Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

SR20DET w P10 .....


Gość DavEvil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mazworx wrzuca SR20VE głowy do 200SX z dobrym Efektem + 100KM

vvl_38.jpg

 

Tak więc w zdłubanym do blisko 400KM SR20DET zmiana czapy zwiększyła moc do 500KM:

whitey%20vvl.jpg

 

Roboty przy tym trochę jest, trzeba przenieść selenoidy od zmiennych faz, no i przerobić układ zapłonowy...

Ale efekt wart wiele, więcej momentu w całym zakresie obrotów i na dole i od cholery na górze i kręcić wysoko można bo na mechanice jest łep VE :P

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GTI-R też jest na mechanice prawda?

Tak ale jego głowica ma o blisko 50% mniejsze przepływy w głowicy w porównaniu z tą z SR20VE... Tak więc większej mocy nie da swap takiej głowy jedynie możliwość wysokiego kręcenia silnika bez obawy że wypadnie igrek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reasumując : pełnią szczęścia w fwd byłoby posiadanie SR20DET + SR20VE.Rozumiem,że graty (pomijam różnice w budowie bloku silnika) takie jak wał,korby,tłoki mogą być zamiennie stosowane w obu tych silnikach?jeżeli tak to chyba i tak lepiej brać z 200sx bo to chyba fabrycznie jest przystosowane pod większe moce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej graty kute wpakować... Blok RWD różni się od FWD...

Tak więcj najlepiej zakuć silnik z 200SX S14 po czym wsadzić czapę z VE no i dokonać trochę przeróbek i przejść na strojenie stand alonem bowiem czujnik położenia wałka trzeba dać z SR20VE 20V i dołrzyć czujnik położenia wału...

 

Ale miks z tego powstaje prze okrotny, moc trzymie wysoko do końca... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to nie lepiej odprężyć i zakuć sr20ve i bez gadania na świniaku to wystroić?oczywiście w przypadku fwd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to nie lepiej odprężyć i zakuć sr20ve i bez gadania na świniaku to wystroić?oczywiście w przypadku fwd.

Zakuć lepiej albo przynajmniej wsadzić set kor i tłoków z SR20DET i dodatkowo obowiązkowo podfrezować tłoki coby nie było kolizji z zaworami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...