DanielZ Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Na cały rok polecam taki wzór sprawdzone na śniegu o głębokości około 40cm - rewelacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akara Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Akara, jaki teren masz na myśli, utwardzony? Nie taki "dżemowaty" czyli błoto, lużny piach, żwir itp. Na dodatek wlokę za sobą przyczepę z łodzią co daje dodatkowo 1,5t. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 (edytowane) Użytkuje ktoś nalewki?? Jak rozmiar?? Bardziej zależy mi na wyskości niż na szerokości. W tej chwili mam 255/65 r16. Wolałbym węższe bo na tych wszystkie koleiny wybiera. Edytowane 9 Listopada 2012 przez krzys1001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Mierzyłem te BFG AT... cóż 14mm to na pewno miejscami wychodziło mi nawet ciut więcej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Używam na razie w teren 31x10,5 Malatesta kaiman wzór bieżnika simex rok czasu kola ciezkie jak cholera na reduktorze przy gazie pod strome podjazdy leci któraś z końcówek drążka kierowniczego albo wspornik po wyeliminowaniu słabych punktów opony sprawują się dobrze w ciężkim terenie. Jedna jak bym miel kupowac jeszcze raz to wolałbym dopłacić i wziąć normalne opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 JA mam glob gumy simexowate i i eż jak bym kupował to nowe a nieregenerowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat125 Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Od tygodnia męczę Turbo Insa Sahara 235/75/16. Są to włoskie opony bieżnikowane MT. Tam gdzie do tej pory jeździłem z dołączonym przodem, teraz spokojnie na samym tyle, no i w koleinach w błocie wreszcie jest jakaś możliwość inna niż jechania jak po torach. Opony są ciężkie, wywazyć się coś tam dały, trzeba też pamiętać o niższym ciśnieniu (przy 2.0 plomby wypadają z zębów). Auto więcej pali i wolniej jeździ ale w terenie super, tj. z małymi uwagami, teraz wychodzą inne ułomności np plastikowy zderzak przedni który się nie nadaje do terenowej jazdy czy brak blokad :-) Niestety każdy zakup nakręca spiralę ... Acha - jak powszechnie wiadomo opony MT nie nadają się na śnieg zajeżdżony, tj tam gdzie małe plaskate auto żony na zimówkach pomyka 80km/h po żwirowej zaśnieżonej drodze ja mam problemy przy 40 do czasu załączenia przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 (edytowane) a ja własnie dałem swoje do cięcia bieżnika 150zł za 4szt, ciekawy jestem jak sie wogóle sprawdza i jak to będzie bo na takim rozmiarze nie jeździłem Edytowane 15 Grudnia 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 łeeee... druciarstwo jak to ma pasować do tej wypieszczonej reszty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 ano ma do testów na razie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 no to masz już wyżej jak wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 bo to ma być "na co dzień" rowki szersze niż oryginalnie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 tak z 8mm, ale wcześniej było tak 1..1,5mm, i głębiej się nie da - miejscami widać ze to max i tkaninę widać trafiłem bardzo tanio cały komplet z felgami, tak tanio że ... teraz jedna na zapas będzie droższa od 4, chciałem na próbę zobaczyć jak moje auto na 31" będzie się zachowywało i nawet na tych łysych trochę pośmigać, jedna była dziurawa zwiozłem do wulkanizatora a ten mnie na mówił na cięcie ityle, nic nie było do stracenia a opony w stanie jak były to tylko do kosza, są foty na stronie, jak dorwę lepsze to te zaniosę żeby wyciął po kostce i będzie pseudo MT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 (edytowane) na tą chwilę mam przemyślenia że warto ... tylko trzeba trochę wcześniej dać do cięcia nie jak są łyse, zabieg kosztuje tyle co ... pół używanej opony zobaczymy co później powiem Edytowane 16 Grudnia 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 jak na razie to z samych opon jestem zadowolony, w porównaniu to at ko 235/75/15 to ten cięty 10r15 dueler na czarnym trzyma się super nawet ma mokrym i śliskim jak teraz mamy, jak hamuje to mam wrażenie ze hamulce za słabe, ciężko je zablokować a AT to od razu się się blokowały, no kwestia też innego rozmiaru, no i typowe objawy jak przy szerszym kapciu bardziej buja w koleinach, zwłaszcza że et też zmiana z 12 na -5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.