Gość str3ight Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 witam, wymienial ktos kiedys sworzen wahacza (u mnie kolo od kierowcy). kurde glowie sie z tym od soboty. stary wybilem, a teraz z nowym sa problemy. albo jak wejdze w wahacz na sruback to bolcem nie moge trafic albo jak trafie bolcem to tak prezy ze srub nie wloze. ma ktos jakis skuteczny sposob jak to zrobic ? jakis dokladny manual by sie przydal. ja wymiekam. oddalbym go juz do mechanika nawet ale paru metrow nie ujedzie prosze o pomoc pozdrawiam adrian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michalllo Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 witam, wymienial ktos kiedys sworzen wahacza (u mnie kolo od kierowcy). kurde glowie sie z tym od soboty. stary wybilem, a teraz z nowym sa problemy. albo jak wejdze w wahacz na sruback to bolcem nie moge trafic albo jak trafie bolcem to tak prezy ze srub nie wloze. ma ktos jakis skuteczny sposob jak to zrobic ? jakis dokladny manual by sie przydal. ja wymiekam. oddalbym go juz do mechanika nawet ale paru metrow nie ujedzie prosze o pomoc pozdrawiam adrian A spróbowałeś odkręcić zwrotnice od Amortyzatora ? Może wtedy nie będzie prężył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 tez przymiezam sie wymienic sworzen ale czy potrzebna jest do tego prasa czy mozna bez takich urzadzen wyminenic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość str3ight Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 nie odkreca sie, nie chce tego rwac, zalalem 3 razy wd40 ale lipa jest ogolnie. prezy strasznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Bez zluzowania zwrotnicy chyba nie dasz rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość str3ight Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 witam, poradzilem sobie kilka rad. aby wymienic sworzen nalezy: 1) gorna srube od mocowania piasty przy amortyzatorze odkrecic (sa 2) 2) dolna srube przy wahaczu od stabilizatora odkrecic 3) wkrecic te 3 sruby od sworznia to mocowania. 4) nagiac wahacz docisnac piaste bolec wskoczy sam 5) ladnie wszystko skrecamy UWAGA !!!! wypadl mi klocek hamulcowy po tych operacjach podczas jazdy probnej. na szczescie mialem juz kupione to wymienilem. dlateo sprawdzcie sobie wszystko moze to przypadkiem zrobilem czas naprawy jakies 40 minut o ile puszcza sruby ja je spsikalem wd 40 na 2h potrzebne klucze imbus zdaje sie 7 (albo 8) 17 nasadka oczkowy 19 nasadka oczkowy pozdrawiam w razie pytan pisac na str3ight87@gmail.com tak btw. wie ktos jaki jest tloczek ten maly przy szczekach hamulcowy ? sa 2 gorny i dolny. w niego wkreca sie sruby mocujace szczeki. bo dolny mi sie zapiekl i nie ma bata zeby go nawet wykrecic.gorny smarowalem 2 lata temu i jest elegancki jeszcze raz pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.