Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Gdzie jest moje 40 koni??


Gość qba99

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam Patrola 3.0 Di z 2001 roku, ostatnio stracił moc, po wizycie w serwisie nissana stwierdzono że przepływomierz umarł, kupiłem nowy i pojechałem na hamownie, ( z ciekawości ) na starej przepływce wypluło 103 konie,po założeniu nowej 117 koni, i tu moje pytanie gdzie reszta?? Pomocy!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim kupiłeś trzeba było ze starej przepływki odpiąć kabel i zobaczyć jaka jest reakcja :whistle:

Powodów utraty mocy może być milion ....

- filtr paliwa

- filtr powietrza

- pompa

- turbina

- itp

 

Jak jeździ samochodzik , jakieś niepokojące objawy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtry nowe, turbo po regeneracji, objawów jako takich brak, tak się zastanawiam może po regeneracji turbiny gostek skręcił za mocno zawór i za słabo pompuje??, jakie powinno być ciśnienie doładowania turbiny?? jutro sprawdzę ile pompuje...

 

turbina sprawdzona 0.8 bara na postoju czyli dobrze (chyba), pozostaje dobry mechanior bo pomysłów brak :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtry nowe, turbo po regeneracji, objawów jako takich brak, tak się zastanawiam może po regeneracji turbiny gostek skręcił za mocno zawór i za słabo pompuje??, jakie powinno być ciśnienie doładowania turbiny?? jutro sprawdzę ile pompuje...

 

turbina sprawdzona 0.8 bara na postoju czyli dobrze (chyba), pozostaje dobry mechanior bo pomysłów brak :blink:

 

 

kolego ciśnienia doladowania nie sprawdza sie na postoju tylko np 3-4 bieg i gaz do końca i wtedy bedziesz miec prawidłowe wartości:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ciśnienia doladowania nie sprawdza sie na postoju tylko np 3-4 bieg i gaz do końca i wtedy bedziesz miec prawidłowe wartości:)

przyrząd miał za krótką rurkę i tylko ma postoju można było sprawdzić

 

czy nieszczelny intercooler może zabrać tyle koniów?? po sprawdzeniu szczelności okazało się że sito...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Gość valdi-chlodnice

Witam w pierwszym poście kolega umieścił zdjęcie intercoolera w naszym wykonaniu. Nasze 15 letnie doświadczenia w zakresie naprawy chłodnic. Oferujemy Państwu wymiane rdzenia ponieważ:

 

Wadą fabryczną intercoolerów w PATROLU jest to, że znajduję się on na silniku. Drgania silnika powodują trwałe uszkodzenie intercollera,

które nie nadaje się do naprawy. Dlatego też oferujemy państwu wymianę rdzenia na nowy wzmacniany rdzeń. W ten sposób likwidowana jest przez nas wada fabryczna. Gwarantujemy, że taki intercooler wytrzyma wiele lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co ci te konie ?

lepiej nie szukaj

silnik na będzie wywotniejszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...