koziro Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 to dopiero będzie zamiatać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 (edytowane) Mazworx wrzuca SR20VE głowy do 200SX z dobrym Efektem + 100KM Tak więc w zdłubanym do blisko 400KM SR20DET zmiana czapy zwiększyła moc do 500KM: Roboty przy tym trochę jest, trzeba przenieść selenoidy od zmiennych faz, no i przerobić układ zapłonowy... Ale efekt wart wiele, więcej momentu w całym zakresie obrotów i na dole i od cholery na górze i kręcić wysoko można bo na mechanice jest łep VE Edytowane 30 Listopada 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ali-En Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 GTI-R też jest na mechanice prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 GTI-R też jest na mechanice prawda? tak, prawda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 GTI-R też jest na mechanice prawda? Tak ale jego głowica ma o blisko 50% mniejsze przepływy w głowicy w porównaniu z tą z SR20VE... Tak więc większej mocy nie da swap takiej głowy jedynie możliwość wysokiego kręcenia silnika bez obawy że wypadnie igrek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 reasumując : pełnią szczęścia w fwd byłoby posiadanie SR20DET + SR20VE.Rozumiem,że graty (pomijam różnice w budowie bloku silnika) takie jak wał,korby,tłoki mogą być zamiennie stosowane w obu tych silnikach?jeżeli tak to chyba i tak lepiej brać z 200sx bo to chyba fabrycznie jest przystosowane pod większe moce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Lepiej graty kute wpakować... Blok RWD różni się od FWD... Tak więcj najlepiej zakuć silnik z 200SX S14 po czym wsadzić czapę z VE no i dokonać trochę przeróbek i przejść na strojenie stand alonem bowiem czujnik położenia wałka trzeba dać z SR20VE 20V i dołrzyć czujnik położenia wału... Ale miks z tego powstaje prze okrotny, moc trzymie wysoko do końca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 ale to nie lepiej odprężyć i zakuć sr20ve i bez gadania na świniaku to wystroić?oczywiście w przypadku fwd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 ale to nie lepiej odprężyć i zakuć sr20ve i bez gadania na świniaku to wystroić?oczywiście w przypadku fwd. Zakuć lepiej albo przynajmniej wsadzić set kor i tłoków z SR20DET i dodatkowo obowiązkowo podfrezować tłoki coby nie było kolizji z zaworami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.