Gość typowy1 Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Witam! Mój patrol GR z 2003 roku od kilku dni cierpi na bardzo irytującą przypadłość, a mianowicie po zaparkowaniu auta i wyłączeniu silnika przepala się bezpiecznik (zawsze ten sam), i nie da się auta uruchomić bez jego wymiany. Zaczyna to coraz bardziej denerwować... Wiecie co może być przyczyną? Dodam, że auto mam od niedawna (kilka miesięcy, od połowy wakacji może) i na początku też się tak kilka razy zdarzyło, później samo ustało. Czy powodem może być to że ostatnio się zakopał po progi? Coś uszkodzone przy wyciąganiu? I przy okazji druga usterka: czasami przestaje działać prawy dolny Stop, rozkręcam, żarówka cała, montuję z powrotem - działa. Za jakiś czas znowu to samo... Będę wdzięczny za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sten Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Spróbuj z mocniejszym bezpiecznikiem.Co do stopu to może żarówka ma "luzy"w oprawce ewentualnie poluzowany jakiś kabel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość typowy1 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Dzięki! Bezpieczniki zawsze takie same daję... Więc nie wiem czemu tak nagle stały się za słabe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sten Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Trudno powiedzieć.Może coś z regulatorem napięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebabp Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 U mnie w Patrolu GR Y61 3d również nie działa prawy stop a żarówka ok jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_a Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 witam ze wsadzeniem wiekszego bezpiecznika nie radze musisz poszukać problemu myśle tak zauważ w jakiej pozycji wybija ci ten bezpiecznik mysle ze prościej bylo by jak bys napisal z czego jest ten bezpiecznik bo pewno jak skrecasz zwiera ci gdzies do obudowy i masz zwarcie podaj wiecej szczegółów co do lamp stop nie zawsze przyczyna musi tkwic w żarówce sprawdz czy nie jest zasniedziała oprawka i czy kable doprowadzajace nie sa przegnite potarmos je troche pewno jakiś sie urwie jeszcze jedno widziałem taki patent do miernika w kształcie bezpiecznika samochodowego wciskasz go i działasz sklep BNS KATOWICE pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUREK MAV Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 miałem podobnie i okazało się ,że światło stopu było podłączone na druciarstwo z gniazdkiem haka i tak powodowało zwrare. Po wymianie okablowania jest ok . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.