Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10] Zawieszenie


Gość rav020
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

P10, hatchback, 2.0 benzyna, 1990

Hej, czy ktos potrafi mi wytlumaczyc dlaczego mam takie kiepskie zawieszenie?!

Wymienilem juz z przodu: amorki(Tokico), sworznie i tuleje(wachacza), wachacze gorne, drązki kierownicze, pomijam klocki i tarcze bo to nie zawiecha, ale i tak nie hamuje (serwo nowe). Zaczynam miec dosc, trace pieniadze a przyjemnosci z jazdy nie mam. Primera dobija kazdą nierównosc jak taczka z kamieniami! Do wymiany mam koncowki stabilizatora, ale przeciez to nie wplywa na amortyzacje tylko na trzymanie kol na zakrecie.

Nie wymienialem tylko sprezyn, czy to one za wszystko odpowiadaja??

Prosze pomozcie, jezdzi mi sie tym autem za***iscie ale nie ma duzych efektow po wymianie tylu rzeczy.

Edytowane przez rav020
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawde odrozniam sztywnosc zawieszenia. Tak jak jest u mnie nie powinno byc, ludzie nie moga latac pod sufit, szczegolnie ze auto ma zawieszenie wielowachaczowe.

Nic, bede jeszcze szukal dalej przyczyny...znajde ja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale macie tyłki wrażliwe :P pomimo tego ze primerki twarde sa od samego początku ja mam założone Eibach'y i nie wyobrażam sobie innej zawiechy w mojej nysce wiadomo jak się w koleiny wjedzie to już gorzej ale i tak lepiej czuje się drogę na szerokiej oponie + sztywne zawieszenie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donn_primerra

tak było od kąd kupiłeś primere??? podejrzewam ze jest wszystko dobrze.. po prostu zawieszenie nie trafiło w twój gust...ja tez jak kupiłem swoją pierwszą pomyślałem ze jest po jakims wiejskim tuningu... teraz przyzwyczaiłem sie sie do sztywnosci mam pewnośc na zakrętach w koleinach wiem ze auto nie zachowa sie dziwnie... coś za coś.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie masz kola?? Super wyj**ane w kosmos kute chromy 17" 225/40 (poniosła mnie fantazja) to się nic nie dziw, że jedziesz jak na "tragocu". :) Mi się udało wcisnąć do swojej Primadonny Dunlopy 175/80R14 bez żadnych zabiegów (obcinanie rantów) i jade jak poduszkowcem. A pozatym nasze drogi pozostawiają wiele do życzenia i długoooo jeszcze tak bedzię, więc szkoda sobie psuć krwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy ze masz niskie opony np 195/50 (55)/ 15. a jesli masz np 14 cali to mozesz miec stare opony guma sparciala i jest twarda tez bedzie dobijac. u ojca mojego w sunnym tak bylo. kupil nowe opony i nie to auto ! od razu wiekszy komfort

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P10, hatchback, 2.0 benzyna, 1990

Hej, czy ktos potrafi mi wytlumaczyc dlaczego mam takie kiepskie zawieszenie?!

Wymienilem juz z przodu: amorki(Tokico), sworznie i tuleje(wachacza), wachacze gorne, drązki kierownicze, pomijam klocki i tarcze bo to nie zawiecha, ale i tak nie hamuje (serwo nowe). Zaczynam miec dosc, trace pieniadze a przyjemnosci z jazdy nie mam. Primera dobija kazdą nierównosc jak taczka z kamieniami! Do wymiany mam koncowki stabilizatora, ale przeciez to nie wplywa na amortyzacje tylko na trzymanie kol na zakrecie.

Nie wymienialem tylko sprezyn, czy to one za wszystko odpowiadaja??

Prosze pomozcie, jezdzi mi sie tym autem za***iscie ale nie ma duzych efektow po wymianie tylu rzeczy.

 

 

tak jak kloledzy pisali wcześniej może sprężynki,

powiem tak , primera jest droga w częściach , ale warto :)

mi zostały jeszcze tylko przednie amorki i górne wachacze i mam zawieche nową :)

tył już cały nowy :) komfort jazdy ze zrobionym tylko tyłem jest cudowny:d

nie zamienie tego auta na żadne inne :D

tylko teraz pytanie czy jak to wszysko zrobie czy te 90 km nie będzie mało :D

pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prosta i głupia rzecz - sprawdź ciśnienie w oponach. Przepompowane koła nie sprawia wprawdzie że latasz pod sufit ale wpływa wyraźnie na komfort jazdy. Możesz ustawić na minimum i sprawdź czy jest lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rychuo@wp.pl

Nie przejmuj się, ja so swojej Primery przyzwyczaiłem sie po 6 miesiącach. W pewnym momencie chciałem ją spalić:) Wymieniłem amorki i górne wahacze z przodu i bajka... Ale coś z ABS'em nie tak:( ale sobie pomyslałem, że człowiek pracuje aby wydawać. Im dłużej nią jeżdżę tym bardziej mi się podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym ze ci dobija zawiecha SA winne sprężyny miałem tak z tyłu myślałem ze to amory zmieniłem i nadal to samo było i kupiłem później sprężyny (polecam z nubiry kombi bo pasują do nyski i są o wiele tańsze i i kufer siedzi jak seryjny za komplet dasz coś około 140zl gdzieś już o tym było nawet na forum o tych springach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...