yarof15 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 (edytowane) Witam wszystkich! jestem nowy na forum więc jeśli coś sknocę to proszę mnie poprawić od niedawna posiadam Almerke N16 2.2Di i zastanawia mnie co tu można podkręcić oprócz chipu i intercoolera. Znalazłem taki artykuł http://tuning.pl/_tuning_Twin_Turbo_w_Dieslu-gid_45_aid_716_.html i zastanawia mnie jedno - czy jest możliwość zastosowania takiego rozwiązania w Almerce?? i ew. ile By to mogło kosztować? Edytowane 29 Listopada 2009 przez yarof15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarof15 Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 własnie nie mam pojęcia;) myślałem ze taniej to by wyszło;) jestem troche zielony w te sprawy więc pytam na forum. Więc chyba mało trafna inwestycja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Mysle ze to bez sensu w dieslu Zawsze mozesz wrzucic wieksze turbo zeby wiecej dmuchało, intercooler Fmic, jakis czip 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarof15 Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 dzięki za zainteresowanie tematem;) ten artykuł mnie podkusił do napisania tematu, zresztą zapytać nigdy nie zaszkodzi. Myślałem że to może być coś bardziej sensownego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...