Gość iekr Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Witam Mam taki problem, że mój sunny ma za wysokie obroty na biegu jałowym ok. 1300-1500 obr/min.. Dopiero jak się zatrzymam to obroty spadną do normalnych ok 800/900. I tak w kółko. Jak się dojeżdża na luzie do świateł są 1300-1500 aż się nie zatrzymam i wtedy się normują. Wie ktoś może co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 nie jestem pewien ale chyba tak powinno byc ...u mnie tez jest podobnie choc nie mam obrotka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rosomak1983 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 to normalka kolego. Tak ma byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 to normalka kolego. Tak ma byc niesądze aby to bylo normalne.U mnie tak niema.Ja bym sprawdził silnik krokowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MICHOO Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Podwyższone obroty powinny utrzymywać się po przegazowaniu przez kilka sekund (ok 2-5) jest to czas jaki układ automatycznej regulacji potrzebuje na ustabilizowanie obrotów i dobór odpowiednich parametrów biegu jałowego. Jeśli jednak czas ten jest dużo dłuższy lub utrzymuje się cały czas to nie jest to normalne. Czy na postoju czy też w ruch gdy przełączysz na luz zachowanie powinno być identyczne. No chyba że masz zmieniony układ dolotowy i występuje u ciebie tzw doładowanie dynamiczne wówczas mogą się dziać różne cuda Polecam sprawdzenie silniczka krokowego, a jeśli to nie pomoże to spróbuj podmienić przepływomierz od jakiegoś sprawnego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iekr Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Też właśnie mi się wydawało, że to nie jest normalne bo po trasie przykładowo 120 km non stop czasami się zawiesi i ma obroty 1500. Można coś samemu z tym silnikiem krokowym pogrzebać? czy to są już jakieś większe komplikacje? i gdzie się on w ogóle znajduje :] ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 silnik krokowy jest blisko przeplywki ...w przepustnicy ...musisz 4 sruby na imbus odkrecic i odlaczyc wtyczke od niego ...czasem daje cos jego umycie ...gdizes na forum napewno znajdziesz zdjecie gdzie to jest dokladnie ...wyjecie i umycie to na maska godzina pracy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Przecież on ma gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iekr Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 skąd wiesz że gaźnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 jaki gaźnik ludzie!!!!! to jest wtrysk. zanim przeczyscisz krokowy i przepustnice i przeplywke przy okazji rusz sruba od regulacji obrotów. na wylaczonych swiatlach ustaw 750 obr/min. jesli to nie pomoze czysc te rzeczy co napisalem wczesniej. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 (edytowane) skąd wiesz że gaźnik? Ale masz gaźnik czy wtrysk w końcu? I czemu kolega wyżej twierdzi, że wtrysk? Edytowane 20 Listopada 2009 przez wronek89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MICHOO Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Jaką masz obudowę filtra powietrza okrągłą czy prostokątną?? jak prostokątna to masz wielopunkt ale 94 to już przeważnie wielopunkty wychodziły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kejk Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Z tego co obmacałem, nie da się wykręcić krokowca bez wykręcenia przepustnicy. Kombinowałem już skrócone śrubokręty itp., poległem. Czy wykręcając przepustnicę mogą nas spotkać jakieś niespodzianki? Uszczelka, jakieś cięgno, wężyk z jakimś płynem, wyskakująca sprężynka itp.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iekr Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Silnik ma wielopunktowy wtrysk. GA14DE. a w którym miejscu jest ta śruba od ustawienia obrotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 z lewej strony jak staniesz twarza do silnika pod puszka filtra na przepustnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iekr Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 a zaraz obok tzn. się pod przepustnicą jest ten silnik krokowy? wpięta tam jest taka brązowa złączka a w przepustnice fioletowa tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.