Zdz Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 (edytowane) Jeśli nie wjeżdzasz autem na tor,to nie ma potrzeby zmieniać.Ja jeden sezon torowy przejechałem na fabrycznym,drugi na wyczynowym.Różnicy nie odczułem,niemniej jestem jej świadomy. dopisane 14.12. Zrobiło się zimniej i pojawiła się kwestia :dzwonią mi zawory jak jest zimny,jak ciepły chyba mniej,ale muszę się przysłuchać. W związku z tym mam pytanie: kto ma podobny objaw i przy jakim oleju (przede wszystkim chodzi mi o parametry,mniej o producenta) Edytowane 14 Grudnia 2011 przez ZdzPoz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utaszo Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 (edytowane) hmm.. musze odpalić i posłuchać tej pięknej muzyki... Edytowane 15 Grudnia 2011 przez utaszo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 napisze tyle,że Castrol to śmietnik ..majac zegary cisnienia oleju widac przy pałowaniu jak cisnienie pieknie spada- nie pisze tu o zetce z doswiadczenia wiem ze ten olej to przerelamowane badziewie i jego wlasnosci smarujace/czyszczace sa na poziomie lotosu co wiecej tak samo jak reszta marketowych olejów jest rozlewana w Polsce co za tym idzie tak naprawde do konca nie wiadomo co jest w butelce... polecam produkty VALVOLINE/MOTUL/MILLERS OIL sam niestety mam castrola zalanego, ale to zasługa poprzedniego wlasciciela...po zimie wpada VALVO 5w30 mam pytanie czy ktos wymieniał olej w tylnim moscie w ASO?? ile to u nich kosztuje?? co leja?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 cena do przezycia ale nie pamietam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kregon Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 ZdzPoz, A masz oliwy tyle ile sie nalezy? Najczesciej zawory graja przy niedoborze. W poprzednim aucie dolewalem na sluch - nie sprawdzalem zbyt czesto na bagnecie, a zawory bylo slychac duzo wczesniej, niz mrugala kontrolka. Dolewalem 0,5l i zawory milkly na kolejne 4kkm. W 350Z, po odpaleniu na zimno, pierwsze 3 sekundy to kakofonia przeroznych dzwiekow. Ale po 3 sekundzie mija i tylko zachecajaco mruczy z wydechu (i zasysa z wdechu ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 (edytowane) ZdzPoz, A masz oliwy tyle ile sie nalezy? Najczesciej zawory graja przy niedoborze. W poprzednim aucie dolewalem na sluch - nie sprawdzalem zbyt czesto na bagnecie, to jestes ninja bez watpienia zawory stukają bo sa zle ustawione lub poprostu na zimnym silniku zanim olej zacznie odpowiednio smarowac.. jak stan oleju bedzie za duzy poleci katalizator i uszczelniacze.. a kontrolka od oleju mruga zazwyczaj kiedy jest sahara w silniku Edytowane 17 Grudnia 2011 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kregon Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 jak stan oleju bedzie za duzy poleci katalizator i uszczelniacze.. A nie wydmucha przez odme? a kontrolka od oleju mruga zazwyczaj kiedy jest sahara w silniku Oj tam, oj tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej6411 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Zbyt nowe auto i z tego, co pamiętam miało mały przebieg. Moim zdaniem przyczyną może być zbyt gęsty olej 15w50 przy takich temperaturach. Spróbuj coś 5w XX i pewnie stuki ustaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 (edytowane) Poziom oleju jest ok,będę badał temat i poczekam jak się ociepli.Jeśli objaw zniknie to znaczy żeby nie ufać Nissanowi w kwestii wskazań co do lepkości na zimę. Dziękuję za odpowiedzi. Dopisałem dzisiaj: No więc narzekałem: http://forum.nissank...post__p__823179 Okazało się dość szybko że fałszywy alarm: poluźniło się coś w mocowaniu układu wydechowego i tam dzwoni.Zawory ok-czyli Royal Purple w specyfikacji zalecanej przez Nissana,sprawdza się także zimą. A teraz podziękowania: któryś z kolegów gdzieś w swoim wpisie napomknął kiedyś,by sprawdzić pod kątem nieszczelności kolektor wylotowy,jako przyczynę wyskakującego komunikatu "CE"-problem opisałem w poście http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/74928-350z-wyrzucenie-kodu-silnika/page__view__findpost__p__804085 dokładnie opisując wszystkie dotychczasowe próby rozwiązania kłopotu.Przy okazji przeglądu poprosiłem więc o sprawdzenie tej kwestii.Nabyłem też sondę OBD na Allegro tak jak któryś z kolegów (podał nawet linka). Po przeglądzie sam usunąłem komunikat "CE" i do tej pory nie pojawił się ponownie,pomimo już dwóch tygodni jeżdzenia :-) Dwa lata użytkowania,a taka drobnostka-nie wiem nawet co zrobili w serwisie,pewnie ściągnęli i przykręcili na nowo. Jak niewiele brakuje by człowiek był szczęśliwy na Święta Edytowane 29 Grudnia 2011 przez ZdzPoz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 update - po 6k km dolałem około 0,6l Motula Fakt ze było czasem kręcone do 7kRPM a średnie spalanie oscylowało około 19l