Coobcio Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 Strumienica wydechu Klikajcie i paczcie jaki to prosty sposób na zabranie sobie troche koni i momentu przy okazji totalnie psując ich przebeig http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/203.doc MAGNETYZERY Najlepsze jest to że magnetyzer Magstor, strasznie zachwalany najwyzszy model (Dynamic Fuel) wydamy na niego 500zł i otrzymamy taki efekt: buahahahahahaha http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/57.doc http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/56.doc http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/58.doc Wkładka Filtra poweitrza Negatywny wpływ sportowej wkłądki filtra poweitrza K&N: http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/105.doc http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/105.doc Końcowy tłumik Taki w sumie mały spadek mocy po zamontowaniu koncowego tlumika rodzimej produkcji - Ulter (odradzam oczywiscie jego montarz) http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/69.doc http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/169.doc - ten troche drozszy od Ultera bo to sebring ale równie dobrze zmniejsza moc Świece zapłonowe Jestem zaskoczony - to naprawde działa hahaha kolejna metoda na pozbycie sie problemów z nadmierną mocą http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/212.doc Kompletny wydech by El-tec Coś zupełnie przeciwnego w stosunku do uniwersalnego koncowego tlumika http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/211.doc Przyspieszenie zapłonu No tu mamy przykład akurat pozytywnej czynności http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/86.doc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 pewnie badziew luskowy z allegro zainstalowal. sa strumienice ktore cos tam podnosza ale wiadomo ze niemce to trenowali na wolnoobrotowych silnikach lotniczych. nasi inzynierowie pracuja ciagle nad strumienicami dla samochodow i zaczynaja miec jakies osiagniecia ale one sa dla nas ciagle raczej niedostepne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 JA dalej uważam ze najlepszy chichior to magnetyzerym np. Magstor Fuel Dynamic za 499zł nie zmieniający kompletnie nic, no ew pogarasza paramatre ze wzgledu na stawiany opor ktory moze zmenijszyc ciśnienei paliwa - lepszym rozwiązaniem jest np. naklejka na klapie bagarznika TURBO - to musi dawać efekty :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 he he he mocne, w takim razie tylki chip tuning i tuning mechaniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 Swiece wraz z kablami wys napiecia na pewno cos daja. Nie mowie tu o przyrostach rzedu kilku koni, ale na pewno pomagaja w spokojniejszym oddawaniu mocy. No i spojrzcie na czym te swiece byly mierzone - MATIZ!!!!!! nic dziwnego. Zreszta tam sie wkreca o jedna swiece mniej bo sa 3 cylindry Ja sie szykuje na jakies (nie mowie Briski czy jakies inne takie ) ale powazne topowe swiece ktore daja dobra iskre no i przewody, jak juz sie bede za to zabieral to specjalnie dla was chlopaki wpadne na hamownie przed i po Wierze w mod ukladu elektrycznego!! Bez iskry nie pojedziesz, tak samo jak bez paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 Jak chcesz zwalic sobie moc silnika zamontuj strumienicę. Na polibudzie w Częstochowie jest taki doktorek zapaleniec rajdowiec. Wiem że robili tam symulacje komputerowe strumienic i dobranie odpowiednich parametrów jest b.trudne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 w Pl. wiekszość strumienic jest robionych tak na oko... a to musi bys strumienic a stworzona dokladnie pod wybrany model... Co do ukłądu elektornicznego to albo jest on sprawny albo nie, nie sądze zeby byla jakaś różnica miedzy jakimiś przewodami i swiecami Tuningowanymi a poprostu nowymi orginalnymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 Zobaczymy jak bedzie ze swiecami, troche pokombinuje i zobaczymy jak jest. Mysle ze w bardziej wysilonych silnikach moze to cos jednak dac. Moze nie wzrost mocy, ale brak jej spadku przez niewydajna inst elektryczna. A co do strumienicy - dzieki strumienicy dolotu i wydechu mozna uzyskac 104% napelnienia mieszanka!! Czyli takie bardzo leciutkie turbo Ale fakt, ze takie cos musi byc robione pod indywidualne auto i baaaardzo ciezko to zrobic... Zainteresowanych odsylam do starych numerow GT (gdzies tak z przed 3 lat) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 strumienice to trzeba by dobierać na hamowani, wykonać setki badan to jest nie oplacalne... Lepsze efekty daje Turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 Kuba widze ze wiekszosc wykresow masz od Chojnackeigo a ja wlasnie kiedys bylem u niego i o co zapytalem to odradzal teraz widac czemu. Z reszta jak zobaczyl moj stozek to tez pare historii o tym powiedzial nie koniecznie pozytywnych :wink: . Twierdzi ze tunning aut "cywilnych" nie wychodzi najlepiej dla takich pojazdow z reszta wiadomo czemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Zasada jest tak zeby miec wairygodny rezultat, pomiaru przed i po zawsze dokonujemy na tej samej hamowni. W celu sprwadzenia co dana