12rael Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 witam przymierzam się do wyciągarki w pickupie, ktoś ma jakieś doświadczenia z montażem, płytami pod wincha, w tym lub d22 ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 witam przymierzam się do wyciągarki w pickupie, ktoś ma jakieś doświadczenia z montażem, płytami pod wincha, w tym lub d22 ? pozdrawiam Ja założyłem oryginalny zderzak UP, http://www.nokaut.pl/oferta/zderzak-skrzynkowy-pod-wyciagarke-z-rurami-ochronnymi-navara-d-22.html z płytą do , tego dorobiłem hak do umocowania przyczepy, żeby wciągać łodzie, ogólnie daje rade,kąt natarcia się sporo zwiększył, i można czasem jakieś niewielkie zarośla staranować bez obawy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 witam przymierzam się do wyciągarki w pickupie, ktoś ma jakieś doświadczenia z montażem, płytami pod wincha, w tym lub d22 ? pozdrawiam Pamiętaj o wymianie drążków skrętnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 (edytowane) jesli jeszcze nie zamontowales wyciagarki to mam plyte od d22 - rezem z rolkami - tak byla zamontowana w moim d22 Edytowane 26 Maja 2010 przez MKmario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12rael Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 już zamontowana, bardzo podobnie zresztą , masz jeszcze jakieś graty po pickupie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caesar Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Ja właśnie zakończyłem montaż mechaniczny Warn XD9000. Ponieważ robiłem to pierwszy raz w swoim nowiutkim NP300 to zajęło mi to sporo czasu, ale za pierwszym razem tak jest. Niestety jeszce nie testowałem tego wszystkiego w terenie. Płytkę zrobiłem z ceownika zimnogiętego 180 x 60 x 5 S235 dług. 73 cm (to dokładnie tyle, żeby leżała na łapach ramy. Przykręciłem śrubkami 4 x 10 mm dajac od spodu spore podkładki, bo w zasadzie te kły ramy to jest strefa zgniotu, są ponacinane i blacha nie jest zbyt twarda. Żeby płytka jak najmniej wystawała przesunąłem do środka 1,5 cm wiatrak klimy (tu trzeba było obciąć dolna nóżkę i zrobic zamiast fikuśnej plastikowej łapki prostą nóżkę z blachy, pod dwie pozostałe nóżki dałem tulejki dystansowe). W zasadzie jestem zadowolony ale muszę przyznać, że rolki wystają nieco dalej niż te na zdjeciu kolegi - moze nie miał klimy i na łapach było więcej miejsca?) W ten weekend będę podłączał elektrykę, docinał jeszcze plastiki i mocował dwa ucha do szarpania i robił z aluminium płytkę ślizgową zamiast tych rolek. Zdejmowanie zderzaka mam już opanowane (10 min). W razie czego służę radą. Jeśli chodzi o dobór wyciągarki to wybrałem maksymalnie lekką i w marę mocną (4300kg), i po zmianie linki stalowej na syntetyk oraz rolek na ślizg jestem pewien, że osiągnę wagę minimalną dla takiej konstrukcji. Mam nadzieję nie zrypać zawieszenia. Dla tej konkretnej wyciągarki można było dać ceownik 170 mm, ale trudno taki zdobyć na rynku zwłaszcza w ilości 75 cm, bo 75 ton to na pewno by huta zrobiła. Można za to kupić na rynku ceowniki aluminiowe z aluminium 7075 - bardzo by to było interesujące rozwiazanie tylko ktoś z kolegów inżynierów musiały dokonać obliczeń co do grubości ścianek - ja się na tym nie znam na tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 moze nie miał klimy i na łapach było więcej miejsca?) mial klime mial - w dodatku winde z kompresorem wiec nie byla mala WARN POWERPLANT 5,4 tony - nie wiem jak chlopaki to upchneli ale tylko jakis czujnik przed chlodnika przenosili wyzej - tu masz fotki z realizacji, moze sie komus przydadza.... http://expedycja.pl/index.php?section=106&sub=16&art=384 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caesar Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 To rzeczywiście dobrzy fachowcy ! Ja kupiłem takiego Warna PowerPlant HD ale po przymiarce stwierdziłem, że sie nie zmieści a przynajmniej nie mam pojęcia jak przerobić konstrukcję nośną zderzaka i obecnie go sprzedaję na allegro. http://www.allegro.pl/item1080612174_warn_powerplant_hd_nowa_okazja.html Trochę też się obawiałem, że bedzie to za ciężkie dla seryjnego zawieszenia. Niestety nie mam kompresora. Montaż xd9000 już zakończyłem - dość dobrze to wyszło, bez żadnej skuchy. Z kawałka AL7050 zrobiłem płytkę ślizgową, nakleiłem znaczek WARNa i trysnąłem nitro bezbarwnym - wygląda zawodowo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 jesli jeszcze nie zamontowales wyciagarki to mam plyte od d22 - rezem z rolkami - tak byla zamontowana w moim d22 Ile chcesz za tą płytę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 a ile chcesz dac - myslalem o 8 stowach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caesar Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Ile chcesz za tą płytę ? Dzięki, ale już po sprawie. W sumie to zrobiłem sobie drugą płytkę nieco cieńszą z Ceownika zimnogiętego 180 x 5mm, a ta pierwsza mi została - bardzo solidna - akurat pod wyciągarke 5400 KG. Jakby ktoś potrzebował to oddam po kosztach. Opis płyty poniżej: Wykonana jest z ceownika gorącowalcowanego 180 mm. konstrukcyjnego dł, 70,5 cm Boczne ścianki ceownika są obcięte do wys. 60 mm. Ścianki boczne dodatkowo są ścięte na rogach tj. w miejscach nie majacych wpływu na sztywność. Płyta jest podfrezowana do jednej płaszczyzny pod łapy wyciągarki - ważne, żeby żeby posadowienie urzadzenia było idealnie płaskie. Wyciągarka była przymierzana do płyty bez przykręcania - pasowanie otworów na rozstaw typowy jak w Warnie - jest OK. Brak otworów do mocowania płyty do ramy - to już zależy od konkretnego modelu samochodu. W podstawie są 4 duże otwory których zadanie jest odprowadzać wodę spod wałka wyciagarki oraz dwa otwory dodatkowe w ściance czołowej na zamontowanie haka. Całość pomalowana Brunoxem Epoxy i 2x szarym szarym podkładem. Płyta jest bardzo sztywna i solidna - akurat pod wyciągarkę o uciagu 5400 kg i może być zamocowana tylko na samych końcach do elementów konstrukcyjnych dowolnego samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12rael Opublikowano 15 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 @Caesar ty masz syntetyka na winchu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.