tomiw Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 (edytowane) Powoli wszystko się składa, jak dobrze pójdzie to może do wakacji uda się skończyć. Stroić będzie IbiTdi i ja;) Z LC-1 podłączonym do det3 to żadna filozofia. Z tego co już ogarnęliśmy przy close loop ECU stara się trafić w lamda 1 z korekcją po MAF, w open loop to MAF jest głównym czujnikiem. Jeżeli seryjna lambda będzie robić jakieś jaja na doładowaniu zastąpię ją wyjściem z LC-1 które sobie mogę dowolnie ustawić. Przy kompresorze nie trzeba również sterować wg - doładowanie jest stałe i zależy od przełożenia koło pasowe/kółko kompresora. Na poprawki zapłonu pewnie na jakaś hamownię podjadę, pewnie do pXs ale czy Artur będzie miał ochotę pomóc czy nie to inna sprawa. Niestety zapłonem mogę sterować w zakresie +- 10 stopni ponieważ powyżej dostaję od razu błąd czujnika wałka i jak się okazuje przy ostrej jeździe 8 stopni do przodu powoduje ten błąd, mam więc nadzieję ze nie będę musiał cofa zapłonu dalej niż 7 stopni przy doładowaniu. edit 26-04-2010 W sobotę chcieliśmy włożyć już eatona pod maskę jednak czasu brakło ale mam już projekt mocowania, wiemy jak ogarnąć pasek więc jestem już coraz bliżej:) Bardzo pozytywnym aspektem jest to ze pod maską jest w cholerę miejsca i nie muszę przenosić alternatora niżej żeby się maska domknęła:) Powoli wszystko się składa, jak dobrze pójdzie to może do wakacji uda się skończyć. Stroić będzie IbiTdi i ja;) Z LC-1 podłączonym do det3 to żadna filozofia. Z tego co już ogarnęliśmy przy close loop ECU stara się trafić w lamda 1 z korekcją po MAF, w open loop to MAF jest głównym czujnikiem. Jeżeli seryjna lambda będzie robić jakieś jaja na doładowaniu zastąpię ją wyjściem z LC-1 które sobie mogę dowolnie ustawić. Przy kompresorze nie trzeba również sterować wg - doładowanie jest stałe i zależy od przełożenia koło pasowe/kółko kompresora. Na poprawki zapłonu pewnie na jakaś hamownię podjadę, pewnie do pXs ale czy Artur będzie miał ochotę pomóc czy nie to inna sprawa. Niestety zapłonem mogę sterować w zakresie +- 10 stopni ponieważ powyżej dostaję od razu błąd czujnika wałka i jak się okazuje przy ostrej jeździe 8 stopni do przodu powoduje ten błąd, mam więc nadzieję ze nie będę musiał cofa zapłonu dalej niż 7 stopni przy doładowaniu. edit 26-04-2010 W sobotę chcieliśmy włożyć już eatona pod maskę jednak czasu brakło ale mam już projekt mocowania, wiemy jak ogarnąć pasek więc jestem już coraz bliżej:) Bardzo pozytywnym aspektem jest to ze pod maską jest w cholerę miejsca i nie muszę przenosić alternatora niżej żeby się maska domknęła:) edit 03-06-2010 Co prawda kompresora jeszcze nie ma ale wpadło trochę nowych diwajsów: - zawieszanie gwintowane Weitec Hicon GT - nowe tarcze brembo + klocki ferodo premier na przód - nowe klocki na tył trw - rozpórka przednia górna od MAS'a Foto: Edytowane 26 Kwietnia 2010 przez tomiw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DESUS Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Zacne autko powinno ładnie iść... Fajnego efektu autko dostało.. Powodzonka w modach:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 NA innym forum już wyczytałem że amorki mają regulację kątów a więc jest męsko Fajnie że z N16 też da się zrobić fajny szybki i indywidualny samochód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szerokicheroki Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 tomiw ile Cię to wszystko razem kosztowało?Zrobiłeś już podsumowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 (edytowane) Dokładnie z N16 też da się fajne auto zrobić Ale czekam aż ten bydlak wpadnie pod maskę to wtedy będzie już bardzo fajnie. @ szerokicheroki Koszty Ci mogę opisać na PW W piątek przyszła nowa zabawka: Czyli przepustnica z QR25 Dziś ją już zamontowałem, było trochę zabawy, ale jakoś się udało. Muszę jeszcze pojeździć z laptopem żeby sprawdzić jak zmiana TB odbiła się na AFR. Reakcja na gaz jest jednak za***ista. Jutro wrzucę foto bo mam tylko komórkę.. We wtorek trochę pojeździłem z kolegą, program w det3 został dostosowany do nowe przepustnicy. W zakresie nie pełnych uchyleń afr był znakomity - tutaj ecu poradził sobie przy pomocy lambdy natomiast przy WOT trzeba było dolać paliwa bo miejscami AFR wynosił powyżej 15... teraz jest w pobliżu 12.9. A jak wiadomo więcej powietrza + więcej paliwa = równa się więcej mocy No i obiecane fotki: Przepływkę z przepustnicą połączyłem przy pomocy elementów Jacky Ale jak się okazuje przy silniku N/A są w zupełności wystarczające. Edytowane 9 Stycznia 2011 przez tomiw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 HAmowana maszyna była na nowej większej przepustnicy - elektornicznie kompatybilne były ze sobą ? W GA16DE przejście z przepustnicy fi50 na fi60 dawało mi 9-10KM i 7-8Nm, tutaj myślę że będzie podobnie albo i lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Nie była hamowana jeszcze na nowej przepustnicy. Oryginalna i ta z qr25 są ze sobą w 100% kompatybilne, zarówno mechanicznie (od strony kolektora) jak i elektronicznie. Jedyne co trzeba było zrobić to założyć większą rurę dolotową i przeprowadzić "idle volume learning" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pachoł Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Nie była hamowana jeszcze na nowej przepustnicy. Oryginalna i ta z qr25 są ze sobą w 100% kompatybilne, zarówno mechanicznie (od strony kolektora) jak i elektronicznie. Jedyne co trzeba było zrobić to założyć większą rurę dolotową i przeprowadzić "idle volume learning" Tomiw daj znać co się dzieje z twoim qg18de, temat skończony?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.