Gość DavEvil Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Witam, jestem nowy na forum i odrazu mam pytanie: Mam zamiar wsadzic SR20DET do mojej p10 na skrzyni z GT. I tu moje pytanko czy bedzie duzo problemow bo wyczytalem ze SR20DE siedzi w GT i wyczytalem ze roznia sie tylko turbina znaczy ze SR20DET ja ma a SR20DE nie i ze roznia sie poduszkami. Prosze o fachowa pomoc. Koszty z grubsza znam i wiem ze nie sa male ale nie o to przeciez w tym chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DavEvil Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 (edytowane) tak z 200sx'a, aha.... szkoda a zapowiadalo sie fajnie hehe .... i to jeszcze moje jest w dodatku 1,6 .......... a co byscie na swepa proponowali ?? czy lepiej odrazu kupic cos innego ?? Edytowane 24 Listopada 2009 przez PrimerkaFun Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 (edytowane) Kup VE i problem z głowy, a frajda....wielka i bez kłopotów z doładowaniem i dużo taniej. Edytowane 24 Listopada 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DavEvil Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Ok to teraz pytanie czy SR20VE seryjnie siedzi w p10 czy tez trzeba swepa robic ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasloo Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Nie zgodzę się z Bomblem, że szkoda kasy na swapa bo idąc dalej jego tokiem rozumowania to wyjdzie, że szkoda kasy na jakikolwiek tuning. Można przecież także powiedzieć, że szkoda kasy na uturbienie samochodu (bo to oczywiście się nie zwróci) a niektórzy to robią. Czasami liczy się przywiązanie do samochodu, sentyment a czasami inne względy. Wydaje mi się, że czym większe wyzwanie (skomplikowanie projektu) tym większa późniejsza satysfakcja jak to wszystko się uda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Tu sie zgadzam z kolegą. Sam przerabaialem swoja Primke 1,6 na GT. Każdy sadził ze to wogole nieoplacalne itp. a to jeszcze nie koniec bo teraz ide z moca w gorę;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DavEvil Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 O właśnie o to mi chodzilo widze ze moi przedmowcy mysla podobnie jak ja konsultowalem sie z mechanikami i mowili ze przy dobrych wiatrach powinienem sie wyrobic w 10 tys. i mam nadzieje ze juz w lecie bede jezdzil p10 z SR20DET i licze na wasze wsparcie w razie problemow. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DavEvil Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 tylko ze oni mowili zeby sciagnac np. z niemiec rozbitego 200sx .... i z niego wszystko przelozyc i dlatego tylko 10 tys, wiem ze zeby to mialo konkretnie rece i nogi to napewno bedzie duzo wiecej kosztowalo ale ja sie kosztami nie przejmuje poprostu bardzo przywiazalem sie do mojego p10 i chcialbym zeby byl na tyle na ile sie da jedyny w swoim rodzaju bo chyba takich jak chce zrobic to jest niewiele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 (edytowane) aLE NIE WLOZYSZ DO pRIMERY Z 200sxA silnika, bo tam jest wzdluznie a w primerze poprzecznie i skrzyni nie dobierzesz Bombel chyba CAPS ci się blokuje:) SR20DET to albo z suny gti-r, avira czyli aut gdzie był montowany poprzecznie. Nawet jak bez skrzyni dostaniesz to primery GT będzie pasować. Jeżeli wystarczy Ci moc w okolicach 200KM to wsadzaj SR20VE jak celujesz w 300+ to SR20DET. Edytowane 25 Listopada 2009 przez tomiw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 chłopaki..primerka fun nie liczy się z kosztami,zna fachowców którzy mu to zrobią to więc w czym problem??niech chłopak działa!ja z miłą chęcią będę śledził jego poczynania o ile opisze je na forum.życze powodzenia i proponuje uszykować dużą kupkę sianka . Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DavEvil Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 ehhh.... jak zwykle lincz ...... ale i tak sprobuje, jak sie nie uda to trudno ale bede walczyl i postepy bede opisywal na forum. zamierzam zaczac przerabiac na wiosne zobaczymy co z tego bedzie, pozdro dla was i nie smiejcie sie poprostu lubie wyzwania (gleboko wierze ze to mnie nie przerosnie ...