Guest djkynek Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 Na liczniku 48 000 km, a w te chlodne, mokre poranki pasek piszczy jak cholera. Pomimo, ze ma tam jakis automat naciągający. W serwisie mowia, ze mieli juz kilka takich przypadkow i trzeba wymienic pasek. Cena "promocyjna" 130 PLN. W poprzednim aucie przejechalem 180 000 km /mitsubishi/ i wystarczylo ze 2 razy dociagnac pasek na śrubach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sten Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Witam.Na Allegro jest jakiś środek do piszczących pasków Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B 52 Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Na liczniku 48 000 km, a w te chlodne, mokre poranki pasek piszczy jak cholera. Pomimo, ze ma tam jakis automat naciągający. W serwisie mowia, ze mieli juz kilka takich przypadkow i trzeba wymienic pasek. Cena "promocyjna" 130 PLN. W poprzednim aucie przejechalem 180 000 km /mitsubishi/ i wystarczylo ze 2 razy dociagnac pasek na śrubach. Ja bym wolał iść do sklepu i kupić pasek Gates lub Contitech. Wyjdzie o wiele taniej razem z montażem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
posimek Posted November 16, 2009 Share Posted November 16, 2009 U mnie przy 27000 i tez juz piszczy na zimnym silniku w wilgotne poranki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manix Posted November 17, 2009 Share Posted November 17, 2009 U mnie przy 27000 i tez juz piszczy na zimnym silniku w wilgotne poranki nie wierzę że to wina paska(wieloklin)prędzej naciągu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wooferai Posted March 7, 2010 Share Posted March 7, 2010 Mnie też coś piszczało czy też ćwierkało . Ja już głuchy trochę jestem , ale żonka zgłaszała problem. Wymienili jakiś pasek w serwisie. Podobno fabrycznie jest trochę za luźny, tak mi powiedzieli. Myślę, że to właśnie był ten pasek od alternatora. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kserokop Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 To wina pasków wymieniają je na gwarancji ale tylko jeden raz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MESJASZ Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 W SILNIKU 1.6 JEST JEDEN PASEK I ASO WYMIENIA SIE GO 1 RAZ NA GWARANCJI JESLI MIESCI SIE NA LISCIE VINÓW Z TA WADA LUB JEST ZAŁOZONY PASEK Z OKRESLONEGO PRZEDZIAŁU CZASOWEGO JEZELI ZA NIEGO ZAPŁACIŁEŚ TO BYŁEŚ POZA ZAKRESEM GWARANCJI NA PASEK CZAS PRODUKCJI LUB NR VIN LUB PO PROSTU WYDYMALI CI OD TYŁU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest R35 Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Wymiana wadliwego paska jest objeta gwarancja dla aut wyprodukowanych przed 11/08/2008 z jednostka napedowa typu HR16. Modele E11 K12 K12 c+c J10 i C11.Wymiana jest jednorazowa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest md110 Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Wymiana wadliwego paska jest objeta gwarancja dla aut wyprodukowanych przed 11/08/2008 z jednostka napedowa typu HR16. Modele E11 K12 K12 c+c J10 i C11.Wymiana jest jednorazowa. Podsumowująć:też wymieniłem pasek na Gatesa, ale bezpośrednią przyczyną piszczącego paska był jednak naciąg (mechaniczny-śruba ustalająca).Mimo wymiany na nowy pasek, nadal piszczało. Dopiero właściwy naciąg paska pomógł.Takie jest rozwiązanie tego problemu a to,że wymieniają przy okazji i pasek to profilaktyka lub brak wiedzy u mechaników, którzy cały czas się uczą na naszych TIIDA-ch tzn. czasami błądzą jak ślepy we mgle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zanew Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 Podsumowująć:też wymieniłem pasek na Gatesa, ale bezpośrednią przyczyną piszczącego paska był jednak naciąg (mechaniczny-śruba ustalająca).Mimo wymiany na nowy pasek, nadal piszczało. Dopiero właściwy naciąg paska pomógł.Takie jest rozwiązanie tego problemu a to,że wymieniają przy okazji i pasek to profilaktyka lub brak wiedzy u mechaników, którzy cały czas się uczą na naszych TIIDA-ch tzn. czasami błądzą jak ślepy we mgle. czy auto po gwarancji , takze wymieniaja ten piszczacy pasek? u mnie nie ma poranka zeby pasek nie piszczal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest md110 Posted November 28, 2010 Share Posted November 28, 2010 czy auto po gwarancji , takze wymieniaja ten piszczacy pasek? u mnie nie ma poranka zeby pasek nie piszczal. Wymiana i regulacja jest odpłatna po gwarancji, a w okresie gwarancji też bywało różnie. Jedni mówili,że bez