modyfikacja przynisla i miec to udokumentowane trzeba się poprsotu shawmaoć, żeby nie bylo gatki typu: a wsadziłem sobie stozka i czuje ze 20 koni wiecej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NismO Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Planowałem w przyszłym tygodniu kupić wkładkę K&N i teraz mam problem nie wiem czy kupować czy nie. Po założeniu wkładki i odcięciu EGR odczuł bym coś :?: Bo coś na wykresie to nie bardzo wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alf Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 bo te tak zwane strumienice to nie sa strumienice, z tego co wiem to daje sie je zamiast tłumika srodkowego a nie kata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 raczej watpie czy cos poczujesz, no moze mniej kasy w portfelu ze wzgledu na cene wkladki i wzrost zuzycia paliwa... moge sie mylic :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NismO Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 to zbieram na wydech i wałki. albo wybiore się na chipTuning :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 pomysl nad swapem na 2.0. primera jest za ciezka na 1.6 motor. swoj sprzedasz i mocy przybedzie wiecej tylko przy nitro lub turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NismO Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Nie chodzi mi o kolosalne przyrosty mocy(turbina, nitro), tak jak bym z tego silniczka wycisną 120, 130 koników to by wystarczyło(nie wiadomo na jak długo ) Primerka jest za duża na 1.6 ten motorek jest za słaby :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 Chlopaki moze bede mial zestaw magnetyzerow za darmo do testow ale bedzie beka, ale przed zlotami bede zdjemowal zeby siary nie bylo Chociaz troche bez sensu, bo nie zmierze tego na hamowni. Kolesie z tej firmy mowili, ze trzeba okolo 2000kilometrow zrobic zeby to zadzialalo... a chyba jasne, ze nie przejade 2k km bez zadnych modyfikacji w autku, chocby drobnych. Wiec tylko subiektywne odczucia sie beda liczyly. Dodam jeszcze, ze to nie sa te co trzeba rozcinac przewod paliwowy, tylko te nakladane. I od razu mowie, ze w nie nie wierze!! nie ma szans zeby cos takiego dawalo powera. Ojciec mnie przekonuje ale sie nie dam Ale na testy wezme... co mi tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 Nie chodzi mi o kolosalne przyrosty mocy(turbina, nitro), tak jak bym z tego silniczka wycisną 120, 130 koników to by wystarczyło(nie wiadomo na jak długo ) Primerka jest za duża na 1.6 ten motorek jest za słaby :roll: ciekawe na ile ci starczy?? :wink: :twisted: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 Nie chodzi mi o kolosalne przyrosty mocy(turbina, nitro), tak jak bym z tego silniczka wycisną 120, 130 koników to by wystarczyło(nie wiadomo na jak długo ) Primerka jest za duża na 1.6 ten motorek jest za słaby :roll: ciekawe na ile ci starczy?? :wink: :twisted: :twisted: ZEby z niego wycignać ok 120-130koni w N/A to ci wyjdzie porównywalnie jak nie drozej od montarzu Turbo. A elastyczność jest bez porownania gorsza w silnikach N/A - brak Nm :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 Nie chodzi mi o kolosalne przyrosty mocy(turbina, nitro), tak jak bym z tego silniczka wycisną 120, 130 koników to by wystarczyło(nie wiadomo na jak długo ) Primerka jest za duża na 1.6 ten motorek jest za słaby :roll: ciekawe na ile ci starczy?? :wink: :twisted: :twisted: ZEby z niego wycignać ok 120-130koni w N/A to ci wyjdzie porównywalnie jak nie drozej od montarzu Turbo. A elastyczność jest bez porownania gorsza w silnikach N/A - brak Nm :wink: wyciagnac 30 kucy z n/a 1.6 to dobry wynik i tak jak Coobcio pisze bedzie kosztowalo kupe kasy. zapytaj chlopakow co sie w to bawili. chyba Pavoolon jesli sie nie myle bedzie mial dosc konkretne dane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NismO Opublikowano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 Czyli taki zestawik "SOFT TURBO" - dał by mu lepszego kopa. w jakiejś firmie tuningowej taka opcja kosztuje 6 000zł. Ciekawe jak wygląda sprawa ze spalaniem :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 U Grabowskeigo myślę że jestem w stanie taki zupelny turbo soft na ok 130-140koni załatwicw cenie ok. 4500-5000zł. Prosta instalcja bez intecoolera z szybko reagującą turbiną ah sama przyjemność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 Czyli taki zestawik "SOFT TURBO" - dał by mu lepszego kopa. w jakiejś firmie tuningowej taka opcja kosztuje 6 000zł. Ciekawe jak wygląda sprawa ze spalaniem :?: NA NA PEWNO PALIC CI BEDZIE WIECEJ!!TO NIE MASZ SIE CO ŁUDZIĆ!! POZA TYM MOC NIE BIERZE SIE Z POWIETRZA, HEHE A SZKODA MI 2.0 UTURBIONE PALI PRZY SPOKOJNEJ,CZASEM NIE (JAK SIE COŚ NAWINIE TO PRZCISKAM ,ZROZUMIAŁE:p :twisted: )12-13 LITRÓW NA 100KM 98 OKTANKUUUFFFFF :wink: WIADOMO COŚ ZA COŚ :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2005 Mi podczas testów i takiej męskiej jazdy spalnie nie schodzi ponizej 25L/100km. Czyli wszytko jest w porządku na bogato to lata... Przy spokojnej jeździe splanie w zasadzie bez większych zmian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.