Gość qba99 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Witam, posiadam Patrola 3.0 Di z 2001 roku, ostatnio stracił moc, po wizycie w serwisie nissana stwierdzono że przepływomierz umarł, kupiłem nowy i pojechałem na hamownie, ( z ciekawości ) na starej przepływce wypluło 103 konie,po założeniu nowej 117 koni, i tu moje pytanie gdzie reszta?? Pomocy!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Zanim kupiłeś trzeba było ze starej przepływki odpiąć kabel i zobaczyć jaka jest reakcja Powodów utraty mocy może być milion .... - filtr paliwa - filtr powietrza - pompa - turbina - itp Jak jeździ samochodzik , jakieś niepokojące objawy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qba99 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 filtry nowe, turbo po regeneracji, objawów jako takich brak, tak się zastanawiam może po regeneracji turbiny gostek skręcił za mocno zawór i za słabo pompuje??, jakie powinno być ciśnienie doładowania turbiny?? jutro sprawdzę ile pompuje... turbina sprawdzona 0.8 bara na postoju czyli dobrze (chyba), pozostaje dobry mechanior bo pomysłów brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Balugas Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 filtry nowe, turbo po regeneracji, objawów jako takich brak, tak się zastanawiam może po regeneracji turbiny gostek skręcił za mocno zawór i za słabo pompuje??, jakie powinno być ciśnienie doładowania turbiny?? jutro sprawdzę ile pompuje... turbina sprawdzona 0.8 bara na postoju czyli dobrze (chyba), pozostaje dobry mechanior bo pomysłów brak kolego ciśnienia doladowania nie sprawdza sie na postoju tylko np 3-4 bieg i gaz do końca i wtedy bedziesz miec prawidłowe wartości:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qba99 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 kolego ciśnienia doladowania nie sprawdza sie na postoju tylko np 3-4 bieg i gaz do końca i wtedy bedziesz miec prawidłowe wartości:) przyrząd miał za krótką rurkę i tylko ma postoju można było sprawdzić czy nieszczelny intercooler może zabrać tyle koniów?? po sprawdzeniu szczelności okazało się że sito... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość valdi-chlodnice Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Witam w pierwszym poście kolega umieścił zdjęcie intercoolera w naszym wykonaniu. Nasze 15 letnie doświadczenia w zakresie naprawy chłodnic. Oferujemy Państwu wymiane rdzenia ponieważ: Wadą fabryczną intercoolerów w PATROLU jest to, że znajduję się on na silniku. Drgania silnika powodują trwałe uszkodzenie intercollera, które nie nadaje się do naprawy. Dlatego też oferujemy państwu wymianę rdzenia na nowy wzmacniany rdzeń. W ten sposób likwidowana jest przez nas wada fabryczna. Gwarantujemy, że taki intercooler wytrzyma wiele lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 a po co ci te konie ? lepiej nie szukaj silnik na będzie wywotniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.