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 to nie jest lincz..każdy chce Ci dobrze doradzić.jeśli uważasz,że dasz rade to próbuj. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Koszty kosztami ale jak się w czasie rozłoży zakupy i robotę to nie jest ot aż takie duże obciążenie. Wiadomo że najwięcej będzie kosztował silnik w rozsądnym stanie (koniecznie kompa i wiązkę musisz mieć). Jak już będziesz miał podstawę to powoli będzie można ogarniać temat. Do p10 nie widziałem aby ktoś w pl przeszczepiał sr20det(to że nie widziałem nie znaczy ze nie było grane) więc może będziesz pionierem, a takie projekty są najlepsze A i jak będziesz robił zakupy to obowiązkowo heble i zawias ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smeru Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Na temat przeszczepu SR20DET to chyba Spootie najwięcej wie. Obejrzyj jego temat: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/53309-almera-gtir/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Jakby sie dało to Coobcio by milion razy juz to zrobił... Przepraszam a jaki widzisz problem w przeszczepieniu poprzecznego SR20DET? Podłużnie montowanego było by bardzo trudno zgrać ale też nie ma rzeczy nie możliwych. Jak się ktoś uprze to zrobi:) Zmiennymi są czas i pieniądze. Poszukaj po necie o dziwnych swapach jak np BMW z silnikiem 2jz toyoty, 200sx z small blokiem, calbira z 1,9 TDI PD i wiele innych przykładów pokazujących że nie ma rzeczy nie możliwych. Była/Jest przecież almera n16 z silnikiem od GTI-R a tam było go dużo trudniej włożyć niż do p10 bo nie było modelu seryjnego z jakimkolwiek SR20. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 (edytowane) Spootie wsadzal sr20det z gti-r'a a najpierw det z bluebirda. Jak masz seryjnie SR'a to problem jest zaden Edytowane 26 Listopada 2009 przez Onyx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 ja np w mojej zabawce do lasu mam wsadzony silnik od mitsubishi 2.5 D do tego prawie dobrze pasujaca skrzynia redukcyjna od GAZA 69 i dalej skrzynia biegów od mitsu ...troche to wszystko wibruje w czasie jazdy ...ale juz 10 lat tak smiga i daje rade jak sie ma pomysl i mozliwosc to mozna i od malucha wsadzic silnik do tej P10 choc moze troche przesadzilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Jakby kto chciał to mam do sprzedania goły blok z SR20DET z Avenira - idealnie pasuje do P10, do tego kupujesz SR20DET z 200SX i przekladasz, wałk korby tłoki a no i problem z głowicą musisz założyć ze swojej primery bo ta z 200SX nie ma aparatu zapłonowego oraz ma VTC... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DavEvil Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 zobaczymy jak to bedzie, zaczynam na wiosne bo bedzie potezny zastrzyk gotowki i wtedy sie okaze czy podolam temu zadaniu =) hmmm.... fajnie jak by wyszlo .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 a tak z ciekawości do jakiego max ciśnienia doładowania nie trzeba odprężać silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 1 bar to w przypadku silników starszych bez rolkowych dzwigienek bowiem one mają mocniejsze tłoki... Te nowsze slniki to jedyny ich słaby punkt to własnie to że półki miedzy pierścieniami pękają jak się więcej dmuchnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 ojejja ludzie silnik z GTi-R, przerobienie intercoolera, komp+strojenie na skrzyni z GT to nie jest jakiś kosmoprojekt trudniejsze nawet na tym forum były. Zresztą P10DET były nawet Bombel pokazał na allegro stoi, a tym co chcą montować wzdłużny silnik z SX to podziękuj:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ali-En Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Silniki z GTI-R mają lepszą głowicę, ostrzejsze wałki, nie mają VTC, inny napinacz rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 ambitniejszym planem by było uturbienie SR20VE.to byłby dopiero projekt .a jakie efekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 To tak samo jak dołozyc taka głowice do 200sx albo gti-r Jakies tam ploty na miescie chodza na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.