Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Tuning Mity - Warto


Coobcio
 Share

Recommended Posts

Strumienica wydechu

Klikajcie i paczcie jaki to prosty sposób na zabranie sobie troche koni i momentu przy okazji totalnie psując ich przebeig :lol:

http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/203.doc

 

 

MAGNETYZERY

Najlepsze jest to że magnetyzer Magstor, strasznie zachwalany najwyzszy model (Dynamic Fuel) wydamy na niego 500zł i otrzymamy taki efekt: buahahahahahaha

http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/57.doc

http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/56.doc

http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/58.doc

 

 

Wkładka Filtra poweitrza

Negatywny wpływ sportowej wkłądki filtra poweitrza K&N:

http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/105.doc

http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/105.doc

 

Końcowy tłumik

Taki w sumie mały spadek mocy po zamontowaniu koncowego tlumika rodzimej produkcji - Ulter (odradzam oczywiscie jego montarz)

http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/69.doc

http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/169.doc - ten troche drozszy od Ultera bo to sebring ale równie dobrze zmniejsza moc :lol:

 

Świece zapłonowe

Jestem zaskoczony - to naprawde działa hahaha kolejna metoda na pozbycie sie problemów z nadmierną mocą :D

http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/212.doc

 

Kompletny wydech by El-tec

Coś zupełnie przeciwnego w stosunku do uniwersalnego koncowego tlumika

http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/211.doc

 

Przyspieszenie zapłonu

No tu mamy przykład akurat pozytywnej czynności :)

http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/86.doc

Link to comment
Share on other sites

Guest greg76

pewnie badziew luskowy z allegro zainstalowal. sa strumienice ktore cos tam podnosza ale wiadomo ze niemce to trenowali na wolnoobrotowych silnikach lotniczych. nasi inzynierowie pracuja ciagle nad strumienicami dla samochodow i zaczynaja miec jakies osiagniecia ale one sa dla nas ciagle raczej niedostepne.

Link to comment
Share on other sites

JA dalej uważam ze najlepszy chichior to magnetyzerym np. Magstor Fuel Dynamic za 499zł nie zmieniający kompletnie nic, no ew pogarasza paramatre ze wzgledu na stawiany opor ktory moze zmenijszyc ciśnienei paliwa - lepszym rozwiązaniem jest np. naklejka na klapie bagarznika TURBO - to musi dawać efekty :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Sami

Swiece wraz z kablami wys napiecia na pewno cos daja. Nie mowie tu o przyrostach rzedu kilku koni, ale na pewno pomagaja w spokojniejszym oddawaniu mocy. No i spojrzcie na czym te swiece byly mierzone - MATIZ!!!!!! :D nic dziwnego. Zreszta tam sie wkreca o jedna swiece mniej bo sa 3 cylindry :) Ja sie szykuje na jakies (nie mowie Briski czy jakies inne takie ) ale powazne topowe swiece ktore daja dobra iskre no i przewody, jak juz sie bede za to zabieral to specjalnie dla was chlopaki wpadne na hamownie przed i po :D Wierze w mod ukladu elektrycznego!! :D Bez iskry nie pojedziesz, tak samo jak bez paliwa :)

Link to comment
Share on other sites

Guest sonar

Jak chcesz zwalic sobie moc silnika zamontuj strumienicę. Na polibudzie w Częstochowie jest taki doktorek zapaleniec rajdowiec. Wiem że robili tam symulacje komputerowe strumienic i dobranie odpowiednich parametrów jest b.trudne

Link to comment
Share on other sites

w Pl. wiekszość strumienic jest robionych tak na oko... a to musi bys strumienic a stworzona dokladnie pod wybrany model...

 

Co do ukłądu elektornicznego to albo jest on sprawny albo nie, nie sądze zeby byla jakaś różnica miedzy jakimiś przewodami i swiecami Tuningowanymi a poprostu nowymi orginalnymi.

Link to comment
Share on other sites

Guest Sami

Zobaczymy jak bedzie ze swiecami, troche pokombinuje i zobaczymy jak jest. Mysle ze w bardziej wysilonych silnikach moze to cos jednak dac. Moze nie wzrost mocy, ale brak jej spadku przez niewydajna inst elektryczna. A co do strumienicy - dzieki strumienicy dolotu i wydechu mozna uzyskac 104% napelnienia mieszanka!! Czyli takie bardzo leciutkie turbo :) Ale fakt, ze takie cos musi byc robione pod indywidualne auto i baaaardzo ciezko to zrobic... Zainteresowanych odsylam do starych numerow GT (gdzies tak z przed 3 lat)

Link to comment
Share on other sites

strumienice to trzeba by dobierać na hamowani, wykonać setki badan to jest nie oplacalne...

 

Lepsze efekty daje Turbo :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Pecyn

Kuba widze ze wiekszosc wykresow masz od Chojnackeigo a ja wlasnie kiedys bylem u niego i o co zapytalem to odradzal teraz widac czemu. Z reszta jak zobaczyl moj stozek to tez pare historii o tym powiedzial nie koniecznie pozytywnych :wink: . Twierdzi ze tunning aut "cywilnych" nie wychodzi najlepiej dla takich pojazdow z reszta wiadomo czemu.

Link to comment
Share on other sites

Zasada jest tak zeby miec wairygodny rezultat, pomiaru przed i po zawsze dokonujemy na tej samej hamowni.

 

W celu sprwadzenia co dana modyfikacja przynisla i miec to udokumentowane trzeba się poprsotu shawmaoć, żeby nie bylo gatki typu: a wsadziłem sobie stozka i czuje ze 20 koni wiecej...

