rafarar Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Wrzuć foki jak ci wyszło. Najlepiej z nocy. Ustaw aparat na stabilnym miejscu oraz samowyzwalacz z opóźnieniem i pstryk. Nie trzymaj aparatu w ręku bo się rozmaże w czasie naświetlania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość selen Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Potrzebne 4 diody t5 Oto efekt. nie jest zbyt powalający bo zegary nie są oświetlone równomiernie... chyba wymienię to na żarówki z niebieskimi kapturkami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 A diody ale kąt 180 stopni a nie punktowe????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość selen Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 http://allegro.pl/zarowka-led-zegary-t5-r5-12v-super-xenon-5-kolorow-i1942410766.html Walcowate typ A . Jakieś sugestie aby to lepiej świeciło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ToMiPlis Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Miałem taki sam problem z wielkością. Kupiłem tylko duże diody białe i gdy okazało się, że nie wejdą to upierniczyłem gniazda i polutowałem do każdej kabelki i powciskałem w otwory zegarów. Na początku efekt był nawet OK, ale po jakimś czasie światło zaczynało być denerwujące. Wskazówki świeciły niemrawo, cyferblat był nie ostry przez nierównomierne oświetlenie. A co najgorsze po kilku tygodniach jedna dioda dostała świra i waliła jak strobo, potem padła następna i je wywaliłem. Teraz mam żarówki w fabrycznym lakierze koloru zielonego i komfort jazdy w nocy jest bez porównania(od roku nie zmieniły barwy a zakładałem, że się szybko wypalą). Można się pobawić w rozłożenie zegarów i polutowanie małych mocnych diodek promieniowo pod cyframi i efekt był by super, ale mi się nie chciało rzeźbić i odpuściłem wymarzony biały kolor zegarów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Nic wskazówek nie widać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha jr Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 i odpuściłem wymarzony biały kolor zegarów U mnie w N15 po lifcie cyfry na zegarach są podświetlane na biało a wskazówki na czerwono, masz inaczej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ToMiPlis Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Oryginalne żarówki były takie dziwne posrebrzone a cyfry maja foliowy filtr i kolor był blado niebieski, chyba pod zegarkiem i przebiegiem były tylko niebieskie gumki. Czysto biały kolor to raczej nie był a chciałem uzyskać efekt jak w nowych autach. W sumie ten filtr który jest pod cyframi zmienia mi kolor zielonych żarówek na trochę ciemniejszy a białe diody też lekko wpadały w błękit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santoryn Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Ja w swojej Almerce '98 właśnie wymieniłem sobie podświetlenie zegarów z białego na zielone:) O ile ktoś jest ciekawy które żarówki służą do podświetlania to są to 3 duże w brązowych oprawkach i jedna mała pod zegarem stanu paliwa. Dla ułatwienia przy każdej z nich sa białe strzałki i kilka japońskich znaczków więc nietrudno zlokalizować. Żaróweczki do złapania w każdym motoryzacyjnym , problem z kolorami ale wtedy starczy luknąc na Alledrogo I tak - duże to T10 ; 3 W , mniejsze to T5 ; 1.2 W , najmniejsze do wskaźników awaryjnych czy halogena tylnego i podgrzewania szyby to T3 ; 0.6 W tyle że te są z dwoma wąsikami. Nie są drogie - kolorowe kosztują od 1 do 3 zeta - w salonie Nissana za tę malutką do awaryjnych zapłaciłem 17 zeta Starczy kupić same banieczki i wyciągnąć z oprawek stare - nowe wchodzą dość luźno ale bez obawy , nie wylecą U mnie były zegary podświetlone na biało mimo iż w oprawkach miałem wsadzone bańki z niebieska gumką - podejrzewam że temperatura i czas tak osłabiły niebieski filtr że przestał spełniać swoją rolę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killer2000 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 (edytowane) ja ostatnio zamontowałem sobie białe zegary z czerwonym podświetlaniem troche jest piepszenia ale da rade jak będziecie montować białe zegary to ostroznie ze wskazówkami żebyście na to samo miejsce zamontowali aczkolwiek jak zpiepszycie to da rade je poustawiać pozdro i jak cos to służę pomocą Edytowane 15 Grudnia 2011 przez killer2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lupiniok Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Witam wszystkich. