Gość Wuja Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Witam! Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że spędziłem już troszkę czasu na lekturze forum Mam w planach zakup Terrano II '95rok z silnikiem benzynowym 2.4, zastanawiam się nad jego zagazowniem. Tutaj pojawia się pytanie - w jaką instalację się "pchać", żeby autko jeździło możliwie jak najlepiej i najtaniej? Słyszałem nieco o instalacjach sekwencyjnych - to prawda że spalanie LPG przy sekwencji jest mniej więcej takie samo jak Pb? Na co powinienem zwrócić uwagę przy oględzinach auta? Jak powinien się zachowywać i jak mogę sprawdzić napęd, czy wszystko z nim ok? Na jakie newralgiczne miejsca zwrócić uwagę? Pozdrawiam, Wuja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zibi4424 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Co do instalacji gazowej w terrano II najodpowiedniejsza jest sekwencja, pomimo, że dość dużo kosztuje, ale zawsze będzie to bardziej ekonomiczne niż benzyna! Spalanie zarówno w trasie jak i terenie kształtuje (lub powinno się kształtować ) na poziomie +10 (13)% benzyny!!! Przejechałem już około 40tyś na gazie i silnik zaczął nieco klekotać i głośniej chodzić, ale jeszcze jest wszystko w normie! Gaz jest paliwem suchym dlatego warto przegonić czasami autko na benzynie! Musisz mieć choć trochę benzyny, żeby pompka paliwa nie mieszała powietrza! Średnie spalanie benzyny w trasie 8,5 - 9,6l, gazu ok 11,5l, teren 12l pb do 15 LPG Pozdrawiam Zibi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigi Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Średnie spalanie benzyny w trasie 8,5 - 9,6l, gazu ok 11,5l, teren 12l pb do 15 LPG kolegia mial t1 z gaziem wiec powiem ze powyzsze dane to dobry zart moj diesel bierze wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość divers Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Witam, jeżdżę od sierpnia tyranem 2 (2,4 94r) z gazem (sekwencyjny) na trasie Zawoja - KRK i na butli 34litry robię około 210-220km - kilka kilometrów przejeżdżanych po odpaleniu silnika na benzynie. Bez szarżowania, obroty około 2-3 tyś, większość trasy oko 90km/h a po zakopiance 110 a z górki trochę więcej . Trasa około 70km w tym jakieś 10-15 w mieście. Inaczej jest przy jeździe po autostradzie i prędkości w granicach 120-140 km/h tankowałem przy wyjeździe z wrocławia i nie dojechałem do gliwic na pełnej butli. pozdr. Witam! Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że spędziłem już troszkę czasu na lekturze forum Mam w planach zakup Terrano II '95rok z silnikiem benzynowym 2.4, zastanawiam się nad jego zagazowniem. Tutaj pojawia się pytanie - w jaką instalację się "pchać", żeby autko jeździło możliwie jak najlepiej i najtaniej? Słyszałem nieco o instalacjach sekwencyjnych - to prawda że spalanie LPG przy sekwencji jest mniej więcej takie samo jak Pb? Na co powinienem zwrócić uwagę przy oględzinach auta? Jak powinien się zachowywać i jak mogę sprawdzić napęd, czy wszystko z nim ok? Na jakie newralgiczne miejsca zwrócić uwagę? Pozdrawiam, Wuja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.