Link to comment
Share on other sites

Guest NismO

Planowałem w przyszłym tygodniu kupić wkładkę K&N i teraz mam problem nie wiem czy kupować czy nie. Po założeniu wkładki i odcięciu EGR odczuł bym coś :?: Bo coś na wykresie to nie bardzo wygląda :P

Link to comment
Share on other sites

bo te tak zwane strumienice to nie sa strumienice,

z tego co wiem to daje sie je zamiast tłumika srodkowego a nie kata

Link to comment
Share on other sites

Guest greg76

raczej watpie czy cos poczujesz, no moze mniej kasy w portfelu ze wzgledu na cene wkladki i wzrost zuzycia paliwa... moge sie mylic :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest greg76

pomysl nad swapem na 2.0. primera jest za ciezka na 1.6 motor. swoj sprzedasz i mocy przybedzie wiecej tylko przy nitro lub turbo :)

Link to comment
Share on other sites

Guest NismO

Nie chodzi mi o kolosalne przyrosty mocy(turbina, nitro), tak jak bym z tego silniczka wycisną 120, 130 koników to by wystarczyło(nie wiadomo na jak długo :D ) Primerka jest za duża na 1.6 ten motorek jest za słaby :roll:

Link to comment
Share on other sites

Guest Sami

Chlopaki moze bede mial zestaw magnetyzerow za darmo do testow :D ale bedzie beka, ale przed zlotami bede zdjemowal zeby siary nie bylo :D Chociaz troche bez sensu, bo nie zmierze tego na hamowni. Kolesie z tej firmy mowili, ze trzeba okolo 2000kilometrow zrobic zeby to zadzialalo... a chyba jasne, ze nie przejade 2k km bez zadnych modyfikacji w autku, chocby drobnych. Wiec tylko subiektywne odczucia sie beda liczyly. Dodam jeszcze, ze to nie sa te co trzeba rozcinac przewod paliwowy, tylko te nakladane. I od razu mowie, ze w nie nie wierze!! nie ma szans zeby cos takiego dawalo powera. Ojciec mnie przekonuje ale sie nie dam :D Ale na testy wezme... co mi tam :)

Link to comment
Share on other sites

Nie chodzi mi o kolosalne przyrosty mocy(turbina, nitro), tak jak bym z tego silniczka wycisną 120, 130 koników to by wystarczyło(nie wiadomo na jak długo :D ) Primerka jest za duża na 1.6 ten motorek jest za słaby :roll:

ciekawe na ile ci starczy?? :wink: :twisted: :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Nie chodzi mi o kolosalne przyrosty mocy(turbina, nitro), tak jak bym z tego silniczka wycisną 120, 130 koników to by wystarczyło(nie wiadomo na jak długo :D ) Primerka jest za duża na 1.6 ten motorek jest za słaby :roll:

ciekawe na ile ci starczy?? :wink: :twisted: :twisted:

 

ZEby z niego wycignać ok 120-130koni w N/A to ci wyjdzie porównywalnie jak nie drozej od montarzu Turbo. A elastyczność jest bez porownania gorsza w silnikach N/A - brak Nm :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest greg76
Nie chodzi mi o kolosalne przyrosty mocy(turbina, nitro), tak jak bym z tego silniczka wycisną 120, 130 koników to by wystarczyło(nie wiadomo na jak długo :D ) Primerka jest za duża na 1.6 ten motorek jest za słaby :roll:

ciekawe na ile ci starczy?? :wink: :twisted: :twisted:

 

ZEby z niego wycignać ok 120-130koni w N/A to ci wyjdzie porównywalnie jak nie drozej od montarzu Turbo. A elastyczność jest bez porownania gorsza w silnikach N/A - brak Nm :wink:

 

wyciagnac 30 kucy z n/a 1.6 to dobry wynik i tak jak Coobcio pisze bedzie kosztowalo kupe kasy. zapytaj chlopakow co sie w to bawili. chyba Pavoolon jesli sie nie myle bedzie mial dosc konkretne dane.

Link to comment
Share on other sites

Guest NismO

Czyli taki zestawik "SOFT TURBO" - dał by mu lepszego kopa. w jakiejś firmie tuningowej taka opcja kosztuje 6 000zł. Ciekawe jak wygląda sprawa ze spalaniem :D :?:

Link to comment
Share on other sites

U Grabowskeigo myślę że jestem w stanie taki zupelny turbo soft na ok 130-140koni załatwicw cenie ok. 4500-5000zł. Prosta instalcja bez intecoolera z szybko reagującą turbiną ah sama przyjemność :D

Link to comment
Share on other sites

Czyli taki zestawik "SOFT TURBO" - dał by mu lepszego kopa. w jakiejś firmie tuningowej taka opcja kosztuje 6 000zł. Ciekawe jak wygląda sprawa ze spalaniem :D :?:

NA NA PEWNO PALIC CI BEDZIE WIECEJ!!TO NIE MASZ SIE CO ŁUDZIĆ!!

POZA TYM MOC NIE BIERZE SIE Z POWIETRZA, HEHE A SZKODA

MI 2.0 UTURBIONE PALI PRZY SPOKOJNEJ,CZASEM NIE (JAK SIE COŚ NAWINIE TO PRZCISKAM ,ZROZUMIAŁE:p :twisted: )12-13 LITRÓW NA 100KM 98 OKTANKUUUFFFFF :wink:

WIADOMO COŚ ZA COŚ :?

Link to comment
Share on other sites

Mi podczas testów i takiej męskiej jazdy spalnie nie schodzi ponizej 25L/100km. Czyli wszytko jest w porządku na bogato to lata...

 

Przy spokojnej jeździe splanie w zasadzie bez większych zmian

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...