Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

N14 Problem


Gość rafik-75
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witamp

Proszę o pomoc

Niby nowy (stały czytelnik po formacie zapomniałem hasła ),ale do tematu

Silnik pracuje na or 200-500 ,kopci jak lokomotywa i paliwo ssie jak smok ,silnik 1.6 16v 90 KM bez gazu Dodam że wymieniłem sonde i nic. Czasami na chwilę wskakuje poprawna praca np 0,5 km lub w domu na postoju 5 min czy zimny lub ciepły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam najprawdopodobniej masz uszkodzony przepływomierz powietrza, jesli masz na wtrysku!!

 

 

Witam

Dzięki za porady

Problem usunięty - wymieniona przepławka i słoneczko śmiga jak przedtem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

podepne sie pod ten temat, zeby nie zakladac nowego, a problem dotyczy N14 '95...

dzis rano nie moglem odpalic auta... krecil normalnie... ale nie mogl zaskoczyc. Trwalo to jakies 20min, az w koncu sie udalo.

Akumulator mam nowy, swiece wymieniane w sierpniu (nie bylo wilgoci), na kablach zasilajacych lekkie pekniecia gumy...

co moglo byc przyczyna tej "niespodzianki"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz ten fajny fabryczny pseudo-immobiliser? Mi kiedyś unieruchomil samochód na dwa dni a potem jakby nigdy nic odpalił..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz ten fajny fabryczny pseudo-immobiliser? Mi kiedyś unieruchomil samochód na dwa dni a potem jakby nigdy nic odpalił..

 

Chodzi o NATS'a?

 

Macie NATSA 1 czy 2?

 

Na jakimś angielskim forum jest jak obejść NATSA 1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noo chetnie bym sie tego pozbyl, ale... az tak genialny nie jestem, zeby widziec co jak i z czym :-) ale moze znajdzie sie jakis magik w szczecinie, ktory dalby rade :-)

a poza tym, mam nadzieje, ze juz wiecej niespodzianek, jak ta dzis, miec nie bede... :-)

swoja droga, czy mozliwe, zeby to "nieodpalanie" bylo wina kabli zasilajacych, na ktorych sa lekkie pekniecia izolacji (mogly zlapac wilgoc?)??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to możliwe. Najlepiej sprawdzić przewody w wilgotny dzień w bardzo ciemnym miejscu. odpalasz silnik i patrzysz czy nie masz choinki pod maską jak gdzieści przebijają to d*pa, przewody do wymiany. Ja kiedyś przez takie zaniedbanie wykończyłem akumulator ale na szczęście nie w moim aucie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...