Gość norbert Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Wział i mi nie odpalił,objawy nastepujace: Akumulator słabo kreci(wrecz nędznie),i przy okazji jak chodzi rozrusznik to slychac popiskiwania alarmu.....dziwne to dla mnie. Normalnie to zakupilbym nowy aku i tyle,tylko ze dziwne jest dla mnie te popiskiwanie alarmu podczas krecenia rozrusznika,wie ktos o co chodzi?? Przy okazji jakie parametry powinien miec akumulator do Tino?? dzieki za porady Edit Na stronie boscha zalecaja aku 74Ah,750A,L- co to jest te L-?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 No niestety, zaczyna nam się tu wdzierać bałagan, zatem część tego co Cię interesuje znajdziesz tutaj: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60419-plyny-filtry-i-oleje/ , a co do popiskiwana alarmu przy "ciężkim-mozolnym" rozruchu, to jest taka możliwość, że związane to jest ze słabym aku. Dwa razy padał mi aku, raz ze starosci, i raz jak zostawiłem auto na światełkach, w obu przypadkach, jak prad w aku się kończył skutkowało to załączeniem alarmu, który (mimo, że z aktywowanymi wszystkimi kierunkami) pobiera na tyle mało prądu że robi dyskotekę. To mysle, ze u Ciebie, przy kręceniu (momentach max obciążenia) mogą występować chwilowe spadki, równie chwilowo wzbudzające alarm. Edit: Nie wiem co znaczy L u Boscha, powinni podać jakąś "legendę objasniającą" - moge się tylko domyslać, że chodzi o polaryzację, czyli umiejscownienie końcówek +/- (patrzac od frontu + z lewej/lub z prawej), co jest istotne w zalezności od modelu auta, i zastosowanego rozwiązania położenia kabli/klem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość norbert Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Dzieki za info,w tamtym temacie jest cos o aku ale do 1.8 benz,natomiast co do oznaczenia L- (L minus),rozumiem ze jest to polaryzacja Lewy minus,czyli to sa mo co Prawy plus,jak dobrze mi sie wydaje... Bo jest sporo aukcji na allegro i w specyfikacji jest podane P+ czyli prawy plus.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Fakt, temat aku do benzynki 1.8, nie mniej, można zebrać pewne fakty do kupy, i zmajstrować sobie recepturkę: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/61090-p12-jaki-akumulator/ Mam nadzieje, że okaże się pozytywnie skuteczna w zastosowaniu. Ps Nie martwiłbym się zbytnio tym "lewy/prawy" - wystarczy zciagnąć katalog danego producenta aku, nastepnie otworzyc maske w aucie, zweryfikowac, i wszystko jasne, a o ile na dotychczasowo wykorzystywanym aku brak jednoznacznego wskazania, to nadal rzecz jest dziecinnie prosta i pozostaje sprawdzić w katalogu, jaki model poleca producent. Tu (w katalogu) na pewno bedzie podział na benzynkę i ON, i na pewno będzie wskazanie "lewy/prawy". Sprawa staje sie jeszcze bardziej prosta, gdy podjedziesz do sklepu/warsztatu sprzedającego aku, podasz tylko producenta, oraz parametry: pojemność i prąd rozruchu, sprzedawca spojrzy pod maskę, zweryfikuje wymiary aku, i zaraz bedziesz miał właściwyą bateryjkę. Dzieki za info,w tamtym temacie jest cos o aku ale do 1.8 benz,natomiast co do oznaczenia L- (L minus),rozumiem ze jest to polaryzacja Lewy minus,czyli to sa mo co Prawy plus,jak dobrze mi sie wydaje... Bo jest sporo aukcji na allegro i w specyfikacji jest podane P+ czyli prawy plus.... Prawdę powiedziawszy, to nie zastanawiałem się zbytnio nad oznaczeniem polaryzacji, i bez zajrzenia w katalog, gdzie powinienes miec wszystko opisane, mogę powiedzieć, że z tą literką "L" u BOSCH'a może byc różnie, zależy np na jakim języku bazuje oznaczenie (opis może byc po polsku, ale oznaczenie nie koniecznie), i możemy mieć: L-left, R-right; L-lewy, P-Prawy; minus/plus raczej odpada, a nie wiem jak jest po angielsku. Tak czy siak, to akademickie rozważania, jak wspomniałem, rzut okiem w katalog i wszystko jasne (choć w Centrze w tabelce, chyba polarzycaję oznaczano: 0 i 1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zawdar0 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Według mnie to załączanie się alarmu w trakcie odpalania jest oznaką bardzo słabego wręcz bez napięcia akumulatora i jest to reakcja alarmu na sytuacje jak np. złodziej próbuje rozładować immobilaizer i chce rozłączyc alarm to odpina akumulator i alarm poprzez własne bateryjne zasilanie się odzywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Według mnie to załączanie się alarmu w trakcie odpalania jest oznaką bardzo słabego wręcz bez napięcia akumulatora i jest to reakcja alarmu na sytuacje jak np. złodziej próbuje rozładować immobilaizer i chce rozłączyc alarm to odpina akumulator i alarm poprzez własne bateryjne zasilanie się odzywa. Dokładnie, całkowicie normalne zachowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.