Może spróbuje tego Purpla - koleżka z forum Infiniti który mieszka w Stanach ma zalać jakoś niedługo i zdać relację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Fajnie, że w końcu doszedłeś do tego co to było i że to nic poważnego Tak przy okazji Udanego Sylwestra wszystkim Uważajcie na fajerwerki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adas38 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 witam , podsumowując , jaki i ile oleju do mostu ? i gdzie jest wlew ?; oraz takie same pytanie tylko odnośnie skrzyni :0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 w moscie masz otwór do napelniania i spustu ja kupiłem własnie valvo HP GL-5 80w-90 LS wchodzi do mostu 1,4l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adas38 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 A mi w serwisie wlali 1.7????? dziwne... a olej silnikowy w sumie mam dwa castrol edge 5w30i edge 5w40 dzis leje 5w40 niby lepsy na temperature Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 pytanie szybkie czy moge zalac olej do szpery nie majac LSd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 (edytowane) Zabawy w "jeszcze lepiej" ciąg dalszy. Wygląda na to że jest coś jeszcze lepszego od Royal Purple: http://www.amsoil.co...front/rd30.aspx (najpierw czytałem opinie na forach,a potem sprawdziłem co mówi o swoich wyrobach producent).Trudno mi wyobrazić sobie coś lepszego po tym co dał mi Royal,ale na to wygląda że można jeszcze wyżej podnieść poprzeczkę. Tak przy okazji: koledzy niektórzy planują zmianę oleju na wiosnę itd. Myślę że właśnie teraz,przy niskich temperaturach jest dobry moment by wypróbować coś lepszego-koszt nie jest aż taki ogromny,a zmiany mogą być bardzo zauważalne,co opisałem na własnym przykładzie przesiadki z oleju na pewno bardzo dobrego na jak się okazało jeszcze lepszy. Edytowane 26 Stycznia 2012 przez ZdzPoz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 ja zastanawiam sie nad millersem lub valvoline i nie wiem czy 5w30 czy cos innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utaszo Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 ja zamierzam zalać 5W30 i pewnie będzie to Motul V300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 ja zamierzam zalać 5W30 i pewnie będzie to Motul V300 gdzies czytałem na my350.com, ze cos nie polecaja v300..ale nie wczytywałem sie w szczegóły jeszcze patrzyłem na Royal Purple ale za 1l. racingowego wołaja blisko 100zl, więc trochę mnie zniechęca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Wlej normalnego,będziesz zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Strider,tutaj opisałem: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60161-350z-wymiana-oleju/page__view__findpost__p__820615 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Szarpania były na 5W30 castrola i na Motulu 15W50 którego się trzymałem przez zaufanie co do ochrony przy intensywnym stylu jazdy.Nie sądziłem że jakiś olej zlikwiduje problem,uznałem że to normalne że tak się dzieje....A jednak dało się. Tutaj test Royala: Są też testy gdzie konkurencja jest wymieniona z nazwy i jest jej sporo. http://www.royalpurple.waw.pl/index.php/2010/12/08/test-olejow/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 jakby testy byly robione przez niezalezne firmy to ok... zbieram wszystkie płyny i mam juz: - sprzęgło i hamulce: motul rbf 660 dot 4 - dyfer: valvoline 80w-90 gl-5 LS zamierzam kupic: - skrzynia biegów: mam 2 typy valvo durablend gl-4 75w90 i motul gear 300 75w90 no i wlasnie on jest GL-4/5 a czytałem ze GL-5 jest niewskazane jeszcze jest redline/royal ale ceny chore -silnik 5w50 VR1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Mam w skrzyni zalanego właśnie tego Motula i wszysko jest w porządku,przed wymianą konsultowałem w ASO i jeśli jest 4/5,to Nissan dopuszcza. Ten test oleju był robiony przez Royala,ale mają się czym chwalić-zresztą kto by nie robił-widać wszystko,parametry,powtarzalność i miarodajność testu.Mi ten olej pomógł na pracę silnika przy rozgrzewaniu,i więcej dowodów nie potrzebuję . Do skrzyni na Twoim miejscu wlał bym Royala,bo tam na długo starczy,możliwe że niebawem sam tak zrobię.Na razie felgi 20" odebrałem dziś od renowacji (piaskowanie,prostowanie,malowanie szary metalic połysk/czarne obręcze) a czekają: kolektory wydechowe sportowe,cat back i "Y"pipe, tarcze przód Project Mu i klocki tej firmy (lub ewentualnie tarcze DBA,bo trudno dostać na razie P.M.) sprzęgło Stage 1,oraz Final Gear, i sportowy Royal XPR 5w30,opony jakieś na tor na tył...no i opłacić GT Polonia z 4000 pln + paliwo....To chyba wszystko...coś pominąłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 -silnik 5w50 VR1 jeżdżę na nim od 1,5 roku i jestem bardzo zadowolona. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.