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Almerki N15 rok 96 i w związku z tym mam kilka problemów technicznych z którymi chciałbym sobie sam poradzić. Na początek poproszę o pomoc jeżeli chodzi kontrolki świateł mijania i drogowych tzn po włączeniu w/w świateł nie widać na tablicy zegarów żadnych świecących się kontrolek od tych świateł. Gdzie w ogóle mam szukać tych kontrolek żeby ewentualnie wymienić przepalone żaróweczki. Najlepiej jak w odpowiedzi na mój post ktoś umieści zdjęcie jak to powinno wyglądać przy włączonych światłach. Za okazaną pomoc z góry dziękuję. Pozdrawiam. Lupiniok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaku Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Nie ma kontrolki świateł mijania, jest tylko od drogowych w lewym górnym rogu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lupiniok Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Nie ma kontrolki świateł mijania, jest tylko od drogowych w lewym górnym rogu. Dzięki bardzo. A orientujesz się może czy jest możliwość wymiany żaróweczki od tej kontrolki? Jeszcze tego nie rozkręcałem s chciałbym się upewnić czy warto w ogóle to ruszać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaku Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Oczywiście że da się wymienić, prosta sprawa, odkręcić śruby od panelu środkowego odchylić go, wykręcić obudowe licznika i licznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lupiniok Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 A może ktoś umieścić tu zdjęcie jak powinno wyglądać podświetlenie zegarów? Z góry dzienks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaku Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Z lewej strony na samym dole jest jeszcze kontrolka rezerwy paliwa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lupiniok Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Z lewej strony na samym dole jest jeszcze kontrolka rezerwy paliwa. Super dziękuję. Dużo mi to pomogło. Posiadam Almerkę N15 rok 96 i minimalnie się różnią tzn tam gdzie masz kontrolkę przeciwmgłowego światła ja posiadam Airbag. A nie orientujesz się może gdzie można kupić oprawki do żaróweczek które podświetlają te kontrolki?? A może mają one jakąś fachową nazwę bo szukam to w necie i nie mogę dostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaku Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 W zegarach są dwa rodzaje żarówek: - większe: T10 R10 W5W W3W - mniejsze: T5 R5 W2W W1,2W szukaj pod tymi nazwami na allegro a zrozumniesz o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vanD Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 (edytowane) Witam , czy jeśli w tą oprawkę zamiast standardowej żarówki wsadzę diodę żarówkową T5 będzie ona normalnie świecić ? jeśli tak jaki będzie efekt ? Edytowane 8 Czerwca 2014 przez vanD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swistii Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Będzie świecić jeżeli dobrze biegunowość sprawdzisz. Jednakże będzie świeciło punktowo i nie będzie rozchodziło się na boki. Ja w swojej N15 sprawdzałem różne rozwiązania nawet SMD, ale standardowe żarówki najlepiej podświetlają - no chyba że chcesz się bawić w optyczny tuning zegarów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sim_co Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Czołem,Mama posiada Nissana Almerę [N15] rocznik '98 - przed liftem. Samochód udostępniła komuś z rodziny i po powrocie jest następująca sytuacja - wskaźnik paliwa i temperatury silnika max, prędkościomierz martwy na 0, obrotomierz drga między obrotami biegu jałowego, a mniej więcej 1000 rpm - nawet jak się go mocno przegoni. Oczywiście to stało się 'nagle'. Nie wiem, czy szukać całego licznika na zamianę, czy mogą być jakieś inne przyczyny i będzie to do naprawienia? Z góry dziękuję za wszelkie sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun_ Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Myślę, że warto szukać nowych zegarów, no chyba, że dasz stare zegary do naprawy znajomemu elektronikowi, który znajdzie wszystkie "zimne luty" na płytce i je poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Czołem, Mama posiada Nissana Almerę [N15] rocznik '98 - przed liftem. Samochód udostępniła komuś z rodziny i po powrocie jest następująca sytuacja - wskaźnik paliwa i temperatury silnika max, prędkościomierz martwy na 0, obrotomierz drga między obrotami biegu jałowego, a mniej więcej 1000 rpm - nawet jak się go mocno przegoni. Oczywiście to stało się 'nagle'. Nie wiem, czy szukać całego licznika na zamianę, czy mogą być jakieś inne przyczyny i będzie to do naprawienia? Z góry dziękuję za wszelkie sugestie. Tematy podobne połączyłem ze sobą, więc teraz możesz poczytać od początku a na wszystko znajdziesz odpowiedź - łącznie z fotkami. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.