Coobcio Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 http://www.nissanklub.pl/samochody.php?pid=11&mid=36 Jestem w szoszku, w moim silniku dizki modyfikacji turbo z bardzo nisko ustawionym cisieniem doladowania udało mi się przewyzszyć wartościa momentu obrotowego seryjnie uturbiony silnik nissna jakim jest SR20DET ale się ciesze z tego powodu że mam 20Nm przewagi nad nim ,jedynie brakuje mi 16koni ale to juz kwestia paru dni - nieszczelny koeltkor wydechowy. JA: 184KM@6000 - spadek doładowania, kwestia szczlności koelktora 285Nm@4500 200SX S14 (SR20DET black TOP): 200KM@6400 265Nm@4800 Dodam że to dopiero początki u mnie i jest wiele wiele do zrobienia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 ty a widziales seryjny IC bo ja nie taki jest maly ciekawe czy wogole trzyma serie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 To sie okarze na hamowni jak przyprowadzisz teo kolega od S14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 ja tam s14 objechałem o sekunde hehe w skarbku ,nie jechaliśmy w parze ale był o sekunde gorszy:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 JAki ten S14 wykręcił czas moze pamiętasz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość n15_krk Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 na jakiej hamowni uzyskales te wyniki, bo jak na inercji to podaruj sobie ten moment.. jezeli na obciazeniowce to wynik jest jak najbardziej profi tym bardziej ze fundusze z tego co slyszalem i wiem z doswiadczenia nie byly wysokie, IC podobno zamontowales od Iveco przy orurowaniu i bokach IC z nierdzewki - zapewnia wrecz zaje*** niska temp. na dolocie! co bezposrednio rzutuje na osiagi rowniez przy zagrzanym motorze w cieple dni zastanawiam sie tylko nad trwaloscia jednostki chociaz przy 0.6 bara i wzmocnionym ukl. korb - tl nie powinno byc zle, zestrojone masz w koncu to STM6ka?? trzyma Ci cisnienie w calym zakresie? bo rozumiem ze wastegate od audi zalozony, a doladowanie steruje N75 moca sie nie jezdzi, najwazniejszy jest moment - nalepszym przykladem jest 1.8T prospecta ktory ma tylko 220KM a leje fury z duzo wieksza moca :twisted: BTW uznanie za wytrwalosc w dazeniu do celu mimo komplikacji! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 Pomiar na Inercji... dalatego wychodzi na niej taki lag. Elektroniki sterującej jakiejkolwiek brak, tylko wtrsyki z S14 i na tym koniec. Doładowanie w Piku 0,5 bara po czym spadek do 0,2 - dlatego taka mala moc i sporo Nm ale wiem co jest przyczyną i nowy kolektor wydechowy już sie robi. NA obciążeniówce za pewne o wiele wcześcniej by był dostępny moment, dzisiaj wpakujemy na rolki 200SX S14 i bedize porównanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 JAki ten S14 wykręcił czas moze pamiętasz ? 16 z groszem:P to był ten s14 z fotek : http://www.turbokillers.com/forum/viewtopi...sc&start=30 :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 o spoko wysokie 15 to moja priemra krecila na bemowie po zmianach N/A na seryjnych walkach Wyjątkowo mólowaty ten 200SX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 Doładowanie w Piku 0,5 bara po czym spadek do 0,2 - dlatego taka mala moc i sporo Nm ale wiem co jest przyczyną i nowy kolektor wydechowy już sie robi. Myslelem ze ten co masz jest nowy. Jesli tak to dlaczego nie zrobisz czegos odrazu raz jak nalezy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 na początku był dobry ale po dzwonei przestał być dorby, teraz zrobie nieco prostrza konstrukcje ale ktura umozliwi mi podłaczenie na przyszłość klimatyzacji i puszczenie nieco mniej skomplikowanego Downpipe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 o spoko wysokie 15 to moja priemra krecila na bemowie po zmianach N/A na seryjnych walkach Wyjątkowo mólowaty ten 200SX w końcu powered by LPG:d:d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 nie zartuj :!: s14 w gazie to profanacja :evil: w plocku typ zagazowal nowa vette :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość n15_krk Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 Doładowanie w Piku 0,5 bara po czym spadek do 0,2 na wykresie wyglada na pik przy 4,500RPM? :shock: potem jakby trzymal okolo 0,4 to ladnie by sie wykres mocy przeciagna.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 Pik jest przy ok. 4000obr.min a potem spadek, z Grabowskim doszliśmy do wniosku ze jak doladowanie będize się utrzymywało do końca to z pewnosią przekrocze barjere 200koni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Dzisał byłem na hamowni z kolegą, mierzyliśmy jego 200SX S14 po modyfikacji dolotu, to co pokazała hamowania utwierdzila mnie w przekonaniu że moja turbo krowa nie jest taka kiepawa Doladowanie w 200SX na poziomie stock czyli 0,6 bara z małymi pikami do 0,65... Bez zmiany w dolocie pewno ze 180koni by było, no ale na pocieszenie dla właściciela 200Sx powiem że zamontowany seryjny wydech w jego bryczce to totalne nieporozumienie otóż rury wydechu mają średnice 47mm to skandal i nie dopuszczalne wręcz :!: Myśle że po zmianie wydechu na pełen przelot o średnicy przynajmniej 2,5" aoto odzyska jakieś 30 koni i moment obrotowy wróci do seryjnych deklarowanych przez producenta 265nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.