Gość Sami Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 12-13 LITRÓW NA 100KM 98 OKTANKUUUFFFFF To mi tyle pali a nie mam Turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 12-13 LITRÓW NA 100KM 98 OKTANKUUUFFFFF To mi tyle pali a nie mam Turbo Koledze jak smigał na GTI na torze w Słomczynie to palił ok. 40 litrów a miał tylko zmienione walki na Cat Camsy (272/264) i porzyczone moje Turbo wtrsyki paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Czyli taki zestawik "SOFT TURBO" - dał by mu lepszego kopa. w jakiejś firmie tuningowej taka opcja kosztuje 6 000zł. Ciekawe jak wygląda sprawa ze spalaniem :?:gdzies na tym forum bylo ze z naszego silniczka 1.6 wycisneli 240 hp mam nawet filmik z ta Sentra 8). PS Mysle ze najlepszym rozwiazniem bylby SWAP...w koncu 2.0 to jzu bedzie jednostka dobra do rzezby (patrz turbo u Coobcio i Gre ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 12-13 LITRÓW NA 100KM 98 OKTANKUUUFFFFF To mi tyle pali a nie mam Turbo Koledze jak smigał na GTI na torze w Słomczynie to palił ok. 40 litrów a miał tylko zmienione walki na Cat Camsy (272/264) i porzyczone moje Turbo wtrsyki paliwa Po torze pewnie tez by mi tyle palil... mowilem o normalnej jezdzie na co dzien BTW - chcialbym miec "tylko" CatCamsy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Na GT Swiątka bedziesz też śmigać aż miło i nie zabijesz tak dołu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dawca Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Mam pytanie. Skoro mamy tyle wykresow z pozkladanami duperelami ( stozek, koncowy wydech itd.) i zanizaja one moc to pytam sie... czym tuningowac zeby podniesc moc o kilka koni????? Na turbo mnie nie stac wiec tuning dla bogaczy jest tylko???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 WArto Warto. Ale nie ma sensu stosować struminic i magnetyzeró to mega nieudane konstrukcje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dawca Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 strumienice sobie odpuscilem, magnetyzer juz dawno, ale chyba moglbym sobie pozwolic na stozek+ wywalenie kata + wirusika maly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 wirusik mały nie maly koszt ok 600-1000zł i wzrost mocy 5-7koni w twoim przypadku (1,6). Chlopaki wirusowali almerke 1,5 pogadaj z nimi, nawet jest namair n fiorme ktora to robila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dawca Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Z tego co wiem to chyba Kraków, wole zrobic to w poznaniu I mam 1.4 wiec bedzie pewnie mniej. Ufff a chcialem dojsc do 100 KM chyba nierealne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość n15_krk Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 pewnie ze realne, dolot w MG motorsport i program w TTC, dzisiaj hamowalismy honde 1.5 90KM (seria wyszla 87) i dolot dal 10KM program 10KM i jezdzi:) wywal kata, sprawdz serie bo chyba N15 1.4 lubia wiecej :wink: nie chcialo mi sie wierzyc troche Coobciowym sposobom ale kilka patencikow jest na prawde OK! np. zatkanie EGR moze i nie daje tam 2 czy 1 konika ale nie syfi kolektora! dzisiaj ogladalem seryjne mapy np. paliwa i nie wyglada to kolorowo, programem mozna duzo podciagnac szczegolnie na elastycznosci, po zmodyfikowaniu mapy paliwa przybylo 3KM a wtedy wystarczylo przestawic zaplon i nastepne 7 sie znalazlo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucyas Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 to jaki tłumik koncowy najlepeij kupić ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 do czego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 to jaki tłumik koncowy najlepeij kupić ?? najlepiej moj :!: mam pieknego blackflame-a na sprzedaz. cena mega okazyjna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucyas Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 do n14. poluje tylko na nowy ale to dopiero plany na new yera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 a to co za wynalazek?? http://moto.allegro.pl/item177504248_regul...sor_wejdz_.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 to zjdęcie spod maski to jest zamontowane w jekiejś P10 z SR20De bez górnej połówki kolektora ssącego Ps. regulator w dlubanych silnikach jest niezbędny, ew przejście na większe wtrsyki paliwa, w skrócie jest wymagany jak brakuje paliwa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 to u mnie na polce pol roku regulator lezy a on 10% mocy mi doda :?: :?: :?: :!: :!: :!: rany lece zakladac i na hamownie :!: :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Wracam do tematu strumienic. I od razu zaznaczam żeby paru najmądrzejszych szyderców z forum odpuściło sobie głupawe teksty. Potraktujcie to jako ciekawostkę. Ogólny pogląd userów NPT, że uniwersalne strumienice to chłam. Robi je (i sprzedaje) jednak powszechnie uznana firma el-tec http://www.allegro.pl/item198006978_orygin..._ss_gratis.html Jak je traktować? Chłyt martetigowy elteca czy jednak element poprawiający osiągi auta (albo samopoczucie kierowcy)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 bylem pare razy w el-tecu i widzialem jak sa wykonane. profesjonalnie. ja osobicie nie testowalem i raczej nie bede wiec trudno powiedziec ze mam wyrobione zdanie. czytalem kiedys o strumienicach wydechowych i dolotowych i o wynikach jakie daja. zapewnie zastapienie katalizatora strumienica ma sens. poza uwolnieniem kilku koni sama rura czesto daje poglos blaszanego badziewia. jak to wyglada w wypadku strumienicy tego nie wiem. nie bede 1000czny raz pisal gdzie i kiedy strumienice stosowano. nie ma sensu. widzialem natomiast astre 2 turbo ze strumienica i ponad 200 konia. koles byl zadowolony. slowem co kto lubi. mam nadzieje ze jako "szyderca" nie koniecznie najmadrzejszy zostane odebrany zgodnie z tokiem mojego myslenia. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Spoko. Myślę, że jak większość modów, o efektach można się przekonać hamując auto bez i ze strumienicą. Podejrzewam, że zastosowanie jej bez innych modów nic nie da (może poza szybszym zużyciem końcowego tłumika). Ciekawe co na ten temat powiedzieliby jej wykonawcy, czyli el-tec... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Jak je traktować? Chłyt martetigowy elteca czy jednak element poprawiający osiągi auta (albo samopoczucie kierowcy)? Strumienica w stosunku do katalizatora stawia zupełnie mniejsze opory ale nie ma to jak rura średnicy tej co reszta wydechu bądź tłumik przelotowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patrycjab Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Poszukuje jakiegos dobrego specjalisty ktory obklejenia srodka mojego samochodu nissana 350z :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 (edytowane) Wkładka Filtra poweitrza Negatywny wpływ sportowej wkłądki filtra poweitrza K&N: http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/105.doc http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/105.doc http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/86.doc Coobcio mam do Ciebie zapytanie odnośnie dolotu z turbo dieslach. Jak widać wkładka K&N to lipa (chyba wywaliłem 150 zł z błoto ) Czy w przypadku uturbionych samochodów dobór CAI i filtra powinien iść inną drogą niż w wolnossących ? Edytowane 20 Listopada 2009 przez sleepyhead Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 W turbo najlepiej srawują się filtry stożkowe walniete byle gdzie... Przykład to chicażby 200SX S14 co u maćka na hamowni był, tam 233KM miał a wywaliliśmy seryjną puszkę wleciał jakiś stożek bezfirmowy i zrobiło się 244KM to jest moc maksymalna przy 6400 za to przy odcince ok 7100 doszło blisko 20KM. Operacja na szybko robiona nawet bez odpinania auta z rolek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.