velociraptor Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Cześć Czy można podłączyć centralny zamek , żeby pod pilot z alarmu ?? Bo alarm wyłączam z pilota , a potem musze kluczykować i strasznie to jest uciążliwe , siła przyzwyczajenia po prostu w poprzednim aucie miałem all in one Sławek . P.S. Da się to zrobić DIY ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Ja też mam z tym problem i niewiem jak z tego wybrnąć. Może ktoś z was słyszał lub widział centralny fabryczny i nowy alarm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristobal Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Centralny zamek można podłączyć pod alarm. Jeżeli macie alarm Avital (który był często stosowany w Nissanach), to mam instrukcję serwisową i mogę poszukać czy jest tam jakiś schemat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Ja też mam z tym problem i niewiem jak z tego wybrnąć. Może ktoś z was słyszał lub widział centralny fabryczny i nowy alarm Ja tak mam. Podłączony c.z. do autoalarmu :-) Mój autoalarm to Scorpion 2000, mam jednego pilota do autoalarmu. Da się :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 3 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 to mam instrukcję serwisową i mogę poszukać czy jest tam jakiś schemat. Jeśli mógłbyś byłbym wdzięczny .. Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 witam ja mam centralny ,,,zwykły""" na kluczyk i do tego podłączony moduł alarmu który steruje zamkiem no i alarmem. . można do centralnego( stary pneumatyk) i nowszego elektrycznego podłączyć alarm ze sterownikiem na pilota. pozdr( elektryk może) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Witam, Da się tak zrobić. Jak kupiłem swoją Primerę to miałem sterowanie centralnym zamkiem z pilota fabrycznego. Niestety jeden z pilotów nie działał a drugi kiepsko. Jako, że autko nie było wyposażone w autoalarm to założyłem go i teraz mam jednego pilota sterującego alarmem i centralnym zamkiem. U mnie zrobił to elektryk - ja się kompletnie na tym nie znam. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darecki Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Ja mam orginalnie immobilizer z czymś tam + centralny zamek, działa wszystko z pilota. Ostatnio padło i autko w serwisie, jutro odbieram, podobno już wszystko oki. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 jakiż to serwis, co nie popsuje a umie naprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 4 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 kurczę a jak to stwierdzić jaki mam alarm , wiem tyle że fabryczny / lub założony w salonie , kwitów nie mam. W środku , w komorze silnika jedynie widzę syrenę w kształcie walca, ze stacyjką (jak w starych PC`tach do blokady klawiatury) z naklejoną entuzjastyczną naklejką "OK" która nastroiła mnie bardzo pozytywnie Kable znikają w szczelinie prowadzącej do wnętrza pojazdu. Śledztwo stanęło w martwym punkcie .. Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Witam, Wejdź na stronkę http://www.club-nissan.ru/cars/vin/ i tam podaj VIN. Znalazłem to na forum. Wyświetla Ci wtedy całą fabryczną konfigurację auta. U mnie się zgodziło z tym co kupiłem - sterowanie centralnym zamkiem + anti hijack. Nie było słowa o autoalarmie. Jeżeli tam będziejsz miał w sekcji Description napisane coś o autoalarmie to myślę, że możesz być wtedy na 100% pewien, że miałeś firmowy Nissana. Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 4 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 ***5* ANTI-LOCK BRAKES **5** FR POWER WINDOWS *7*** 4 SPEAKERS 2**** DRIVERS AIRBAG czyli nie firmowy ale założony w salonie , czy u nas zawsze coś musza przekombinować .. Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristobal Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 to mam instrukcję serwisową i mogę poszukać czy jest tam jakiś schemat. Jeśli mógłbyś byłbym wdzięczny .. Sławek Podaj adres @ to podeślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yans Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 to mam instrukcję serwisową i mogę poszukać czy jest tam jakiś schemat. Jeśli mógłbyś byłbym wdzięczny .. Sławek Podaj adres @ to podeślę. Witaj Kristobal Jeśli to jeszcze aktualne, to czy mógłbyś przesłać mi tę instrukcję do Avitala? Czasami trio "alarm+centralny+immobilizer" w mojej Primerce zachowuje się dziwnie – w zależności co i w jakiej kolejności ponaciskam w pilocie... :wink: Z góry dziękuję Pozdrawiam yans Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snakeee Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Spokojnie da sie to zrobic, tylko trzeba sprawdzic czy centralny jest sterowany "+" czy "-" Jako ze masz juz zalozony alarm moze byc pewien problem (wlasciwej polaryzacji setrowania) i byc moze dlatego alarm nie seruje centralnym, ale wszystko jest do zrobienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristobal Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Jeśli to jeszcze aktualne, to czy mógłbyś przesłać mi tę instrukcję do Avitala? Poszło na e-mail. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzych Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Sam ostatnio zakładałem autoalarm Slilicon ASR i podłączyłem go do centralnego zamka. Działa bez problemu - zamyka i otwiera zamek drzwi, nawet otwiera go po wyłączeniu zapłonu. Miał także sam zamykać, ale muszę wpiąć się w inne miejsce, bo trzeba inaczej zamykać zamek jesli jest kluczyk w stacyjce (działa zabezpieczenie i nie zamyka mi zamka po włączeniu zapłonu). Sterowanie zamka mam u siebie masą - czyli na przewodach od centralnego jest +12V i podanie impulsu masy zamyka/otwiera zamek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yans Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Jeśli to jeszcze aktualne, to czy mógłbyś przesłać mi tę instrukcję do Avitala? Poszło na e-mail. Dzięki wielkie, ale niestety mam inny alarm... Po długim przeglądaniu, czytaniu i testowaniu instrukcji ze strony Avitala, doszedłem do wniosku, że mam wersję Diablo 2 :twisted: i teraz testuję swój alarm w oparciu o tę instrukcję... Jeszcze raz dziękuję! Pozdrawiam yans Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dewiant23 Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Da się podpiąć centralny do alarmu bez problemu, trzeba tylko kawałek woltomierza i zdiagnozować na sterowniku centralnego gdzie przy zamknięciu a gdzie przy otwarciu pojawia się masa, potem tylko podpiąć wyjścia z cetralki alarmowej do tych przewodow i po sprawie, podałbym kolory przewodów i zdjęcia gdzie podłączyć ale mrozy za duże a garażu brak.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristobal Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 mam wersję Diablo 2 :twisted: Wysłałem Ci na maila instrukcję obsługi Diablo 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yans Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 mam wersję Diablo 2 :twisted: Wysłałem Ci na maila instrukcję obsługi Diablo 2 Dzięki Wielkie! Pozdrawiam yans Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 ja mam oryginal nats i alarm i zamek z pilota jednym przyciskiem.i do tego mam 2 piloty dzialajace 100%.tylko przy zmianie baterii sie rozkodowuje i trzeba samemu kodowac przy pomocy drugiego pilota i zaplonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kasiakropka Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Cześć mam na imię Kasia i kupiłam nissana primere P11 1.6 16v.Mam pytanie związane z alarmem i centralnym zamkiem.Dlaczego jeśli zamykam auto za pomocą pilota to kierunkowskazy mrugają tylko z lewej strony?Czy to jest OK? : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Cześć kasiakropka Jak rzeczywiście się alarm załącza to jest OK - sterownik został podłączony do "automatu" kierunkowskazów (do lewego obwodu), zamiast do awaryjnych lub niezwarte kabelki w centralce od obwodów kierunkowskazów ooo kolega poniżej już zdążył to napisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ledek Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Cześć mam na imię Kasia i kupiłam nissana primere P11 1.6 16v.Mam pytanie związane z alarmem i centralnym zamkiem.Dlaczego jeśli zamykam auto za pomocą pilota to kierunkowskazy mrugają tylko z lewej strony?Czy to jest OK? : hej kasiu jeżeli alarm ma 2 oddzielne przewody na kierunki prawy i lewy to pewnie z jednym coś sie stało albo może być nie podlaczony ale to nie wltywa na dzialanie alarmu wiec jezeli to ci nie przeszkadza to mozesz nic z tym nie robic pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.