Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

N14 1,4 16V wyższe obroty


Gość iekr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam taki problem, że mój sunny ma za wysokie obroty na biegu jałowym ok. 1300-1500 obr/min.. Dopiero jak się zatrzymam to obroty spadną do normalnych ok 800/900. I tak w kółko. Jak się dojeżdża na luzie do świateł są 1300-1500 aż się nie zatrzymam i wtedy się normują. Wie ktoś może co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podwyższone obroty powinny utrzymywać się po przegazowaniu przez kilka sekund (ok 2-5) jest to czas jaki układ automatycznej regulacji potrzebuje na ustabilizowanie obrotów i dobór odpowiednich parametrów biegu jałowego. Jeśli jednak czas ten jest dużo dłuższy lub utrzymuje się cały czas to nie jest to normalne. Czy na postoju czy też w ruch gdy przełączysz na luz zachowanie powinno być identyczne. No chyba że masz zmieniony układ dolotowy i występuje u ciebie tzw doładowanie dynamiczne wówczas mogą się dziać różne cuda Polecam sprawdzenie silniczka krokowego, a jeśli to nie pomoże to spróbuj podmienić przepływomierz od jakiegoś sprawnego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też właśnie mi się wydawało, że to nie jest normalne bo po trasie przykładowo 120 km non stop czasami się zawiesi i ma obroty 1500. Można coś samemu z tym silnikiem krokowym pogrzebać? czy to są już jakieś większe komplikacje? i gdzie się on w ogóle znajduje :] ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik krokowy jest blisko przeplywki ...w przepustnicy ...musisz 4 sruby na imbus odkrecic i odlaczyc wtyczke od niego ...czasem daje cos jego umycie ...gdizes na forum napewno znajdziesz zdjecie gdzie to jest dokladnie ...wyjecie i umycie to na maska godzina pracy ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki gaźnik ludzie!!!!! to jest wtrysk. zanim przeczyscisz krokowy i przepustnice i przeplywke przy okazji rusz sruba od regulacji obrotów. na wylaczonych swiatlach ustaw 750 obr/min. jesli to nie pomoze czysc te rzeczy co napisalem wczesniej. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skąd wiesz że gaźnik?

 

Ale masz gaźnik czy wtrysk w końcu? I czemu kolega wyżej twierdzi, że wtrysk?

Edytowane przez wronek89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co obmacałem, nie da się wykręcić krokowca bez wykręcenia przepustnicy. Kombinowałem już skrócone śrubokręty itp., poległem. Czy wykręcając przepustnicę mogą nas spotkać jakieś niespodzianki? Uszczelka, jakieś cięgno, wężyk z jakimś płynem, wyskakująca sprężynka itp.? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...