej za wymianę, jeżeli nie wiedzą, to biorą mniej, a na tym korzysta Klient. Pozdrawiam. MD110 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.