problemu wymieniają w ramach gwarancji a mnie w okresie gwarancji, chcieli wymienić odpłatnie, bo powiedzieli,że to są elementy, które nie podlegają bezpłatnej wymianie gwarancyjnej(nawet jest taki zapis w książce gwarancyjnej, ale już mi się nie chciało tego szukać). Ucieszą się pewnie jak przyjedziesz i będą cię mogli skroić na konkretną kasę (pewnie 2 X drożej niż normalnie) i do tego robocizna, pewnie też za o wiele większe pieniądze niż byś pojechał do zwykłego warsztatu. Oczywiście powiedzą że wymienią pasek i jeszcze napinacz, ale jak to będzie w rzeczywistości, tego nie będziesz wiedział.Chyba że cię wpuszczą na halę warsztatową i będziesz to nadzorował. Pasek jeszcze możesz sprawdzić czy wymienili, natomiast napinacza bez podnośnika nie zobaczysz, pewnie wyregulują lub nie, a powiedzą, że wymienili. Także pilnuj się i nie ufaj im za grosz.Jeżeli pojedziesz do zwykłego warsztatu to za wymianę paska i regulację zapłacisz ok.140 zł, oczywiście razem z kosztem paska, ale jeśli sam go kupisz. Decyzja należy do Ciebie i tak jak napisałem wcześniej, wystarczy profilaktyczna ale raczej chyba niepotrzebna wymiana paska i regulacja naciągu paska bez wymiany napinacza. Pozdrawiam. MD110 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zanew Posted November 28, 2010 Share Posted November 28, 2010 Wymiana i regulacja jest odpłatna po gwarancji, a w okresie gwarancji też bywało różnie. Jedni mówili,że bez problemu wymieniają w ramach gwarancji a mnie w okresie gwarancji, chcieli wymienić odpłatnie, bo powiedzieli,że to są elementy, które nie podlegają bezpłatnej wymianie gwarancyjnej(nawet jest taki zapis w książce gwarancyjnej, ale już mi się nie chciało tego szukać). Ucieszą się pewnie jak przyjedziesz i będą cię mogli skroić na konkretną kasę (pewnie 2 X drożej niż normalnie) i do tego robocizna, pewnie też za o wiele większe pieniądze niż byś pojechał do zwykłego warsztatu. Oczywiście powiedzą że wymienią pasek i jeszcze napinacz, ale jak to będzie w rzeczywistości, tego nie będziesz wiedział.Chyba że cię wpuszczą na halę warsztatową i będziesz to nadzorował. Pasek jeszcze możesz sprawdzić czy wymienili, natomiast napinacza bez podnośnika nie zobaczysz, pewnie wyregulują lub nie, a powiedzą, że wymienili. Także pilnuj się i nie ufaj im za grosz.Jeżeli pojedziesz do zwykłego warsztatu to za wymianę paska i regulację zapłacisz ok.140 zł, oczywiście razem z kosztem paska, ale jeśli sam go kupisz. Decyzja należy do Ciebie i tak jak napisałem wcześniej, wystarczy profilaktyczna ale raczej chyba niepotrzebna wymiana paska i regulacja naciągu paska bez wymiany napinacza. Pozdrawiam. MD110 według mnie serwis autoryzowany jest wyłącznie dla tych co nie liczą się z kasą i czasem naprawy. Gdybym kupił nowy samochód zrezygnowałbym z napraw w autoryzowanych serwisach natychmiast. Pieprz.. gwarancję. mozecie podac namiary na ten pasek i napinacz w jakims sklepie? niałatwo znalezc czesci zamienne do tego auta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest md110 Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 według mnie serwis autoryzowany jest wyłącznie dla tych co nie liczą się z kasą i czasem naprawy. Gdybym kupił nowy samochód zrezygnowałbym z napraw w autoryzowanych serwisach natychmiast. Pieprz.. gwarancję. mozecie podac namiary na ten pasek i napinacz w jakims sklepie? niałatwo znalezc czesci zamienne do tego auta Pasek klinowy, wielorowkowy kupisz w iparts (www.iparts.pl) Dla Tiidy 1,6 w wersji hatchback (z września 2007)z klimatyzacją - pasek Gates 7PK1140 w cenie 61 zł. Dla Tiidy bez klimatyzacji musisz poszukać w katalogu na stronie internetowej iparts. Napinacza nie trzeba wymieniać. Wystarczy fachowo naciągnąć pasek. Pamiętaj,że musi się on ułożyć,(poczekaj 2 tygodnie) jak jest wymieniony na nowy. Jak będziesz wymieniał w warsztacie to zaznacz,że w przypadku piszczenia, przyjedziesz na ponowną regulację naciągu. Napinacz w Tidzie jest schowany, tak, że nawet bystremu mechanikowi, który wcześniej tego nie robił, zajęło jego zlokalizowanie około 1 godziny. To jest napinacz mechaniczny, szyna + śruba ustalająca. Zarezerwuj sobie minimum 2 godziny na tą wymianę, chyba, że trafisz na mechanika, który wie gdzie jest napinacz w Tidzie, bo wcześniej już wymieniał pasek w tym modelu Nissana.Koszt robocizny ustala warsztat, jeżeli, wiedzą o co chodzi to, chcą więcej za wymianę, jeżeli nie wiedzą, to biorą mniej, a na tym korzysta Klient. Pozdrawiam. MD110 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.